Ha valami élő állatra támadna vadászati vágyam azt csak azért hogy megegyem.
Máskülönben békénhagyom.
Lehet vadvizi evezni,túrázni sziklamászni,még az erdei bicikli is jó ha szabadba akarsz menni.
De telibaszni púpig egy hiace-tminden kényelmi szarral és ülni bambán sörrel a kézben a széken és nézni meredt szemmel a semmibe...............ez pipinek való.
De simán maradhatna a csálé kerítés mögött.és a horgot belógathantná az akciós teszkós medencébe egy plázában vett halnak. 🤔
És legalább nem fogyna a gázolaj sem.
mindegyik önakasztás
hiszen mindig a hal veszi a horgot a szájába
az hogy olyan szar hirgaid vannak amit ki tudnak fújni arról nem tehetek
én a gyári horgot még hosszú percekig élezem
egy 10-es pakk horog 3-4 óra mire olyan lesz amilyennek szeretném
Akkor nem lenne egyszerűbb elve nem átbökni a fejét egy horoggal, kicibálni a vízből, fogóval kitépni a pofájából a tüt, majd kis fuldoklás után visszabaszni a vízbe? Kijárhatnátok fotózni, vagy csak szimplán zabálni és inni, elhagyhatjátok a szinházat hozzá....
mivel nem eszem meg hanem vissza engedem így egy kis védelmet biztosít a halnak
mint a boxolóknál a fejvédő edzés közben
feleslegesen nem kell károsítani a testet
van fertőtlenítő is, a horog sebet mindig lekezelem
Nem-nem---A motoros mind a motoron ül, fogja a kormányt, stb...A bojlis nem horgászik, kvázi bármit csinálhat mellette, oda sem kell nézni, közel sem kell lenni, önakasztás elve...közelebb van a halászathoz
ez olyan hogy akkor a csopperes motorozás nem motorozás mert csak az endúró az igazi motor.....
peca módszer van sok a bojlis csak egy közülük
itt inkább okosnak kell lenni mint ügyesnek
Az nem horgászat amit ti csináltok...
Nálam még mindig egy kézben tartott bot (pergetés, legyezés, úszós horgászat) a horgászat, a többi az valami teljesen más...
4-5 napos pecára nekem van 2 bot, szák, pontymatrac ,egy almás láda egyéb peca cucc, egy almás láda 5 literes pet palack víz főzni meg kodogstni
egy gáz rezsó+ pakack 2 főző edény, meg egy kis hátizsák ruha
ha ketten megyünk az összes kaja-pia elfér egy 100x50x50 hűtő boxban
egy peca szék aztán kb ennyi a cucc
haver hoz egy sátrat is meg egy ágyat
ha jól pakolunk az opelba elfér a cucc, de inkább futó mert akkor ha esik van hova pakolni a szarokat mert a kocsiban én fetrengek hátul
amúgy ezek az újgazdag műmájerek járnak ekkora pakkokkal, némelyik a 3,5 tonnást megpakolja úgy cuccal hogy alig fér be
múltkor néztem akkora grillsütőt hozott az ember hogy egy bárányt lazán meg lehetett volna sütni benne egészben
mi meg szégyenkeztünk a kis rezsóval 😳
Na jó, de az öregember egy hatalmas 3-400km-es zúzás után már lehet hogy nem tudja kimosni a zokniját, mert olyan fáradt, vagy ha igen, akkor már a sörét nem tudja kibontani :-)
Minek olyan sok? Ha két napig hordom akkor 4is elég, és még tartalék is van 😆
Viccen kívül én túrákra mindig négy garnitúrát vittem, aztán amikor elfogyott akkor kimostam.
Elég helytakarékos tudtam így lenni, egy hátizsákkal és némi mosószerrel hetekig el lehet kóricálni.
Régebbi autóknál lehetett, ahol számított. Pl. az én régi Leaf-emben még van ilyen lehetőség.
Illetve a Teslánál azt hiszem a mai napig be lehet állítani akármilyen értéket hogy meddig szeretnéd tölteni, de manapság már nem divat ez, mert elég tartósak így is az akkuk.
Modern akkuknál nincs igazán jelentősége a töltési sebességnek, bírják.
A melegedés okozta régen is a degradációt, de amelyikbe van akkuhűtés, annál nincs ilyen gond. (Dacóban van)
A 80%-ra töltés annyiban igaz, hogy tárolni nem szabad teljesen feltöltve, vagy teljesen lemerítve. De ha vasárnap feltöltöd csumára, másnap meg használod akkor nincs ezzel gond. A lényeg ha elmész nyaralni, akkor 40-80% közötti töltéssel hagyd otthon a kocsit. Illetve ha hétfőn akarod használni akkor ne pénteken töltsd teli.
Ezeknél a kocsiknál már úgy van hogy amikor 100%-ot ír ki akkor is csak 90%-os a valós töltöttség, tehát a garanciát biztosan kibírja, de ha hosszabb távon is szeretnéd jó állapotban tartani akkor érdemes megfogadni amit írtam.
Főleg ha megtudja hogy a 3*16Amperes órájával csak 3.6kW-ra képes, és 32Amperes fázis kell 😆
De lényegtelen. Elég kicsi az akkuja. Én is visszakorlátoztam otthon 3kW-ra a töltést, mert bőségesen elég, így is feltölt reggelig az 52kWh-s akku is.
😂 ezzel én is szívtam. Ráadásul nekem kulcs nélküli nyitású, vagyis elég közelíteni és nyitja a kocsit, csak a töltőcsatlakozót máshogy nem lehet kivenni, rá kell nyomni a távirányítón a nyitásra.
