Nálam a gsxr 1000 evett 5,6-6 én ehhez képest sokalltam...
Az a baj a SAI-val, hogy van egy O2 senzor is (próbáltam hogy azt is kivettem, "külföldi fórumokon olvasgattam") ami ugye azt nézi szegény volt e az égés vagy dús. Na most a SAI szépen böfögi neki a friss szűrt levegőt, amitől azt hiszi O2 szenzor barátunk, hogy ez bizony szegény keverék, emiatt utánna állít és jól eldúsítja. Hallod ahogy húzatás után motorféknél a kipufogóban ég el durrogva a felesleges benzin, túlhevítve azt (fórumokon utóbbira panaszkodtak) és a ruháidon is érezheted egy motorozás után a jó kis benzin szagot...
Én nem éreztem teljesítmény csökkenést SAI kidobása után.
Természetesen az újabb modellnél javítottak és azok már nem esznek ennyit.
Ha van kedvetek bütykölni sztem érdemes próbálkozni.
Saját tapasztalat hogy Arrow mappal jobban megy de természetesen jobban is eszik, az Aftermarket map az meg érezhetően sok. (nálam nyitott dob van)
Sok térképet próbáltam, módosítottam is, jelenleg gyári map van arrow gyújtás térképpel...
Throttle position sensor (service manual) nagy szívás állítani (lyukas torx kulcs) Mivel elég részletes a map kis gáz állásnál 0,1,2,3,4,5,6,8% ha el van mászva akkor nem mindegy hogy nálad a gázkarnál az alaphelyzetnél tényleg 0 vagy 1-2-3 százalékosnak hiszi...
A fogyasztás nekem nem igazán szempont. Ez egy kihegyezett sportmotor, vili, hogy nem fog 3 litert fogyasztani. Ez a 6,8-7,2 sztem így is egy elég jó fogyasztás. Bár mikor a reset után felmentem a Bükkbe, aztán meg lett harcolva kicsit, felhúztam a szemöldököm, mikor a szokásos 230-240km helyett 190nél kigyullladt a benzin lámpa. No de sebaj, engem a SAI nem zavar, meg legalább vigyázok egy kicsit a környezetre is :)
Azért tanácsolom hogy dobjátok ki mert nekem egy literrel lentebb ment a fogyasztásom. Igaz így nem is ég el ropogva a felesleges benzin motorféknél (aminek jó hangja van), de azért maradt egy pukkanás 5 ezernél...
Előző hozzászólásomhoz még annyit, hogy ezek után ugye kötelező a reset adaptation...
Engem aztán nem zavar, hogy benne van. De igen, a kábel már fasza És bejött, amit reméltem, kiütöttem a hibakódokat, kikapcsoltam az injektortérképben az exupot és tádám, hibalámpa volt nincs Nem kellett volna, de nyomtam egy reset adaptationt, oszt a fogyasztás a mérő szerint lement 6.2-re Majd ha nyaralás után megkapja a levegőszűrőt, akkor nyomok mégegy resetet, hogy azt tanulja meg. Viszont nem találtam frissebb injektortérképet rá sajnos.
Simán eladtam az oldalszatyrokat.
Nem kell annyi cucc.
Napi 8-10 óra nyeregben motorosruhában telik,este-reggel kell egy farmer de legtöbbször csak rövidnaci+póló.
Nem bálba készülsz.
Időtávtól függően 2-3-4 váltás fehérnemű és póló meg egy pulóver.
Oszt csá.
Na ha majd cserélünk, megtudod hogy is megy igazából egy feltekert 675-ös. Tényleg, most nézem, hogy lényegében ugyanaz a blokkunk van ugyanazzal az áttétellel, Viszont neked 20 lóval kevesebb, meg 4 Nm-rel, viszont neked 2000 fordulattal hamarabb jön a nyomatékcsúcs, úgyhogy úgy látszik szép kövér középtartományod van. Így már azt is értem, hogy amíg nekem van gyárilag exup, neked nincs. Egyszerűen a tiéd ennyivel jobban megy alulról Belegondolva egy sornégyhez képest már az enyém is igencsak vastag középen, hát akkor még egy street milyen lehet bakker
Igen, ezek az üléstáskák nekem is nagyon tetszenek, ha tényleg járnék túrázni, biztos beszereznék egy ilyet, plusz még egy pár nyeregtáskát, ha lenne olyan, ami nem eszi meg a fényezést, illetve a kipuff nem süti meg. Azzal azért egy kis időre lehetne pakolni. Viszont a tanktáskát nem szeretem. Nem bírnám elviselni, ha lenne valami a tankon, amitől nem látom a műszerfalat, meg engem valamiért a tanktáska általánosan nem szimpatikus.
Az angolom gyatrább mint az oroszom.
(bár jelenteni máig tudok)
A gond hogy a perfekt angoltudósom a hugom aki nem lelkesedik a motorokért.
Szóval tüzes vassal kell fordításra ösztökélni.