Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsit azért utána nézhetnétek hogy mit mér az injectoros motor és miből mit számol... van ott bőven érzékelő
ezért írtam hogy fasza lenne az az injektor ha volnának érzékelők
de így hogy csak a gázállást és max a hőmérsékletet nézi nem sokkal jobb mint a karburátor
ennyire nem olvastam figyelmesen
Motoros fórumon amikor motorokról van szó :D értelek
sajnos a motoroknál nemigen vannak szenzorok se ki se be
tps még csak-csak akad a 2000 utáni motorokban, karbisoknál is
de egy nyamvadt egy vezetékes lambda szonda már szerintem egyikbe sincs, bár az új típusokat nem ismerem
autóról beszélek
Melyik motorban van légtömegmérő?
ezért mérik beszívott levegő tömegét és nem a mennyiségét
Dehogynem.A több pontos befecskendező rendszereknél simán utánamegy a szenzorok alapján.Nem fogod érezni a rántást ahol a karbis feléled vagy simán elindul ahol már a karbis köhögve aszongya kösz nem inkább legurulnék.
Annyit lehet tenni hogy ha hegyi túra van akkor úgy állítani be hogy az optimális sáv szegényebbik felén legyen.
Ettől többet nemogen lehet tenni a több hengernél(ami meg is éri)
1hengernél meg 2 tekerés és kicsit lehet szegényíteni, vagy épp egy mérettel kisebb fúvókával tesztelni
Bár ilyen 2ezer métereken ha az optimális szegényebbik végén van nem lehet semmi hiba
Injektoros motorokat nem ismerem de ha nem nézi pár érzékelő a ki-bemenő elegyet az se lesz sokkal jobb mint a karburétor
Szerintem csak a kurvasok kilométer az ami bezavar.Amúgy asszem CO-t mért a szerelősrác és az alapján állította be.
Alapjárati keveréket tuti lehet állítani, az beleszól a közép alsó tartományba is.
Persze túra közben felesleges tekergetni, mert csak elrontod, főleg 4 karbinál nehéz összelőni műszer nélkül, de ennek a jó beállításával jobbak lesznek a reakciók, és takarékosabb a motor, és még az is lehet, hogy pont az a minimális eltérés hiányzik ahhoz hogy ne vedd észre a 2000 métert. Aztán az is lehet hogy a te géped jobban ki van hegyezve, érzékenyebb az ilyesmire.
Ez frappáns. Ez tetszik. Nem GPS-nek ugyan mert azzal továbbra sem igazán élek. De kamera tartónak nagyon frappáns. Azon már igen sokat gondolkodtam hogy hova lehetne, de ez még nem jutott eszembe. Jó ötlet. Tetszik.
Olyanok vagyunk mint Chuck Norris.
Értünk mindenhez...IS!
De amúgy van olyan topik hogy motorszerelés, ott előbb kapsz segítséget, mert ez a picsogó topik.
https://www.sportmotor.hu/foru...
Tegnap egyébként pont arról beszélgetett több gazdálkodó, hogy vajon milyen szert használhatnak és milyen mellékhatása lehet az emberi szervezetre. Felénk is irtottak, nincs egy sem csak a legyek maradtak életben, persze most a szárazság miatt a költőhelyük is jelentősen zsugorodott. A rettegést pedig a kétfedelűekkel kapcsolatban pedig a légierőre értettem, nem a szúnyogokra. .
Mèrt nem alszol ja, hogy ott nappal van.
En meg szereltem az egyik sracnak 92-94 kornyeken. Akkor motorozott talma gyerekkent.
Anno 85-2t állítgattuk magasság+ hőmérséklet szerint,gyári etap szerint,már szinte tépőzáras volt a karbi,de sikerült,csak megnyerte a gyerek az o.b.-t
De ugye nem úgy van, hogy ami az övé az a tiéd is, ami meg a tiéd, ahhoz semmi köze?
Annyira nem volt vészes hogy bármit kelljen mokolni.enyhe szaggatas és erotlenseg kigyorsításkor.
Ki kell cserélni a fúvókákat kisebbre
Ha jól emlékszem 1000 métetenként 10% veszteség lesz
Amúgy simán a völgyekben no problem megy mint a mérgezett egér.Sok aitasi lehetőség nincs a karbin.
Egy felújítás férne rá.Majd télen,csak gyűjtők rá penzmagot.
Írd a problémát, majd előbújnak.
üdv! van itt esetleg robogó szaki? vagy hozzáértő?