Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt tudom hogy sisakokkal kupeckedik, nem hiszem hogy túl aktív
fórumozó lenne.
Akkor lennénk már itt 4 en?
Skacok, mentem a streetel hétvégén, és azóta arra vágyok
Itt van nálam ez a dög R1, bivaly gép, szép is, de annyira nem az én
világom, hogy nem is mentem még vele, csak egy rövid kört.
Akkor mondjad neki, hogy jöjjön forumozni! :-)
A piros Daytona egy mátészalkai ismerősömé. (kicsi a világ, ugye?)
Igen, akarom azt a motort, a tulajjal úgy egyeztünk, hogy nem hirdeti,
ha összeszedtem rá a pénzt, jelentkezek. Jobb szeretné ha környékre
kerülne a moci, meg mint kiderült sok közös ismerős, és a nagyfaterja
oda valósi ahova én. A nyakamon jelenleg egy R1
amit sikerült egy baráttól olcsón átvenni, azt kellene eladni, és akkor
már jó lennék.
Na megvan már az elhatározás? Hozod el valamikor?
De bizony lépésben fordultam meg a Bukkben, kicsit széles lett és az első kerék lement az aszfalt mellé. Volt még ott avar is és eltolta az elejét, lényegében álló helyben eldultem. De valahogy olyan szerencsétlenül h letört a kuplungkar tőből... Úgy mentem haza 60 kilométerrol
Akkor olyan igazi nesze semmi fogd meg jól
Van most egy kis kipofozásra, meg eladásra egy R1, de
annyira nem vonz az a motor, hogy egy hét alatt még rá
sem ültem. Na de a Triumphről meg le sem szállnék. Majd
kiforogja magát
Passz.
Én egy bontott gyárit vettem csak nem ennyi volt a posta.

Ez a fajta.

Viszont mocskos lesz ha van ha nincs,csak kinézeten dob valamennyit.
Sárvédőben ez milyen minőséget képvisel?
http://www.ebay.com/itm/TRIUMP...
Sajna amit kinéztem mocin nincs hátsó sárvédő.
Van az akku mögött egy kis tároló oda gyömöszöltem az EÜ csomagot meg egy lapos kis hely a tágulási front része előtt a kábelek meg a főbizti mellett de az elég lapos.
Oda a relé került ami kapcsolja a szivargyutónak és a feszmérőmnek a pozitívot gyujtáskor.Szal nulla hely.
De hál istennek lekopogom kétéve nem kellett semmi.
Az én volt CBR-emen semmi hely nem volt, ahhoz képest a street
túramotor. Feltalálom magam ilyen helyzetekben
Az ülés alá nem fog.
Nem cbr.
Ilyen karok jók ha vannak tartalékban. Akár ülés alatt is elfér egy pár.
Én már rég elköltöttem a nemlétező pénzem ilyesmikre
Gyári ülés alá, valami ilyen olcsó meg a mocira fel.
Nekem egy állítós lengyel van.
Meg egy karcos gyári tartaléknak.
A 10 nap elég sok szállításra.
Micsináltál szegény karal?
Remélem nem feküdt rajta a gépes is?
3 hete rendeltem meg angoloktol, 5en meg kellett volna kapnom. Írtam emailt, csak automata üzenet jött h feladták. Ha a héten nem jön meg visszahuzom a pénzt PayPalen és rendelek máshonnan
10 euro a sima 23 euro az állítható.

Lengyelektől.

Bár a sima az képről eléggé máshogy néz ki.
A kuplungkar fillérek azért nem érdemes megállni.Egy hét és a kezedben van.
Még nem. Egy ideje nem voltam a Bükkben, meg ami illeti sehol, mert letortem a kuplungkart, de valszinu h nem környékbeli a srác. Bár régebben mondták, hogy volt egy piros Daytona Lillafüreden. Nem tudom sajnos ki ő
Street-ekbe mind fekete van.
8000Km alatt talán 2-3 decit ha utánatöltök vagy annyit se.
Mivel pont 3,1 liter a töltési mennyiség sose fogy el az olaj.
Van kínai Progripem 300 hufért jött Ha ez a moci marad, akkor
mindenképp gyárit szeretnék rá.

Én ismerem a srácot személyesen, mátészalkai. Kezd összeállni a kép,
hogy szabolcsban van a Triumphok 70%-a
Pont ma érdeklődtem a daytonájáról, neki volt garanciális javítása, ette
az olajat. Durván 1 millióba került, de utána sem, lett jó, így vett bele
egy másik blokkot. Szürke színű blokk volt az ami összeszarta magát.
Feketét szerzett bele, azzal semmi gondja.
Érdekes
Vagy a gyári carbon.

Vele még nem találkoztál?

http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha tankpad kell, keresd a Georgedesign-t. Ők csinálnak neked egyedit, olyat, amilyet akarsz egy ötösert. Úgy néz ki ma már lesz internetem, majd lövök róla képet este, de ha visszalapozol, talán tettem fel.
Ez tiszta világos
Tisztában vagyok vele, hogy az újabbnak a szélterelője
van rajta, ami szerintem csinosabb is. Már említettem
szerintem, hogy meglepett milyen hatékonyan teszi a dolgát, igaz
172 cm alacsony vagyok.
A fejidom nem széria volt.
És hogy utána ki melyiket vette meg a kétféle közül az izlés dolga.
meg ez az újabbnak a fejidoma...