azért ha valami részletre olcsóbb akkor már az erdetileg is "csalásra" van kitalálva, ilyenkor más fizeti meg azt a pénzt
nem kétlem hogy van ilyen mert sok-sok éve amikor vettem fel kölcsönt a házra(akkor már megszűnt ifjusági takarékbetét) 600 ezeret vettem fel és 5 év alatt 400 ezeret fizettem vissza, pont úgy jött össze a kedvezmény meg az adóvisszatérítés hogy lényegesebben jobban jártam
Nem-nem.
Ha van annyi pénzed, hogy egyben megvedd, akkor attól jobb nincs. Attól a perctől kezdve a tiéd, nincs semmilyen plusz kötelező költséged, csak ajánlott.
Ha lízingre, akkor azért ott felmerülnek bizonyos fizetnivalók. Az, hogy ki-milyen helyzetben van és milyen kicsi vagy nagy plusz kiadást tud magának intézni, az már más kérdés, mert hogy lesz kiadás pluszban, az tuti.
Ezek szerint eddig nem figyeltél 😂 nem írom le mégegyszer….
Egybe megvéve csak kisteher, teher stb ÁFA igényelhető vissza, de úgy is kell vizsgaztatni és nem költségelheto, mint a lízing esetében, máshogy Je könyvelni…személyautó pedig csak így buli és sokkal költséghatékonyabb… beszélhetünk bármiről, én csinálom, te ne tedd, ha neked nem jó… amúgy megnyugodhatsz, nem gond egy az egyben sem, csak nem éri meg…
Gondolom hogy neki semmi szüksége az alkalmazottai szolgálati kocsijaira - mint vagyontárgyakra. Neki a mobilitásuk megoldása kellett, semmi több. Így meg kevesebből / könnyebben meg van.
Miért költséghatékonyabb, mintha egyben megvetted volna? Eddig pont arról beszéltünk, hogy neked milyen kedvező a Széchenyi Go-d, de akármilyen kedvező, akkor is csak van plusz kiadás az autó teljes árához képest. Az, hogy te nem tudod egyben csak részletekben, még ha többe is kerül, az egy dolog.
A papírmunkát mindenki elszámolhatná. Én is számolhattam volna, de én nem foglalkoztam akkora összeggel.
Ha gépműhelyem lett volna, azt azért igen. Igen vehettem volna hűtőt is a csak elméletben létező ügyfeleknek (akik hozzám jártak), meg az őrző-védő kutyának a tápot meg a szokásos, családi háznál működő vállalkozók szoktak.
mert eddig költségeket emlegettél, most meg költségelhető kiadást...
mondjuk mindegy, mert a céges lízing kérdésen nem változtat. én most is lízingelek több autót is, sokkal jobb és költséghatékonyabb, mintha megvettem volna egy az egybe... ennyi...
most már kevered a szezont a fazonnal... most a költségekről beszélünk vagy a költségelhető kiadásokról...? ha pedig valós vállakozási vagy ahhoz kapcsolódó tevékenységet végzel otthon, akkor az bizony nem kutyába lemenés, hiszen az a vállakozás költsége, nem a tied mint magánszemély (kivétel kata és egyéb egyéni egyszerűsített adózási formák)
Most komolyan így kell ezt? Vagy irodád van, vagy a lakásod bizonyos hányadát veszed irodának. Én speciel ennyire nem mentem le kutyába, hogy visszakérjek havi 2-3 ezer forintot a ráeső világításra meg fűtésre. Ja, a wc használatot ki ne hagyjam.
Megnéztem, lízingnél tényleg nincs 0%, csak hitelnél láttam használtra.
hidd el, pontosan ismerem a KAVOSZ feltételeit... 😉 mindenhol kell kezes, ha nem éred el az 50% beülőt, ez nem egy kunszt, viszont a cégre kell kezességet vállalni, és te mint tulajdonos ezt simán megteheted... tehát gyakorlatilag ez egy semmi, csak annyi, hogyha nem tudod kitermelni, nem fizetsz, akkor mint magánember is végrehajtják rajtad... ez nem ördögtől való, lássuk be. Ha meg nem tudod kitermelni, nem kell neked lízing...
...meg a kezes, ha a finanszírozott összeg eléri el az 50%-ot.
De.
A feltételek ELSŐ feltétele az, hogy:
– megfelel a Széchenyi Kártya Program Üzletszabályzatának Széchenyi Újraindítási Lízingkonstrukció Szabályzatában (továbbiakban Lízingszabályzat) meghatározott egyéb feltételeknek. https://drive.google.com/file/...
