ezért írtam hogy fasza lenne az az injektor ha volnának érzékelők
de így hogy csak a gázállást és max a hőmérsékletet nézi nem sokkal jobb mint a karburátor
sajnos a motoroknál nemigen vannak szenzorok se ki se be
tps még csak-csak akad a 2000 utáni motorokban, karbisoknál is
de egy nyamvadt egy vezetékes lambda szonda már szerintem egyikbe sincs, bár az új típusokat nem ismerem
Dehogynem.A több pontos befecskendező rendszereknél simán utánamegy a szenzorok alapján.Nem fogod érezni a rántást ahol a karbis feléled vagy simán elindul ahol már a karbis köhögve aszongya kösz nem inkább legurulnék.
Annyit lehet tenni hogy ha hegyi túra van akkor úgy állítani be hogy az optimális sáv szegényebbik felén legyen.
Ettől többet nemogen lehet tenni a több hengernél(ami meg is éri)
1hengernél meg 2 tekerés és kicsit lehet szegényíteni, vagy épp egy mérettel kisebb fúvókával tesztelni
Bár ilyen 2ezer métereken ha az optimális szegényebbik végén van nem lehet semmi hiba
Injektoros motorokat nem ismerem de ha nem nézi pár érzékelő a ki-bemenő elegyet az se lesz sokkal jobb mint a karburétor
Alapjárati keveréket tuti lehet állítani, az beleszól a közép alsó tartományba is.
Persze túra közben felesleges tekergetni, mert csak elrontod, főleg 4 karbinál nehéz összelőni műszer nélkül, de ennek a jó beállításával jobbak lesznek a reakciók, és takarékosabb a motor, és még az is lehet, hogy pont az a minimális eltérés hiányzik ahhoz hogy ne vedd észre a 2000 métert. Aztán az is lehet hogy a te géped jobban ki van hegyezve, érzékenyebb az ilyesmire.
Ez frappáns. Ez tetszik. Nem GPS-nek ugyan mert azzal továbbra sem igazán élek. De kamera tartónak nagyon frappáns. Azon már igen sokat gondolkodtam hogy hova lehetne, de ez még nem jutott eszembe. Jó ötlet. Tetszik.
Olyanok vagyunk mint Chuck Norris.
Értünk mindenhez...IS!
De amúgy van olyan topik hogy motorszerelés, ott előbb kapsz segítséget, mert ez a picsogó topik. https://www.sportmotor.hu/foru...
Tegnap egyébként pont arról beszélgetett több gazdálkodó, hogy vajon milyen szert használhatnak és milyen mellékhatása lehet az emberi szervezetre. Felénk is irtottak, nincs egy sem csak a legyek maradtak életben, persze most a szárazság miatt a költőhelyük is jelentősen zsugorodott. A rettegést pedig a kétfedelűekkel kapcsolatban pedig a légierőre értettem, nem a szúnyogokra. .
Anno 85-2t állítgattuk magasság+ hőmérséklet szerint,gyári etap szerint,már szinte tépőzáras volt a karbi,de sikerült,csak megnyerte a gyerek az o.b.-t
de így hogy csak a gázállást és max a hőmérsékletet nézi nem sokkal jobb mint a karburátor
tps még csak-csak akad a 2000 utáni motorokban, karbisoknál is
de egy nyamvadt egy vezetékes lambda szonda már szerintem egyikbe sincs, bár az új típusokat nem ismerem
Ettől többet nemogen lehet tenni a több hengernél(ami meg is éri)
1hengernél meg 2 tekerés és kicsit lehet szegényíteni, vagy épp egy mérettel kisebb fúvókával tesztelni
Bár ilyen 2ezer métereken ha az optimális szegényebbik végén van nem lehet semmi hiba
Injektoros motorokat nem ismerem de ha nem nézi pár érzékelő a ki-bemenő elegyet az se lesz sokkal jobb mint a karburétor
Persze túra közben felesleges tekergetni, mert csak elrontod, főleg 4 karbinál nehéz összelőni műszer nélkül, de ennek a jó beállításával jobbak lesznek a reakciók, és takarékosabb a motor, és még az is lehet, hogy pont az a minimális eltérés hiányzik ahhoz hogy ne vedd észre a 2000 métert. Aztán az is lehet hogy a te géped jobban ki van hegyezve, érzékenyebb az ilyesmire.
Értünk mindenhez...IS!
De amúgy van olyan topik hogy motorszerelés, ott előbb kapsz segítséget, mert ez a picsogó topik.
https://www.sportmotor.hu/foru...
Ha jól emlékszem 1000 métetenként 10% veszteség lesz