Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fura, de az első 4 ből 3 szabolcsi, a fehér dunaharaszti ami távolabb van
tőlem.
Tegnap a feketét megnéztem ami Nyíregyházán van. Összességében
tetszik a típus (ez volt az első amit meg tudtam nézni),
de az szegény le van lakva, sok apró hiba, amit csak úgy tudnék elviselni
ha tényleg jutányos ára lenne.
Narancs és szürke Kisvárda, és Záhony, nekem kb 50 km mindkettő,
szóval hétvégén megnézem Őket. Igaz még nem tervezem a
motorvásárlást, de szeretnék minél többet látni, hogy legyen összehasonlítási alapom.
Ki az a kupec akit említettél? Ha nem túl nagy haszonkulccsal dolgozik
érdekes lehet az a megoldás is.
Te merre vagy helyileg? Ha lenne arra dolgom, lehet megnézném a Tiéd
is, és ha nem gond lehet egy próbakört is bevállalnék, motordobálás nélkül
Jah és ha ki szeretnéd próbálni gyere erre és mehet.
Csak ne dobd be a susnyásba mint a legutolsó próbamotorozó ismerős.
A vízszivattyú először fel sem tünt.KB egy év alatt zajlott le.
És csak hidegen szivárgott a túlfolyón keresztül.Alatta van a kipufogó és az a pár csepp amit kiadott magából míg bemelegedett el is gőzölgött.
Így észre sem vettem csak fogyott egy kupica amit pótoltam a maradék fagyállóból.
Egy téli leállításkor vettem észre amikor sokat áll hogy nedves alatta a beton.
A Hahus első 4-et néztem ezek közül a fehér első a legbizalomgerjesztőbb.
Egy guruláson a sráccal találkoztam is aki árulja.
Ha külföldi kell és tényleg ez a tipus a végső választott keresd meg a kupec kollégát ő nepperkedik külföldön túr neked egy jó darabot és be is hozza.
Picit idegesítő nyárimikulás de amúgy jó az ipse.Vagy csak túlságosan fényezi magát.
Hondánál a generátorozást én is végigjártam.
Szóval érdemes rámérni a töltésértékre vétel előtt, és ellenőrizgetni.
Olajcsere nálam motor esetében 6ekm ként meg szokott történni,
ha veszek motort, levegőszűrőt is mindig cserélem, szóval
ebben nincs újdonság. Szelephézagot szerelőm intézné, folyadékcseréket megoldom én is otthon magamnak.
Vízszivattyú folyás jelentkezett könnyezésként? Tehát könnyen felismerhető hibáról van szó?
Pénzügyi keretem olyan 1.4 ig tart, szóval az első 4 db ból kell választanom (jelenlegi piac),
vagy külföldia lesz saját célra történő behozatallal.
Alapból 10000-enként olajcsere,20000 a légszűrő a többi majd manualból.
3,1 liter olaj 10-40-es én motul 5100-at használok.
olajszűrő HF204 mint a hondában.
Nálam egy baleset után félév alatt megsütötte a generátort.
Amit kisipari tekercselő úgy csinálta meg hogy se a vezeték vastagság se a menetszáma nem volt gyári.Tehát 1500 Km után ujra leégett.
De egy gyári bontott genrátor és feszültségszabályzó most már 2500 KM óta működik.
Nálam volt egy igen enyhe vízszivattyú folyás ami picit macerás mert a komplett olajszivattyú-vízszivattyú egység egyben cserélendő.A jó hír hogy az ebay-en 20-30e ért mérik a bontott egységeket amikből már ki lehet fogni a módosított tipust.
Én először vettem egy régebbit de utána meggondoltam és egy teljesen újra cseréltem.Ez egy picit húzós árban.De így van egy tartalék olajszivattyúm.
A csere pici műszaki érzékkel megoldható de mivel olajteknő leszedéssel jár így annak tömítése csak egben a relief szeleppel együtt vehető meg.
Ezek nem mindennapi hibák hanem kifogtam mint az egyszeri horgász az aranyhalat.
Amúgy a motor rendkívül könnyedén kezelhető tökéletes kanyarvadász,a mindennapokban meg tökéletes társ.Ha és amikor lecserélem ugyanez a tipus jöhet csak szóba nálam.
Nem tudok sokat róluk. Szervizigényük hogy alakul?
Tehát inkább 2010 és utániakat ajánlanád?
Pakolhatóság minden naked gépen így van. A volt mocimon semmi
rakodási hely nem volt, mert csavaros volt az ülés, és ahhoz is az
oldalidomokat kellett leszedni. Streeten van egy pénztárcányi hely, szóval
ez már előrelépés.
Mint egy átlagos honda.
Nekem azért volt gondom elektromos fronton.De egyedi eset vagyok.
Én inkább keresnék egy picit fiatalabbat.2009 volt egy alapos frissítés fordulópontja.Változott a feszültségszabályzó (ezt gariban cserélik a régieknél is) az olajpumpa-vízpumpa egység.
Amúgy nagyon szeretem a kicsit,végtelenül penge mindenben.
Kivéve a pakolhatóság.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és egyik kiszemelt lehetséges utód a Street Triple 2009 ből.
Mit érdemes ezekről tudni? Volt valamilyen típushibájuk? Teszteket, lehetséges "népítéleteket" már átböngéztem. Fiatalos, sportos könnyű naked az amit keresek, és azt hiszem ezeknek ez tökéletesen megfelel.
Köszönöm a válaszotokat.
ui. ahogy látom nincs külön topic Triumph nakedjeinek.
Vasárnap Bitter Sanyi emlékére fogok körözni Kecskeméten. Hihetetlen számomra hogy eltávozott közülünk!
Bemész, fizetsz, alaírsz, aztán meg motorozol annyit, amennyit bírsz. Nagyjából ennyi. Aztán ha jönni akarsz, akkor majd írj és megbeszeljuk
Szia vitka!
Igen úgy terveztem hogy augusztus elején csapatunk egyet Lilafüred felé de sajna a meló miatt nem jött össze Aztán mire oda jutottam hogy a meló már nem akadály, lejárt a műszakim, és pont abba a két hétbe estem bele amikor a szervizben elhúztak szabira! Úgyhogy csak hétfőn tudtam bevinni a szervizbe de sok melójuk van így nem sikerült a héten megcsinálni mindent rajta. Mert nem csak vizsgáztatni akartam hanem hátsó fékbetétet kell cserélni és meg kell nézni az üzemanyag ellátó rendszert mert elkezdte azt csinálni hogy amikor kivillant a tartalékot jelző lámpa, elment az alapjáratom és a gázt sem mindig veszi tökéletesen Remélem csak valami koszt szívott be a tankból! De ne aggódj nem felejtettelek el és ebben a hónapban bepótoljuk a lemaradást
Mesélj már valamit hogy mi volt a Kakucsi pályázás menete?
Bükkbe meg nem jöttél hejj? Valami augusztust beszéltünk
Sziasztok!
Szeptember 13.án, tehát jövőhét vasárnap reggel megyek a kecsóringre csapatni egyet. Ha valakinek van kedve csatlakozni hozzám szóljon 06304150451
Nagyon fasza volt! Gyorsultam az első alkalomhoz képest, és bár forróság volt, de nagyon élveztük. Nagyon sajnálom, hogy nincs közelebb egy pálya, pl a Hell-ring igazán megepulhetne már, akkor sokkal többet járnék
Szia, milyen volt Kakucs? Ismétlés vmikor? Nálam felkerült a Daytona lábtartó-set es ujra működik a kis Triumph. Jobb, mint az eredeti volt es kevesebből, mint az új váltókar lett volna.
A problémát egyszerű megoldásként miszerint alulméretezett kábel én kizárnám.
A gyárival megegyező vagy vastagabb kábel van bennt és csinálja gyárival meg nem tehát máshol van a bibi.
Nem vagyok nagytudású de gyanítom vagy a szabályzó zárlatos vagy az adapter kábel nem 100%-ig jó.
Ezért is vettem egy másik adapter kábelt meg egy szabályzót.

