Ha nem szedi ki az ember nem bant,max a vezetek csatlakozo csore es a gyorszar egy szopatos cucc.
Elvileg van szerszam hozza kezzel sokst gorcsoltem.
Rovid a cso es szuk helyen kell matatni hogy levedd.Le lehet torni a csocsatlakozot.
Brrrrrr.
A pumpa berreg? Lehet bele kellene lesni, nem ez lenne az elso eset, amikor a szuro es a pumpa vagy a pumpa es a kifolyo kozotti 2 centis gumicso elreped a szivattyun es ki se jut a nyomas a tankbol...
Nyilvan vakon csak tippelgetek, de en megneznem.
A tank és az injektorsor közé lett berakva nyomasmérő ami gyújtasra 0bart mutat. Többször is próbálva.a tank alján ha a csó le van húzva akkor folyik az üzemanyag leállított pumpánál is persze.
Nyomásszabályozóra gondolunk most. Télen kevés benzin volt a tankban
Ezesetben gyanitom kiszerelt allapotban a cso tomit es nincs pl. megtorve, a nyomas eljut a befecskendezo szelepekig.
Beepitve viszont elmozdul valami, a merev cso megfeszit valamit, esetleg megtorik es emiatt hiaba epit a szivattyu nyomast, az vagy valahol mashol frocskoli ki az uzemanyagot (ha jol ertem, ezt figyelted meg) vagy ha megtorik a cso es elcsipi a hasznos keresztmetszetet, nem is jut el a nyomas az injektorig.
Multi nem eleg gyors hozza, ezert kell szkop vagy olyan fennyel jelzo berendezes, ami az alacsony kitoltesi tenyezoju jelre is lathato villantast produkal.
(gyujtast speciel 10-15W-os izzoval szoktam csekkolni, de injektorhoz az nem idealis)
Benzin nyomásmérés folyamatban.
Injektorokat mértem, de olyan bizonytalan volt,multimeterrel átlagot mérve.
De ha jó a nyomás akkor megnézem oszcilloszkóppal.
Akkor ket dolgot kell megnezni:
- az injektor kap-e villamos jelet (inditozaskor negyszogjel, oszcilloszkop vagy LED-es vizsgalolampa megmutatja)
- van-e benzinnyomas?
Elvileg van szerszam hozza kezzel sokst gorcsoltem.
Rovid a cso es szuk helyen kell matatni hogy levedd.Le lehet torni a csocsatlakozot.
Brrrrrr.
Ha lett cserelve a szuroje akkor jol lett osszerakva?
Szűrő lett cserélve, de minden jónak néz ki. 2centis gumicső nincs ezen
Nyilvan vakon csak tippelgetek, de en megneznem.
Nyomásszabályozóra gondolunk most. Télen kevés benzin volt a tankban
Beepitve viszont elmozdul valami, a merev cso megfeszit valamit, esetleg megtorik es emiatt hiaba epit a szivattyu nyomast, az vagy valahol mashol frocskoli ki az uzemanyagot (ha jol ertem, ezt figyelted meg) vagy ha megtorik a cso es elcsipi a hasznos keresztmetszetet, nem is jut el a nyomas az injektorig.
A helyéről kivéve az injektorsort, spricceli szépen ütemesen. Ez utalhat üzemanyagnyomásra esetleg.
(gyujtast speciel 10-15W-os izzoval szoktam csekkolni, de injektorhoz az nem idealis)
Injektorokat mértem, de olyan bizonytalan volt,multimeterrel átlagot mérve.
De ha jó a nyomás akkor megnézem oszcilloszkóppal.
- az injektor kap-e villamos jelet (inditozaskor negyszogjel, oszcilloszkop vagy LED-es vizsgalolampa megmutatja)
- van-e benzinnyomas?
Vezérlés és gyújtas jó tehát.