Á, felesleges. Bogyó 125-ösön lamentál, Ini még próbálkozik, de hiába. Pipi tegnap megint kiosztotta az észt mindenkinek, Kéri urat most libsizték le az egyik cikk alatt... Igazából semmi lényeges :D
Eddig mindig - az aszfalton hibátlanul tapadó, jó drága - első gumim csúszott meg a porban vagy vizes füvön. Gyökkettő tempóval... ...és nem bírtam "megtartani" a vasat.
De én nem akarok szar utakon motorozni! Csak ha nagyon-nagyon véletlenül letévedek egy-egy pár kilométeres, JÓ ÁLLAPOTÚ földútra, akkor nem szeretnék betakarózni a motorral, mint ahogy eddig már háromszor is sikerült. Ehhez NEKEM pehelykönnyű motorra, és ABS-re van szükségem - szerintem. Az endurót útjaim 99%-ában utálnám, még ha a maradék 1%-on király is volna. Az erdélyi utak meg lassan jobbak mint az itthoniak.
Egyszerű, most már tudod, kivel hányadán állsz. Az Ini kétmillás bokorugrót, a Levi valami hasonlóan drága svéd vasalódeszkát (asszem), Pöcses dettó a keret feletti KTM-et favorizálja. Szűrd le a tanulságot: ezt a döntést neked kell meghozni, mert senki nem tudja/akarja/képes azt mondani, amit hallani szeretnél és nem ugyanabból a szögből nézitek a képet.
akkor lassan mondom hogy a 2 bal féltekéd is fel tudja fogni
a szar utakon a lófasz 125ös szarod kirázza a hátadból a csontot
az endúró meg nem ráz
simán átvágtatok egy eur raklapon az lc4-el úgy hogy a seggem végig az ülésen van, még a fogam se koccan össze
a gs500 meg a hoki 125 mikor tudja ezt?
sokadrendű utak, csatornapart, erdélyi menet, mind mind jó szar útminőség.......
A "fasza futóműre" semmi szükségem, pedig ha valami, akkor a GéeSöccázé igazán fos (130 fölött konkrétan kóvályog az úton, pedig nem hibás - ez ilyen és kész). Szar az út - lassabban megyek és ennyi.
Számomra biztosan sokkal kényelmetlenebb lenne, mint a GS, pedig csak ezért akarom leváltani.
10x jobb futóműve van mint az összesnek együttvéve amit nézegettél
magasnak magas 88 cmde 80 alá le lehet hozni a kerék szettel plusz még a futóművön is lehet centiket nyerni
ülés nem vészes, nem csopper ülés, de amennyit cigi nélkül kibírsz azt azon is lazán kibírod
ha mégsem 2 centi zselé és máris komfortosabb lesz mint az irodai széked
a sérvnek meg pont jót tesz az endúrós testhelyzet, plusz a fasza futómű
"...lesz egy olyan motorod amilyen még sosem volt..." Az tutti, mert nem is lesz! 😆
Egy porckorongsérvesnek lazán kirándulgatni (99%-ban aszfalton) egy magas ülésű, kurva kényelmetlen endurot ajánlgatsz? 😂
Visszaolvassak?
Lattam Bátaszéket,racséztam Mecseknádasdon,megbasztak 66 al monoron 15 rugo helyszinire,meses az elet. 😆
a gyökkettő volt a legfőbb hiba, földesutakon nem szabad lassan menni
a szar utakon a lófasz 125ös szarod kirázza a hátadból a csontot
az endúró meg nem ráz
simán átvágtatok egy eur raklapon az lc4-el úgy hogy a seggem végig az ülésen van, még a fogam se koccan össze
a gs500 meg a hoki 125 mikor tudja ezt?
sokadrendű utak, csatornapart, erdélyi menet, mind mind jó szar útminőség.......
Kicsi a pöcsöm? Igen, az - de semmi közöd hozzá, főleg hogy a tiéd is kicsi. 😆
a jennifer lopeztel biztos szarabb lenne kúrni mint az asszonnyal...
kb ilyen a feltevésed a motorok terén is 😂
Számomra biztosan sokkal kényelmetlenebb lenne, mint a GS, pedig csak ezért akarom leváltani.
lófaszt fogsz te egy hétig motorozni 7 órát nem bírnál ki egy menetben nem 7 napot
magasnak magas 88 cmde 80 alá le lehet hozni a kerék szettel plusz még a futóművön is lehet centiket nyerni
ülés nem vészes, nem csopper ülés, de amennyit cigi nélkül kibírsz azt azon is lazán kibírod
ha mégsem 2 centi zselé és máris komfortosabb lesz mint az irodai széked
a sérvnek meg pont jót tesz az endúrós testhelyzet, plusz a fasza futómű
Egy porckorongsérvesnek lazán kirándulgatni (99%-ban aszfalton) egy magas ülésű, kurva kényelmetlen endurot ajánlgatsz? 😂