Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én motorom 32 -ik éves karburátoros, és eddig semmi baj vele!!
Gondolom mert olyan szar lehet ahogy itt többen gondolják !
Hááát az nem ugyanez, ha Neked minden gázhúzásnál mást produkál a géped akkor ott gáz van, igaz a meglepetésfaktor elég magas tehát az nyilván felülírja a megbízhatóság monotóniáját.
Ha lehet választani, én inkább a millát kérném - jobban tudnám használni...
ez újonnan közel egy milla vazzeg
Tudom és nem vagyok az végiglestem szépen kuttúráttan.
Hogyne kérlek a kis 1.2es!
8.30 nál te türelmetlen ! Mert én ugye a ducikat is obszerválom !
Megtaláltad a tied ?
Ahogy szoktad! Lesem a videót nagyon faja csak azt nem vágom, hogy ezen mi a pitát élveznek
A BMW már az első "K" sorozatnál fasza injektort aplikált a sornégyre(bosch,de még német)!
A Sherco-n nem mondtam volna meg,hogy karbis vagy injektoros ha nem tudom!
A társaságban van befecskendezős EXC 500 ,kipróbáltam,nem érzek késedelmet,vagy azt ,hogy nem közvetlen a gázreakció!
Mondom ezt megrögzött karbihívőként
Délután unatkoztam feldobtam a pótfelnire egy K3-at centirre is csak 5gr-ot kellett rakni ! Ami fent van már várható hogy kifehéredik a közepe ! Úgy hogy csak behajítom azt mehet tovább ha kell !
Nem nem nem ! A következő gázhúzásnál !
A ZX 9 fórumon van egy video amit ha megnézel ismerős járműre találhatsz !
[#5368104] 2017. 08. 10. 13:10
kawaszeki
Várj...ez nem ugyanaz mert akkor ha én is ezt csinálom akkor ugyanazt teszem mint Te.....viszont én pár perc alatt egy parkolóban is eldönthetem, hogy a következő gázadásnál mi legyen, míg a karbinál majd a következő szétszedésnél tudom eldönteni....jó esetben...
https://www.meteoblue.com/hu/i... nem vagyok benne biztos.
Szombaton szar idő lesz ! Tudod én már a bárány felhőre is allergiás vagyok !
Újra írod , törlöd , visszaállítod , gombot nyomsz stb ! Én meg elengedem a gázkart aztán újra odabaszom , hogy a kis japánok vödörből öntsék a benyát a hengerekbe ha akarom ! És történjen az amit ÉN akarok !
Szombat délelőtt eljössz Zsoleszhoz délután meg partikertire megyünk eszem-iszom dínom-dánom...
Pedig az elektronyos cuccnál még könnyebben és jobban el tudod dönteni, hogy mi történjen mint a karbinál, nekem pl. van írógépem a szutyukikhoz amivel variálom (igaz nem pc, de azért nem rossz), hogy mo történjen és ha nem jó, egy gombnyomás és visszaáll az eredeti állapot vagy amit akarok.....a karbinál azért ez kissé nehezebben kivitelezhető, nekem a csatlakozásokkal együtt kb 4-5 perc az átírás vagy újraírás vagy bármi míg a karbinál ennyi idő alatt még a burkolatot sem bontom meg.
Most sem kell panaszkodnod Zoli szia!
De nagyon leírjátok a karbikat ! Pedig egy jó karbinak nincs párja ! Többek közt ezért is múlik a vas váltás ! Szeretem én eldönteni mi történjen a hengerekben , ne a dióda ! Pl. egy ilyen síktolattyúsért besírnák , főleg ha egy zzr 1400-ast locsolna !
Felületes vagy, az 1-2hengereseket írtam, ott ha nem érzed a különbséget akkor nem tudok mit mondani.
Végül is jó ideológia ha nincs pénzed rendes motorra
Öszintén szóval úgy hogy van karbis és injektoros motorom is, én nem érzem a különbséget. Régen volt az amikor az injektorok még nem voltak elég kezesek....bár nekem Hondám van