Kicsit azért a francia logika(tlanság) bejátszik. Fasza kocsi, de szoftveresen lenne mit fésülgetni rajta.
Azért vicces lesz amikor rájössz, hogy a nyilvános töltőkhöz okosteló is kell 😂
Vettél volna inkább egy diesel Fiat Pandát, azzal nincs ilyen gond 😝
De megnyugtatlak jót vettél. Több kábelre nincs szükséged. A többit úgy látom már megválaszolták.
Nekem olyan töltőm van, amin állítható az áram 1-32Amper között, tud 1 és 3 fázist, és szabvány 3 fázisú ipari csatlakozó van a másik felén, így egy olcsó adapterrel olyan aljzatba dugom be amilyenbe csak akarom. De neked erre nincs szükséged, mert a Dakó buta hozzá. A ZOE tud 22kW-al 3*32Amperral tölteni, ide hasznos.
Ja és alapból nekem ezt a kábelt adták csak amit te most vettél. Nem kértem hozzá mást, mert elég sokért számolja a Renault a villanydrótot.
Máskülönben békénhagyom.
Lehet vadvizi evezni,túrázni sziklamászni,még az erdei bicikli is jó ha szabadba akarsz menni.
De telibaszni púpig egy hiace-tminden kényelmi szarral és ülni bambán sörrel a kézben a széken és nézni meredt szemmel a semmibe...............ez pipinek való.
De simán maradhatna a csálé kerítés mögött.és a horgot belógathantná az akciós teszkós medencébe egy plázában vett halnak. 🤔
És legalább nem fogyna a gázolaj sem.
hiszen mindig a hal veszi a horgot a szájába
az hogy olyan szar hirgaid vannak amit ki tudnak fújni arról nem tehetek
én a gyári horgot még hosszú percekig élezem
egy 10-es pakk horog 3-4 óra mire olyan lesz amilyennek szeretném
mint a boxolóknál a fejvédő edzés közben
feleslegesen nem kell károsítani a testet
van fertőtlenítő is, a horog sebet mindig lekezelem
peca módszer van sok a bojlis csak egy közülük
itt inkább okosnak kell lenni mint ügyesnek
Nálam még mindig egy kézben tartott bot (pergetés, legyezés, úszós horgászat) a horgászat, a többi az valami teljesen más...
egy gáz rezsó+ pakack 2 főző edény, meg egy kis hátizsák ruha
ha ketten megyünk az összes kaja-pia elfér egy 100x50x50 hűtő boxban
egy peca szék aztán kb ennyi a cucc
haver hoz egy sátrat is meg egy ágyat
ha jól pakolunk az opelba elfér a cucc, de inkább futó mert akkor ha esik van hova pakolni a szarokat mert a kocsiban én fetrengek hátul
amúgy ezek az újgazdag műmájerek járnak ekkora pakkokkal, némelyik a 3,5 tonnást megpakolja úgy cuccal hogy alig fér be
múltkor néztem akkora grillsütőt hozott az ember hogy egy bárányt lazán meg lehetett volna sütni benne egészben
mi meg szégyenkeztünk a kis rezsóval 😳
Viccen kívül én túrákra mindig négy garnitúrát vittem, aztán amikor elfogyott akkor kimostam.
Elég helytakarékos tudtam így lenni, egy hátizsákkal és némi mosószerrel hetekig el lehet kóricálni.
Illetve a Teslánál azt hiszem a mai napig be lehet állítani akármilyen értéket hogy meddig szeretnéd tölteni, de manapság már nem divat ez, mert elég tartósak így is az akkuk.
A melegedés okozta régen is a degradációt, de amelyikbe van akkuhűtés, annál nincs ilyen gond. (Dacóban van)
A 80%-ra töltés annyiban igaz, hogy tárolni nem szabad teljesen feltöltve, vagy teljesen lemerítve. De ha vasárnap feltöltöd csumára, másnap meg használod akkor nincs ezzel gond. A lényeg ha elmész nyaralni, akkor 40-80% közötti töltéssel hagyd otthon a kocsit. Illetve ha hétfőn akarod használni akkor ne pénteken töltsd teli.
Ezeknél a kocsiknál már úgy van hogy amikor 100%-ot ír ki akkor is csak 90%-os a valós töltöttség, tehát a garanciát biztosan kibírja, de ha hosszabb távon is szeretnéd jó állapotban tartani akkor érdemes megfogadni amit írtam.
De lényegtelen. Elég kicsi az akkuja. Én is visszakorlátoztam otthon 3kW-ra a töltést, mert bőségesen elég, így is feltölt reggelig az 52kWh-s akku is.
Kicsit azért a francia logika(tlanság) bejátszik. Fasza kocsi, de szoftveresen lenne mit fésülgetni rajta.
Vettél volna inkább egy diesel Fiat Pandát, azzal nincs ilyen gond 😝
De megnyugtatlak jót vettél. Több kábelre nincs szükséged. A többit úgy látom már megválaszolták.
Nekem olyan töltőm van, amin állítható az áram 1-32Amper között, tud 1 és 3 fázist, és szabvány 3 fázisú ipari csatlakozó van a másik felén, így egy olcsó adapterrel olyan aljzatba dugom be amilyenbe csak akarom. De neked erre nincs szükséged, mert a Dakó buta hozzá. A ZOE tud 22kW-al 3*32Amperral tölteni, ide hasznos.
Ja és alapból nekem ezt a kábelt adták csak amit te most vettél. Nem kértem hozzá mást, mert elég sokért számolja a Renault a villanydrótot.