És nekiállok zárlat keresésnek de az megint nehezebb téma.
Nem egyszerű eset.

Ha megérkezik hétfőn a gyári generátor nekiesem ujra de inkább rábízom egy villanyászra.Keresnem kell egyet.
Ami lényeges a motornál, hogy a fölös áramot a feszszab letestelés útján dobja el, ettől pedig melegszik. Tehát nem mindegy, ha pl. a generált 60A-ből mondjuk 50-55-nek megvan a helye, és csak 5-10A melegíti, vagy a lelkes gazda elkezdi LED-ekre, vagy egyéb, kisebb fogyasztású elemekre cserélni a fogyasztókat, ezáltal még több fölös árammal küldve a f.sz.-ot.
A másik lényeges a sorozatgyártásból fakadó, költség okú alulméretezés (kábel keresztmetszet), nekem pl. mielőtt csináltam egy megkerülő ágat az akksihoz a kisebb töltőfesz érdekében, a rendszer feszültség annyit esett a fényszóróizzóhoz érve, hogy az csak 11V-tól pislákolt. Akinek hasonlóan szar elektromos kivitelű az akármilyen márkájú motorja, az simán elkezd agyalni a Xenon-on is, vagy a 100/70-es izzón, miközben a rendszer a gyenge pont, és megfelelő vezeték esetén az első fényszóró sem a tényleges tudása 50-70%-át adná fényerőben.

