amúgy az akkus "flexet" én kifejrzetten utàlom
az olyan díszbuziknak való
igazándiból szinte semmire sem jó
esetleg kábel csatornát vagy vékony menetes szárat vágni
meg a csiszoló koronggal a sarkamon a bőrt vékonyítani
Ú, akkor csak egy kicsit kellett volna még programozni rajta, hogy még jobban menjen, és ne is fogyasszon benzint! 😁 Sajnálta rá az időt?
Katalizátorral is lehet menni, egész az első osztrák mobil mérőállomásig.... 😁
Köszi mindenkinek a tippeket. Igen a transalp is nagyon szimpi. Majd nézegetem a használtautón hátha a környékünkön is felbukkan egy elfogadható árban.
Pegasonak ráadásul át lehetett írni az injektor térképét. Kellett egy kábelt meg kulcsot venni hozzá nem olyan sokért. Egyik haver addig reszelte míg egy literrel kevesebbet fogyasztott, és jobban is ment. Igaz a katalizátort kibaszta belőle 😆
De a francnak bele katalizátor ha csak a fogyasztást növeli? 😂
Nem jól adod elő magadat. Nem azt kell mondani hogy lusta voltál fűrészelni, hanem az egy különösen igényes kilazulás elleni védelem, hogy külön lekontráztad. Plusz ha valaki firtatja hogy ennek így semmi értelme, akkor kérdez vissza hogy a miért nem tartanak megfelelő méretű csavarokat, és kezdj el panaszkodni, hogy neked kell megoldani az ő lustaságukat, és hiányosságaikat 😉
Már ha nem saját berendezés, mert akkor simán csak lusta vagy fűrészelni 😂
az olyan díszbuziknak való
igazándiból szinte semmire sem jó
esetleg kábel csatornát vagy vékony menetes szárat vágni
meg a csiszoló koronggal a sarkamon a bőrt vékonyítani
láttam már elolvadt gyertyát is átégett dugót is
igaz ezek 2t motorok voltak
ötletes mert, 2 eszköz is kell a bontáshoz így tovább tart és ez nekem is jó 😆
Katalizátorral is lehet menni, egész az első osztrák mobil mérőállomásig.... 😁
tőle kérdezd meg, apróban nézz utána
De a francnak bele katalizátor ha csak a fogyasztást növeli? 😂
Már ha nem saját berendezés, mert akkor simán csak lusta vagy fűrészelni 😂