Az elején magánról, de hamar elkanyarodott a cég felé mert ugye ez cégnél megéri magánnál nem annyira viszont mint írtam a válság után a bankok jó ha lízingre adták a járműveket mert akkor visszavétnél sokkal könnyebb volt visszaszerezni.
Ez így van.... én akkor zavarodom meg amúgy, amikor bruttóban kezd el beszélni valaki... 😂
cégben ugye mindent nettóban nézünk, a többi járulékos dolog, meg kell adni a királynak, ami a királyé.... 😆 az szokott néha zavarni, hogy előre, tehát olyat kell kifizetni, adott esetben, ami le sem járt, nem kaptam meg, de az ÁFA már megy befelé a királyi kasszába, vagyis előre kell finanszírozni.... de hát ez a rendszer, ez van. A királyi adószedők pedig nem viccelnek, úgyhogy csörög a kassza... 😆
Az ÁFA előnye az, hogy az átlag ember nem látja igazán. Ő egy összeget lát, amit a pénztárban kell hagyni. Hogy most abból mi hova hány %, azt egy része fel se fogja, egy része elfogadja, egy része leszarja - mert kikerülni úgysem tudja.
Még a kereskedőket se izgatja, ők megkapják-kifizetik, hogy hány %, lényegében mind1.
Kár, mert a kezdetektől arról volt szó... leginkább az ÁFA-ról, ami tgk esetén no problem, szóval arról biztos nem beszélt senki, hogy ott hogyan lehet vissza szerezni 😅
de én sokszor és arra válaszoltál 😂 tehát a téma adott volt... sőt leírtam a tgk, kishaszonjármű esetét is, valamint, hogy milyen vállalkozási vonatkozásban. Most vagy el sem olvastad, vagy nem értelmezted... 😆
Csak a blokkot kell kiugrasztani.
jövőre gyurcsány bohóc úgy is lebontja
cégben ugye mindent nettóban nézünk, a többi járulékos dolog, meg kell adni a királynak, ami a királyé.... 😆 az szokott néha zavarni, hogy előre, tehát olyat kell kifizetni, adott esetben, ami le sem járt, nem kaptam meg, de az ÁFA már megy befelé a királyi kasszába, vagyis előre kell finanszírozni.... de hát ez a rendszer, ez van. A királyi adószedők pedig nem viccelnek, úgyhogy csörög a kassza... 😆
Még a kereskedőket se izgatja, ők megkapják-kifizetik, hogy hány %, lényegében mind1.
Az is aki nem dob a közösbe.