Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja még a románoknál majdnem egy busz darált be egy kanyarba, és nem a hegyekben, valamelyik főbb úton. Lejjebb nem is tudtam volna menni, mert ott már a padka volt... Előttem lévő robogós mondta is, hogy "ugye tudod, hogy centikre volt a dobozodtól?"... Éreztem a menetszelét... Az a baj, hogy az oldaldobozokkal fél kocsi széles vagyok, rohadtul oda kell figyelnem velük
A hülye turista mindenütt ilyen - a Balatonparton is...
Uh, nekem az M0-on volt, hogy szakadó esőben, Maglód környékén van egy enyhe emelkedő, ott van a 3 sáv is. Szép lassan kezdtem átcsúszni a külsőbe, középről. A motor úgy gondolta, hogy Ő nem tapad tovább azon a fos betonon... Nem volt lélekemelő érzés 130-nál elengedtem 80-ra, na ott abbahagyta az aquaplaninget .... Pedig Battlax volt akkor rajta, ami alapjáraton jól tapad... Dunlop Streetsmart ilyet nem csinált semmikor sem...
Amúgy nem igazán izgat. Valójában csak akkor pillantok az órára mikor
1. feltűnően gyorsabb vagyok mint mások. Pl a minap is mikor esőben jöttem haza, rápillantottam mert feltűnően előzgettem mindenkit. szakadt az eső sport gumi van a malacon, érzésre óvatos is voltam aztán mégis mindenkit előzök. Mondtam is magamba hogy mi a francért kel száguldanom 160-180-al mikor szakad az eső. Lepillantok és csak 120-130-at mutat az óra. Rá is jöttem rögtön hogy nem én vagyok a gyors hanem mindenki más a lassú. Mondjuk így szép teljesítmény szakadó esőben Pilot Power 3-al mindenféli enyhe csúszkálás nélkül a 130. Nem számítottam rá hogy ilyen jól viselkedik
2 Mikor jön a Véda. Na akkor ránézek hogy nehogy sok legyen.

De ezen a két dolgon kívül nem nagyon izgat mit mutat a műszer. Meg hogy mennyire pontos. Ha feltétlenül kíváncsi vagyok másodperces frissítésre állítom az Rbikert. felmegyek pályára eltekerem csutkára úgy tartom egy 2-3 Km-en keresztül aztán megnézzük mit számolt az Rbiker.
ajjjj
a románoknál máshogy kell ám közlekedni, ott bármi előfordulhat és elő is fog
földúton lakott területtől legalább 10 km távra szakadó esőben majdnem elgázoltam egy rőzsehordó mamát, be voltam állva a kanyarba kb 30as tempó és egyszercsak ott ballag az ívben majdnem az út közepén
de a lovak-szamarak-tehenek se jobbak
Ismerős. Na képzeld el mikor életed szerelmét látod, hogy folyamatosan kihajtanak elé, átmennek a sávba a kanyarban, ahol éppen Ő is dönt... Az is b*szott szar érzés, mikor attól félsz mikor gázolják előtted halálra és benne van a pakliban, hogy még Te is átmész rajta pluszba, ha szerencsétlen vagy.......
Ennyi
"Biztos úr, nem 270 volt az, csak kettőötven!"
Köszi,most már tiszta a kép! Na akkor a CB lassan a kimotorozás irányába tart,bár még van ott tartalék bőven a hegyi utakon is. Igaz,a határokat nem nagyon akarom feszegetni,mert például a Mátrában az óvatosságnak köszönhetem,hogy megúsztam a perecelést. A buszok átlógnak a saját sávod harmadáig,a biciklisek egymás mellett kalimpálnak,turisták lófrálnak,őzikék ugrálnak... 2 hete Szlovákiában az Alacsony-Tátrában 20 kilométer alatt kétszer akartak legázolni beláthatatlan kanyarban szemből száguldó BMW ill. VW formájában. Hát éppencsak elfértem a padkán,szalagkorlát szerencsére nem volt.
Ha fontos a mennyi, tegyél be Speedohealert. Egyrészt pontos lesz az órád, másrészt utólag megnézheted mennyivel mentél max. Közúti ellenőrzésnél is jól jön, mondhatod, hogy te nem is 150-el mentél a pályán és bizonyítani is tudod
Hát, tudom milyen amikor nem tudsz megállni...
