Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor jó,mer elpilledtem,nem kéne végigpörgetni.
Á, felesleges. Bogyó 125-ösön lamentál, Ini még próbálkozik, de hiába. Pipi tegnap megint kiosztotta az észt mindenkinek, Kéri urat most libsizték le az egyik cikk alatt... Igazából semmi lényeges :D
1 tonna cucc volt rajta,és nem egy versenyzős jármű.Szóval passz,elnéztem,általában fix 60-al szokom menni lakotton. 🤔
66-al 😮 legalább miért nem mondtad, hogy elnézést nem szoktam ilyen lassan menni 😂
Minden a regi?
Visszaolvassak?
Lattam Bátaszéket,racséztam Mecseknádasdon,megbasztak 66 al monoron 15 rugo helyszinire,meses az elet. 😆
gondoltam 😉
a gyökkettő volt a legfőbb hiba, földesutakon nem szabad lassan menni
Eddig mindig - az aszfalton hibátlanul tapadó, jó drága - első gumim csúszott meg a porban vagy vizes füvön. Gyökkettő tempóval... ...és nem bírtam "megtartani" a vasat.
hogy tudsz elesni földúton? hol hibázol?
bogyó egy gyerek motor áráért akarna valami rendesebb motort......
De én nem akarok szar utakon motorozni! Csak ha nagyon-nagyon véletlenül letévedek egy-egy pár kilométeres, JÓ ÁLLAPOTÚ földútra, akkor nem szeretnék betakarózni a motorral, mint ahogy eddig már háromszor is sikerült. Ehhez NEKEM pehelykönnyű motorra, és ABS-re van szükségem - szerintem. Az endurót útjaim 99%-ában utálnám, még ha a maradék 1%-on király is volna. Az erdélyi utak meg lassan jobbak mint az itthoniak.
Egyszerű, most már tudod, kivel hányadán állsz. Az Ini kétmillás bokorugrót, a Levi valami hasonlóan drága svéd vasalódeszkát (asszem), Pöcses dettó a keret feletti KTM-et favorizálja. Szűrd le a tanulságot: ezt a döntést neked kell meghozni, mert senki nem tudja/akarja/képes azt mondani, amit hallani szeretnél és nem ugyanabból a szögből nézitek a képet.
akkor lassan mondom hogy a 2 bal féltekéd is fel tudja fogni
a szar utakon a lófasz 125ös szarod kirázza a hátadból a csontot
az endúró meg nem ráz
simán átvágtatok egy eur raklapon az lc4-el úgy hogy a seggem végig az ülésen van, még a fogam se koccan össze
a gs500 meg a hoki 125 mikor tudja ezt?
sokadrendű utak, csatornapart, erdélyi menet, mind mind jó szar útminőség.......
Másfél éve is berágattatok, aztán csak vettem egy fidesz-színű Cliot. Csakazértis! 😂
Most úgy csinálsz, ahogy Ini szokott 😁 Nyavajogsz itt egy hete ezen, aztán a végén úgyse veszel semmit! 😂
Mindenkinek mást jelent a motorozás: én csak kirándulok, semmi más. Nem is tartom magam "motorosnak", csak motorkerékpár tulajdonosnak.

Kicsi a pöcsöm? Igen, az - de semmi közöd hozzá, főleg hogy a tiéd is kicsi. 😆
hát igen
a jennifer lopeztel biztos szarabb lenne kúrni mint az asszonnyal...
kb ilyen a feltevésed a motorok terén is 😂
Pedig még egy-két egyhetes Erdélyt nagyon mennék - akár 125-össel is....
A "fasza futóműre" semmi szükségem, pedig ha valami, akkor a GéeSöccázé igazán fos (130 fölött konkrétan kóvályog az úton, pedig nem hibás - ez ilyen és kész). Szar az út - lassabban megyek és ennyi.
Számomra biztosan sokkal kényelmetlenebb lenne, mint a GS, pedig csak ezért akarom leváltani.
egy heti cucc 😂
lófaszt fogsz te egy hétig motorozni 7 órát nem bírnál ki egy menetben nem 7 napot
10x jobb futóműve van mint az összesnek együttvéve amit nézegettél
magasnak magas 88 cmde 80 alá le lehet hozni a kerék szettel plusz még a futóművön is lehet centiket nyerni
ülés nem vészes, nem csopper ülés, de amennyit cigi nélkül kibírsz azt azon is lazán kibírod
ha mégsem 2 centi zselé és máris komfortosabb lesz mint az irodai széked
a sérvnek meg pont jót tesz az endúrós testhelyzet, plusz a fasza futómű
Értelek.
Mert utálok eltaknyolni, főleg hogy egy nehezebb motort felállítani sem bírok egyedül. És MINDIG egyedül motorozgatok.
ABS meg minek olyan fontos?? Meg inkább veszel kis ccm csak új legyen? Akkor valami 3kilós túrásabbat inkább fiatalban.
Ja, arra még tanktáskát sem lehet tenni, nem egyheti cuccot...
"...lesz egy olyan motorod amilyen még sosem volt..." Az tutti, mert nem is lesz! 😆
Egy porckorongsérvesnek lazán kirándulgatni (99%-ban aszfalton) egy magas ülésű, kurva kényelmetlen endurot ajánlgatsz? 😂