Hááát az nem ugyanez, ha Neked minden gázhúzásnál mást produkál a géped akkor ott gáz van, igaz a meglepetésfaktor elég magas tehát az nyilván felülírja a megbízhatóság monotóniáját.
A BMW már az első "K" sorozatnál fasza injektort aplikált a sornégyre(bosch,de még német)!
A Sherco-n nem mondtam volna meg,hogy karbis vagy injektoros ha nem tudom!
A társaságban van befecskendezős EXC 500 ,kipróbáltam,nem érzek késedelmet,vagy azt ,hogy nem közvetlen a gázreakció!
Mondom ezt megrögzött karbihívőként
Délután unatkoztam feldobtam a pótfelnire egy K3-at centirre is csak 5gr-ot kellett rakni ! Ami fent van már várható hogy kifehéredik a közepe ! Úgy hogy csak behajítom azt mehet tovább ha kell !
Várj...ez nem ugyanaz mert akkor ha én is ezt csinálom akkor ugyanazt teszem mint Te.....viszont én pár perc alatt egy parkolóban is eldönthetem, hogy a következő gázadásnál mi legyen, míg a karbinál majd a következő szétszedésnél tudom eldönteni....jó esetben...
Újra írod , törlöd , visszaállítod , gombot nyomsz stb ! Én meg elengedem a gázkart aztán újra odabaszom , hogy a kis japánok vödörből öntsék a benyát a hengerekbe ha akarom ! És történjen az amit ÉN akarok !
Pedig az elektronyos cuccnál még könnyebben és jobban el tudod dönteni, hogy mi történjen mint a karbinál, nekem pl. van írógépem a szutyukikhoz amivel variálom (igaz nem pc, de azért nem rossz), hogy mo történjen és ha nem jó, egy gombnyomás és visszaáll az eredeti állapot vagy amit akarok.....a karbinál azért ez kissé nehezebben kivitelezhető, nekem a csatlakozásokkal együtt kb 4-5 perc az átírás vagy újraírás vagy bármi míg a karbinál ennyi idő alatt még a burkolatot sem bontom meg.
De nagyon leírjátok a karbikat ! Pedig egy jó karbinak nincs párja ! Többek közt ezért is múlik a vas váltás ! Szeretem én eldönteni mi történjen a hengerekben , ne a dióda ! Pl. egy ilyen síktolattyúsért besírnák , főleg ha egy zzr 1400-ast locsolna !
Öszintén szóval úgy hogy van karbis és injektoros motorom is, én nem érzem a különbséget. Régen volt az amikor az injektorok még nem voltak elég kezesek....bár nekem Hondám van
A Sherco-n nem mondtam volna meg,hogy karbis vagy injektoros ha nem tudom!
A társaságban van befecskendezős EXC 500 ,kipróbáltam,nem érzek késedelmet,vagy azt ,hogy nem közvetlen a gázreakció!
Mondom ezt megrögzött karbihívőként
[#5368104] 2017. 08. 10. 13:10
kawaszeki