Motorokon sincs, csak az első szériákon volt némi gáz, de vagy 10-15 éve semmi gond nincs az injektorral és könnyebben is javítható, szerintem injektor, a karbi addig jó amíg új a gép, én persze nem az 1 hengeresekkel találkozom hanem a többekkel, az egyhengernél nincs akkora gáz, hosszú löket, nagyobb tűrés stb. így ott ez nem annyira hangsúlyos mint a többhengeres hengerenként kis ccm-es gépeknél ahol elég fontos minden hengernél a jó állapot és persze a karbiknál is.
Nincs értelme az injektornak máshogy.
Oké, lehet hogy nem konkréten légtömeg mérő szenzor van, hanem légáram mérő, légnyomás, és hőmérő adatokból kombinálja.
ezért jobb a vákumos ac mert az addig jó amíg jó
nekem a szar benzin megrágta a záró felületet emiatt ha bekapott egy picike buborék levegőt (sík talajon teljesen kiszívta a tankot) akkor megállt a dög
szerencsére 3ezerért volt bontott és az faszán üzemelt
Jó hogy mondod.......az a köcsög karbis hondát is csak azért kellett futózni mert megpusztult benne az AC relé.Ami magában 15e-res tétel volt Tourmaxban.Rákérdeztem a Hondánál ott valami 28e-ret mondtak.............vagy 34e.............de azt már nem vártam meg.
szoktunk járni túrázgatni eddig egy motor állt meg úgy hogy nem lehetett vele mit kezdeni(haza kellett szállítani) és az injektoros volt a sok 25+ éves lom meg csak ment
bár az hogy aprilia állt meg sok mindent elárul.........
szóval világjárárónak csakis karburátor, amúgy nekem jöhet az injektor több injektoros ismerős van. egynek kivállóan üzemel is
a sherco befecskendezési rész se hibamentes, na de ott is inkább az olasz technika ami gáz
karburátorban az a baj hogy sokan csak szögelik a sufniban aztán persze hogy szar lesz a 3. generál után
Viszont a karbis sokkal kezesebb, pláne egy 1-2hengeres motornál. A 950pl egy kezesbárány, a 990nek meg olyan buta az injectora hogy ha nem figyelsz le is fullad, 3500nel pl nem tudjahogy menjen vagy ne menjen. A bmw pl kibaszott jól megcsinálta, nem tudom hogyan, de az pontosan ugy megy ahogy huzod.
Jó!!!
Viszont nincs hozzá semmi,sehol!
Van egy "képviselő" szegeden,de ő meg nem az a szégyenlős fajta!
2007-es 510i-hez kislánckerék 10 ropi postával
Előtte meg verte a nyálát,hogy "20%-al olcsóbbak vagyunk mint a KTM"
A 450 EXC-hez 3200.-ért vettem kislánckereket!
Akinek eladtam az felidomozta,de nem volt őszinte a mosolya
A tapasztalat szerint viszont az injektor nagyon ritkán áll meg, a karbi meg örökös szopófaktor tud lenni egy öregebb, elhanyagoltabb gépen... ...azér' jó a sornégy, mert a szopás hatványozódni is tud.
Csak inyektor hiba ritka mint a fehér holló.És nem,nem áll bele semmiféle üzemanyag.A szenzorok elektromos csatlakozók néha kipurcannak.De azokat egyértelműen kijelzi az ecu,könnyű de nem olcsó a javítása.Viszont nagyságrendekkel kevesebb a hibaforrás és a valóságos hiba egy inyekorrendszerben.
Hááát,a Sherco-t nem kellett szellőztetni ha fejre állítottam,míg a karbisok nem nagyon tolerálják az ilyesmit
A dzsuva meg beleköt a karbiba is meg az injektorba is!
A karbit lehet bacctatni,szerelni,az injektor ha megáll annyi!
Előny,hátrány mindnél van!
a karbis is ilyen, csak ki kell járatni belőle
bár a cagivám állt 3 hónapot nyitott benzincsappal és 1 rúgásra indult
a mostani lc4 is 1-2 hónapos állás után is pöccre indul
ellenben ha betankolsz valami fost és beleköt az injektorba meg a vezetékeibe akkor megszoptad
Szerintem meg nagy a különbség úgy mondom, hogy nem értek hozzá. Ami a lényeg ha áll akár 5 hónapot is a motor letakarva, akku berakása után indul egy pöccintésre, nekem ennyi elég!
Oké, lehet hogy nem konkréten légtömeg mérő szenzor van, hanem légáram mérő, légnyomás, és hőmérő adatokból kombinálja.
nekem a szar benzin megrágta a záró felületet emiatt ha bekapott egy picike buborék levegőt (sík talajon teljesen kiszívta a tankot) akkor megállt a dög
szerencsére 3ezerért volt bontott és az faszán üzemelt
az a fura hogy a kocsikon kb ez a meghibásodás szinte nincs is, legalábbis a régebbieknél a befecskendezési rendszer nem szokott elhalálozni
bár az hogy aprilia állt meg sok mindent elárul.........
szóval világjárárónak csakis karburátor, amúgy nekem jöhet az injektor több injektoros ismerős van. egynek kivállóan üzemel is
a sherco befecskendezési rész se hibamentes, na de ott is inkább az olasz technika ami gáz
karburátorban az a baj hogy sokan csak szögelik a sufniban aztán persze hogy szar lesz a 3. generál után
Nekem sok régi vasam volt már,de egy alapos karbantartás után sosem volt gondom velük,pedig megfordultam itt,ott!
Viszont nincs hozzá semmi,sehol!
Van egy "képviselő" szegeden,de ő meg nem az a szégyenlős fajta!
2007-es 510i-hez kislánckerék 10 ropi postával
Előtte meg verte a nyálát,hogy "20%-al olcsóbbak vagyunk mint a KTM"
A 450 EXC-hez 3200.-ért vettem kislánckereket!
Akinek eladtam az felidomozta,de nem volt őszinte a mosolya
A dzsuva meg beleköt a karbiba is meg az injektorba is!
A karbit lehet bacctatni,szerelni,az injektor ha megáll annyi!
Előny,hátrány mindnél van!
bár a cagivám állt 3 hónapot nyitott benzincsappal és 1 rúgásra indult
a mostani lc4 is 1-2 hónapos állás után is pöccre indul
ellenben ha betankolsz valami fost és beleköt az injektorba meg a vezetékeibe akkor megszoptad