Én a tavalyi akkkcijjóban vettem meg egy fúrót, 9900 akkuval töltővel. Gondoltam, ennyit biztos megér, legyen a DeWaltom mellé egy másik.
A DW kapott már úgyis eleget, vagy 7-8 éve nyűvöm...
Na a csoda parkszájd külméretre nagyobb, az akku uakkora, de LiOn nem NiCd, és erősebb is a gép. Papíron, mert hiába erősebb, a tokmány lelazul, mert egy fos, és megforog benne minden, ami nem 6 lapú - az csak kiesik néha. Az öreg DW tovább is dolgozik egy töltéssel, könnyebb, jobban kézre áll, és abban nem forog meg a fúró, pedig már halálba van kopva. Mondjuk 2013-ban 60 ropi volt egy lámpával, 2 akkuval, töltővel, dobozban.
Ennyit a parkszájdról.
Néztem én is, de azért az tényleg buzis, hogy akku nélkül is 2x annyiba kerül, mint a villanyos tesója (ami ugye ráadásul még erősebb is)
Nekem ennyire nem kell az akkus 😁 ahol dolgoznom kell vele, mindenütt van áram 😂
Mondom,sokat csattogtattam a nyaron,van vagy 4-5 4Ah es par 2Ah.Elobb kezdett vernyogni a szomszed mig kifogyott a velllany belole.
Lehet dewaltal is,ocsemnek van vagy 8 fele,de ha abbol vagy a miwukibol rendezkedek be egyszerubb es olcsobb lett volna uj autot venni.
Igy marad a parkszajd,a fekete igen bika szeria.
Kicsit megnyomod vasba, és lassul, meg horpad az akku oldala 😁 de szöszmötölni az is jó. Főleg, hogy azonnal munkakész - már ha fel van töltve. Mondjuk nekem az AEG 125-ös flexem sosincs eltéve, ott van a 2 m-es kábelével bedugva a műhely asztalon. A leghálásabb szerszámom...
Nem tudom, hogy milwaukee-ból van-e flex, de az ütvecsavarozója igen meggyőző, mint írtam télen a cég vett egyet (akciósan 260000-ért) és a kamion pót kerekét azzal szedték-tették fel, na ezek úgy rá szoktak gyógyulni, hogy a gumisok kétkezes légkulcsa sem veszi le mindig, ilyen is van a cégnél, de ez sokkal könnyebb és több mindenre használható.
Nyugodj meg, hogy ez elvág mindent 😁 https://www.dewalt.hu/powertoo...
...és ez még nem is a legnagyobb akkus. (közben látom a felette lévő sorban, hogy Levi is a nagyobb DeWaltot hozta példának... nem csak parkszájd létezik 😅)
itt vok lacám(kezeit széttáró)
Szerintem elég nagy szégyen az, hogy 13,5 millés zóénak 0-ás a töréstesztje(gondolkodós) Még az 5 milkás dákó is kapott 1-et(szemeit körbeforgató) Az utakon szaladgáló 10-15 éves dákó méretű autóknak a mai normának megfelelő törésteszten mínusz hány százalékos lenne az értékelésük? Vagy 1 mostani dákó méretű autóknak milyen a töréstesztje? Mihez viszonyítanak? 1 land krúzerban biztos nagyobb a túlélési esély. Egy csőrös kamionba is (kezeit széttáró)
Faxomat érdekli a környezet kímélet 😂
Engem csak az érdekel, hogy használata ne kerüljön pénzbe(kezeit széttáró) Mindent összeszámolva a dákó 2 millerbe van ennyi pénzt kell kispórolnia 5 év alatt(meghajlós)
nekem van akksis flexem. Nos nem a több órás sínvasak darabolására fejleszteték(fetrengős) Apró belső munkák végzésére kiváló, nem kell a kábellel buziskodni(kezeit széttáró)
na akkor mondom bogyókám. Szóval 70-ig az 1,3-as 100 lovas tojota aurist kenterbeveri.
Már nem tudom többet próbálni 1 órával ezelőtt elballagott az aurissal boldog új gazdája(kezeit széttáró)
A proest nem birkózta le de 70-ig fej fej mellett mentek nyilván a proeszon a sebességváltási idő lassít.(kezeit széttáró)
A DW kapott már úgyis eleget, vagy 7-8 éve nyűvöm...
Na a csoda parkszájd külméretre nagyobb, az akku uakkora, de LiOn nem NiCd, és erősebb is a gép. Papíron, mert hiába erősebb, a tokmány lelazul, mert egy fos, és megforog benne minden, ami nem 6 lapú - az csak kiesik néha. Az öreg DW tovább is dolgozik egy töltéssel, könnyebb, jobban kézre áll, és abban nem forog meg a fúró, pedig már halálba van kopva. Mondjuk 2013-ban 60 ropi volt egy lámpával, 2 akkuval, töltővel, dobozban.
Ennyit a parkszájdról.