(Amúgy volt saját céges autóm, én a havi 500 km-es átalányt választottam, ezzel tökéletesen becsületesen a vonatkozó és hatályosnak megfeleltem. És nyugodtan is aludtam.)
költség az is, ha felkapcsolom a villanyt... akkor más sötétben ül? 😆
nincs nulla % beülő, ez már nem a gyurcsány féle rendszer, ahol személyire adtak suzukit, minimálbérre új építésű lakást 😆 láttuk is mi lett a vége... ha valamit venni akar az ember, annak a költségeit ki kell tudni termelni, mindegy magánember vagy céges. ha ki tudja termelni akkor jó buli a céges lízing egy sima autóvásárláshoz képest, ha nem, akkor meg ne adósítsa el magát feleslegesen, mindegy hogy cég vagy magánember...
Nem többletköltséget írtam, hanem simán költséget. Amit így is meg kell termelni.
És igen, lehet csökkenteni a költségeket, de te 60%-al ülsz bele, a másik meg esetleg 0%-al.
Tényleg, arra nincs ötleted, hogy egy ezután alapítandó, egyszemélyes (=tevékenység nélküli... 😉) kft. milyen induló támogatásra jogosult, és mit tud "leköltségelni"? Rákívántam egy Teslára - céges kocsinak persze - , de nulla pénzből.... 😆
nem kétlem hogy van ilyen mert sok-sok éve amikor vettem fel kölcsönt a házra(akkor már megszűnt ifjusági takarékbetét) 600 ezeret vettem fel és 5 év alatt 400 ezeret fizettem vissza, pont úgy jött össze a kedvezmény meg az adóvisszatérítés hogy lényegesebben jobban jártam
Ha van annyi pénzed, hogy egyben megvedd, akkor attól jobb nincs. Attól a perctől kezdve a tiéd, nincs semmilyen plusz kötelező költséged, csak ajánlott.
Ha lízingre, akkor azért ott felmerülnek bizonyos fizetnivalók. Az, hogy ki-milyen helyzetben van és milyen kicsi vagy nagy plusz kiadást tud magának intézni, az már más kérdés, mert hogy lesz kiadás pluszban, az tuti.
Egybe megvéve csak kisteher, teher stb ÁFA igényelhető vissza, de úgy is kell vizsgaztatni és nem költségelheto, mint a lízing esetében, máshogy Je könyvelni…személyautó pedig csak így buli és sokkal költséghatékonyabb… beszélhetünk bármiről, én csinálom, te ne tedd, ha neked nem jó… amúgy megnyugodhatsz, nem gond egy az egyben sem, csak nem éri meg…
Ha gépműhelyem lett volna, azt azért igen. Igen vehettem volna hűtőt is a csak elméletben létező ügyfeleknek (akik hozzám jártak), meg az őrző-védő kutyának a tápot meg a szokásos, családi háznál működő vállalkozók szoktak.
mondjuk mindegy, mert a céges lízing kérdésen nem változtat. én most is lízingelek több autót is, sokkal jobb és költséghatékonyabb, mintha megvettem volna egy az egybe... ennyi...
Megnéztem, lízingnél tényleg nincs 0%, csak hitelnél láttam használtra.
https://www.itrack.hu/utnyilva...
De.
A feltételek ELSŐ feltétele az, hogy:
– megfelel a Széchenyi Kártya Program Üzletszabályzatának Széchenyi Újraindítási Lízingkonstrukció Szabályzatában (továbbiakban Lízingszabályzat) meghatározott egyéb feltételeknek.
https://drive.google.com/file/...
Tudom, te megfelelsz annak, ezt át is ugorhatjuk.
(Amúgy volt saját céges autóm, én a havi 500 km-es átalányt választottam, ezzel tökéletesen becsületesen a vonatkozó és hatályosnak megfeleltem. És nyugodtan is aludtam.)
nincs nulla % beülő, ez már nem a gyurcsány féle rendszer, ahol személyire adtak suzukit, minimálbérre új építésű lakást 😆 láttuk is mi lett a vége... ha valamit venni akar az ember, annak a költségeit ki kell tudni termelni, mindegy magánember vagy céges. ha ki tudja termelni akkor jó buli a céges lízing egy sima autóvásárláshoz képest, ha nem, akkor meg ne adósítsa el magát feleslegesen, mindegy hogy cég vagy magánember...
Mivel voltam vállalkozó, meg van is a kapcsolatrendszeremben, azért látom, hogy mi megy.
Oszt hat a bogyo kft egyszemelyes.
Tehat gazsi lesz a baratnod. 😆
És igen, lehet csökkenteni a költségeket, de te 60%-al ülsz bele, a másik meg esetleg 0%-al.