Ez már kábellel van, lehet hogy kapni nélküle is olcsóbban. De az a kábel 'wallbox-ról' etet. Ha otthon is akar az ember 7.4 kW-tal tölteni, akkor venni kell azt is. A kábel önmagában annyit tud, hogy ha olyan helyen állsz meg, ahol van wallbox, tudsz róla etetni.
figyu már a kábel adattáblája szerint /fénykép/ ez mennyit tud tölteni. Vagy hogy kell ezt érteni? A táblázat amit a dácsia honlapjáról töltöttem hoz egy sok csomó variációt. Azt írja, hogy ennek a 7,4 kw-os lenne az optimális vagy mi(kezeit széttáró)
mondjuk egy csomó információval elláttak de azért egy-két lényeges dolgot kihagytak. pl. az első töltés után reggel amikor ki akartam venni a töltőkábelt az autóból az isten nyalka faxáért sem akart kijönni(fejét fogó) rángattam taszigáltam rúgtam(fejét fogó) Mondom mi a franc van beledagadt éjszaka? Beleültem gyújtásra raktam, húzogattam a nyitófület tapostam a féket meg károomkodtam de csak nem akarta elengedi az autó a töltőt(fejét fogó) Kénytelen voltam elővenni a használati utasítást pedig olvasgatni már nem nagyon szeretek sokat(kezeit szétáró) nos ott írta, hogy nyomjam meg a távirányító nyitó gombját(kezeit széttáró) na pl. ezt sem mondták el. ezek a töltőkábelek meg kész katyvasz az egész...
Ez nem a villamtolto kábel, ezzel tudsz normal 22kw töltő fejről tölteni. Az egyenaramu villamtolto kábel olyan vastag, hogy csak na és a villamtolto oszlop szerves része
na villanyautó szakértők(meghajlós) valami hasznotokat vehetném már végre. Szóval amikor a szalonból kihoztuk a dákót csak 1 kábelt adtak hozzá ami jár vele. Ez valami szükség töltő vagy mi a neve, de hát az otthoni töltéshez pont ez kell, mert ennek van villásdugó vége ezzel töltjük itthon az autót. Aztán semmi mást nem adtak vele(gondolkodós) Én mint a csekonics báró rendeltem a dákóhoz ilyen villámtöltési csatlakozási pontot az autón. Potom 180 ezret kértek el azért a malacorr lyukakért(fejét fogó) De hát kábelt nem adtak hozzá(szemeit körbeforgató) Aztán, hogy eloszlassuk a félreértéseket mondta a faszi,hogy rendel hozzá,mert náluk nincs készleten ez került még 68 ezer forintomba(fejét fogó) Mondta 1-2 nap és meglesz leküldi a kollégájával kőrösre. Nos most nemrég hazaértem és megjött a kábel. De valami nekem nem kerek a történetben. Merthogy az autóba való része pont ugyan olyan mint a hálózati töltőjé. Az a két lyuk ami olyan drága volt nevezzük malacorrnak na abba nem passzol egy kicsit sem. Úgy sejtem az lenne a villámtöltő része.(gondolkodós)
Kérdés?
hány rohadt kábel való már egy ilyen szarhoz?
van a hálózati töltő az oké.
Akkor gondolom amit küldtek az ilyen sima kis kapacitású töltőoszlopra való.
Akkor kell még külön valamiféle villámtöltő fejű kábel is? Vagy esetleg a villámtöltő oszlopokon gyárilag rajta van a kábel???
Valami értelmes válasz jól jönne ami kitanítana erre a jövő technikájára(fejét fogó)
Ahhoz kell egy doboz, amit a villanyszerelő feldob.
https://www.eautotoltokabel.hu...
Ez a 7.4 kWs
Kérdés?
hány rohadt kábel való már egy ilyen szarhoz?
van a hálózati töltő az oké.
Akkor gondolom amit küldtek az ilyen sima kis kapacitású töltőoszlopra való.
Akkor kell még külön valamiféle villámtöltő fejű kábel is? Vagy esetleg a villámtöltő oszlopokon gyárilag rajta van a kábel???
Valami értelmes válasz jól jönne ami kitanítana erre a jövő technikájára(fejét fogó)
Szoval mar idoszeru volt.