http://youtu.be/30zxKwxTn80
Szerintem kb 40-nel mehettem. Lefele jöttem, mint a hülye, felfele azt terveztem, hogy szép nyugodtan végigkamerázom a szorost... Nem jött össze. Viszont legalább felvettem az első balesetem és remélem egyben az utolsót. Mindig azt mondtam, hogy kéne egy ABS-es motor, de mostanában gondolkodtam el rajta, hogy talán szerencséje volt a kiscsajnak, hogy nem volt... Lehet, hogy nem estem volna el a hirtelen észnélkül lesatuzott GS-sel, de tuti elkaptam volna a kiscsaj lábát. Millimétereken múlott. A kis hülyének rohadt nagy mákja volt, de azért nekem is, mert ott már a többiek ijesztgettek, hogy "haver így vágta haza a motort", "az én haveromnak így tört szilánkosra a válla", "az én haveromnak meg..." .... Megúsztam kisebb esztétikai hibákkal és lett egy görbe kormányom, amivel még 1500 km-t elevickéltem Erdélyen keresztül hazáig
Legalább látszik a kis motoromon, hogy használva van
plusz a sebesség miatti csőlátás, és meg is van a nagy-nagy- mégnagyobb rizikófaktor
és még nem is beszéltünk az index nélküli sávváltó bmw-ről
Amúgy én is nakedes vagyok. Csak furmányosan van megtervezve a malac. így naked léte ellenére is élhető 200 alatt. Mondjuk azért nem egy szélzajmentes fotel azt elismerem :-D
Mostanában én sem száguldozom mert egy 20-as tempós elcsúszás miatt javítás céljából a hűtőborításom nincs fent a gépen. Nálam az húzza le nagytempónál a gép elejét a terelőlapokkal. Azt hittem csak kamu de most érzem hogy 220 felett elkönnyül a motor eleje. 230 körl elkezd enyhe remegésben megnyilvánulni. Ha fent van a burkolat akkor 250-nél is stabilan halad a malac. Hogy mennyi lehet a vége azt nem tudom. Mert az idomok hiányában mikor kipróbáltam a menetszél elkezdte rázni a sisakom és nem láttam hogy a mutató pontosan melyik számra mutat. Érzésre az óra olyan 270 körül járhatott.Az utat persze láttam csak a sűrű pici számokat közel magamhoz azt nem. Mondjuk csak az óra kb 10%-ot szerintem mint ahogy minden járművön szóval ez az óra szerinti dolog szerintem a valóságban olyan 250 lehetett kb.

De igen ismerem a veszélyeit. Ugyanis elmondás alapján pl egy busa 300-as tempónál olyan 500 méteres fékúttal rendelkezik mire megáll az ember. Továbbá az élesen belátható nyílt útszakasz ilyenkor kb 400 méter. Azon kívül már tompa a látása a zsokénak. Tehát 300-nál mindig van elöl egy olyan 100 méternyi homályos szakasza a motorosnak. Persze le lehet reagálni de nem egyszerű egy 300-ról érkező motort ilyenkor vészfékezés közeli fékerővel elterelni az akadálytól. Szóval azért én is fenntartással kezelem a tempót.
En leszarom, ha valaki haladosabbra fogja, csak ne veszelyeztessen. Siman tamogatnam a nemet autopalyas korlatlant, mert aki akar, igy is ugy is 200-zal fog menni, max figyeli wazen hol a rendor es felrakja a blokkolot..... Bar teny, hogy veszelyforras a fiatal, apuci kicsi fia az uj bömössel, aki tudja nyomni 200zal, csak nincs reakcioideje, felismeresi kepessege ... Halt meg igy evfolyamtarsam...
En siman behoznam, hogy par evente ujito vizsgat tegyenek a soforok, de az a baj, hogy nem lehetne normalisan csinalni. Ehhez becsulet kene, ami nincs. A penz diktal...
Nem tartom magam egy nagy gyorshajtonak, de varosban 60-70, orszaguton 100-110, autopalyan maradok 130-140 korul. Nakeden kicsit kenyelmetlen a menetszel, foleg, hogy a bukom is szar autoval jobban betartom a sebesseghatarokat, mar csak az elso rendszam miatt is
Félre ne érts én sem az vagyok aki 200 alatt szédül. Nem egyszerűen. Autópályán (mert elég sokat járok Pestre és lényeges a feljutás ideje) ott egyszerűen beállok arra a tempóra ami kényelmes. 160 körül van az a tempó mikor a motor jól érzi magát.engem szépen megtart a menetszél. Azaz sem nem nehezkedek rá a csuklómra és nem is akar letépni a szél. ennél a tempónál túl nagy sebesség különbség nélkül haladok el az átlagosan haladó forgalom mellett. Persze néha elszalad a gyógyszer és olyankor hajrá. De azért ez elég ritkán van így. Az a 160 az a tempó amivel már tetemes távot tudok megtenni anélkül hogy a nagy sebesség ideje korán kifárasszon de mégis a magas sebesség miatt a kilóméterek is gyűlnek. Mondjuk át áttételezem a télen a motort szóval ez a tempó változni fog jövőre.
Amikor ismerkedtem fater CBF-jevel, en se birtam magammal. Az M31-en neztem meg mi a vege (215), es epp a Godollo elotti kanyarban ert utol egy Audis... Kimenni nem tudtam, mert epp eloztem, lelassitani nem volt pofam, de imadkoztam, hogy maradjak az iven... Valahogyan sikerult, majd az egyenesebb reszen mentem ki a kulsobe. Azert Audis kuldott egy index villantast es elhuzott a picsaba.
Tobbet viszont ilyet nem teszek... Volt bennem felsz a kanyar miatt...
A GTS1000-t legalabb az M6-oson huztam meg, ahol egy lelek se egy kanyar. Ott 235 volt, amit mertem, es meg ment volna, de ott az agyam letiltott, hogy eleg volt.
A 2015-os Bikemaratonon odaadta egy srac a busajat. Amugy viccbol kerdeztem meg csak... Volt akkor hulye, hogy atadta a kulcsot. Motorozni se latott, de azt momdta, hogy hisz a tobbieknek es szerintuk jol megyek. Csak a parkoloban mentem vele. Mondta, hogy elvihetem egy korre, de egy akkor 3 eves kolcsonmotorral egy szamomra ismeretlen helyen (Gyor) nem mertem lelepni. Iden megint talalkoztunk, erre jart es benezett. Odaadta volna ujra, de most meg a pocak miatt nem vallaltam be. Talan majd egyszer, maskor ... :)
én rinyáltam a szimóért vagy 3 évet mire meglett de nem vonzotta be a muffot, pedig a 80as évek végén azért májer volt akinek szimója volt
utána jött a gyönyörűszép fehér ezerkettes és ment a szimó pihenni a fáskamrába 15 évet, ha a gyerekem nem látja meg lehet még ott rohad most is.....
én is így vagyok evvel tökre szeretek 50-70es tempóba közlekedni, kétszáz nélkül
sőt mostanában egyre többet téblábolok robogóval 30-50es tempóval, és olyan dolgokat veszek észre amiket eddig sosem láttam és 20 éve mászkálok arra
múltkor robogóval küzdöttem le egy szakadt bmw autót neki kb 60 lehetett a vége nekem 62 de leelőztem a füstös gecit
Olyan rohadt felesleges 200-al rohanni motorral autópályán.
Azt én is imádom. mikor megyek pályán és 160-180 körül beér egy 1-es BMW. Van hely nekikezdek haladni vele. 200 körül elfogy mert egy pici BMW én olyankor mellé állok felveszem a ritmust. Mutatom hogy nekem még van egy sebességem, amiben mondjuk még gyorsul is a gép. Majd váltok egyet szépen elbúcsúzom integetve majd nyél és olyan mintha teret váltanék. Azt nagyon imádom. És a malac olyan 250-270 körül óra szerint elfogy de még így is. Nagyon élvezem :-D
Most reggel kellett mennem 140 km-t , és igyekeztem is mert siettem, és az a röhej, hogy ha én megyek 100-at, akkor még meg előznek főleg BMV-s , aztán meg vannak lepve , mikor úgy elmegyek mellette , mintha ott sem lettem volna! Valami előzési kényszerük van vajon ?!
Nem tudom, nekem az elso nagy tiniszerelmem robogozott, sot egyszer benyultuk az apja valamilyen nagy chopperet. En 13, a srac 15 eves volt Engem ezzel konnyebben levettek a vallamrol... Foleg hogy utana apam is megvette a CBF600-ast es en is kaptam egy lila robogot, aminek hamarosan feher es fekete szinei maradtak csak, annyit taknyoltam vele el kellett telnie 6 evnek, hogy ujra motorozhassak, mert addig anyam nem engedett semmilyen ketkereku kozelebe. Csak apam beallitott egy 125-os Viragoval, hogy nesze, megtanulunk motorozni, bar jogsim nem volt meg akkor sem
Hogy en mennyire vartam, hogy 21 legyek es elmehessek nagy A-ra... Valora valt ez az alom is :) meg SV1000-est is vezettem rutinon, 2 m-t, tobbet nem mertem a hulye rendormotoros oktatom oda akarta adni a sajat vasat, amig a GSX550-es kicsit lehul (35 fokban rutinoztam egy leghuteses gepen, szerinted?)... Csak az az SV 1 eves volt, meg fizette a hitelt, igy amikor megugrott alattam, inkabb visszaadtam a gazdinak, mert betojtam
minecraft a nyerő nála, evvel is lehet ám csajozni, csak akkor gyors rácsok mögé kerülne az ember
ilyen 8-12 éves a rajongótábor többsége
amúgy a cs-vel durva pénzeket lehet ám keresni ha profi(és szerencsés) vagy benne