Zoli relatíve aggódó hozzáállása meg indokolt, mert egy szintig oké a meleg (pl. hőkamerával lazán 100+ fokos a generátorfedél és ez a normál, amin jobb feszszab javíthat 5-10 fokot; forrás: külhoni fórum), de vezetéknél kevésbé, főleg, ha csatlakozó megolvadásnyi hőről van szó. Az enyémben pl az egyik bizti műanyagja eldeformálódott a hőtől, miközben maga a biztosíték ki sem olvadt. Ami egy dolog, ha gagyi a műanyag, de, mikor a biztosítéktartója a motornak is hasonló, akkor vannak bajok.
Úgyhogy vastagabb kábel is segíthet, én így tettem pl. az önindítómmal: kisebb fesz. veszteség, nagyobb indítómotor-fordulat.
Köszi.

Egyenlőre stopp van,beér a bontott gyári generátor,szereztem egy másik szabályzót itthon,másik bontott az adapter kábel.
És szerőlvel méretem ki a zárlatot.
De a szabályzó most ez más mért adatokat ad ki mint az előző kettő így a reményhal megy utoljára.
Lehet tényleg, hogy ez ilyen, mert a Triumph így oldotta meg az ülésfűtés előkészítését
Én megnéztem, az idom mögött van minden és nemhogy megfogni nem tudom, még nem is látom. Le kéne bontani az oldalát, de azt már nem csináltam meg, sorry. Viszont leslie írásában lehet valami. Ha mindenhol azt írják, hogy forró a kábel, akkor lehet, hogy tényleg forrónak kell lennie, és magában nem az a gond. Egy ismerősöm is hasonlóval szenved egyébként, neki az R1-én állandóan leég a generátor. Annyira, hogy 2 hetente. Villamos szakember a srác, tudja mi csinál, kimértek ők is mindent, minden fasza, és állandóan leég a generátor. Kemény dolog ez az elektromos mumus egy motoron, ahányszor kiméred minden fasza, soha nem mutat semmi bajt egy műszer sem, szerelő se talál semmit, aztán néha mégis hopsz.
Úgy tűnik, aki hasonló problémába futott, az valóban az FH jelű (MOSFET) feszszabnál kötött ki, amit leginkább azért mondanak jobbnak, mert fejlettebb lévén, kevésbé melegszik.

Egy biztos ugye, hogy a forró vezeték vagy alulméretezettségre (keresztmetszet), vagy kontaktnál ugyanazzal felérő, nagy ellenállást jelent, ami miatt a kábelt a rajta folyó áram felhevíti. De, gondolom ezzel semmi újat nem mondtam, mert már néztétek a töltőáram útját.
Egyes fórumok hozzászólói egyébként más töltési értéket mértek hidegen, majd x perc után melegen (lecsökkent).
Jól illeszkedik.
csatlakozódnál jó az érintkezés?
ha nem tökéletes akkor pici ívet húzhat, ettől felmelegszik, nekem annó össze is égett az egész csatlakozó (fesszab) annó a gixxernél...
Oszcilloszkóppal mérjétek ki a töltésrendszert. Vagy fogj egy gyári új generátort gyári új fesszabot

Vagy leszarod hogy melegszik a kábel. Kis poroltót felcsatolod a hátsóülésre és motorozol
Kimérve nem találtam hibára utaló adatot.
Én is zárlatos szabályzóra gondolok de 3 szabályzó már statisztikailag gáz.
Rövid tőmondatok KB 3 évet átívelve.
Szólnak hogy van rá szabályzós gyári visszahívás.
Én egyeztetek.Márkaszervíz gyári csomagból szabályzó és adapterkábel betesz,mindenki örül.
Rá következő tavassazl én eltaknyolok,generátordeklire.Festékkel beken és szezont lemotoroz.
Közben megmagyarázhatatlan lemerülések random,van hogy 2 hónapig semmi majd takolás után mukk.
Márkaszervízbe vissza, akkuhiba.Uj akku,megint örül és tovább megy a szezon.
Uj akki KO,régi visszarak és jéééé műkszik.
Majd továbbra is random merülések.Persze fórumok,hozzértő és kevésbé hozzáértők kérdezése infok mit hogy mérjek,minden jó semmi sem gyanus.
Majd puff megint semmi.Itt már méréssel kiderül hogy nulla töltés.Dekli levéve,szétégve generátor.
Húúúúú matekolás elvive tekercselésre,mecseki fel,elsőre melegen nulla töltés hidegen jó,gariba vissza megint ujra teker.Húúúú nagyon jó,megy minden semmi nem gond,motorkázás,kövi szezon új akku mer hát régi nyúzott is.
Továbbra is motorkázás,de elővigyázatosságból mérő felrak real time-ban sasolva a töltőfesz.
Most egyhónapja műszer jelez alapjáraton elegy a töltés majd visszajön,megin elmegy megin visszajön.
Dekli le,generátor megint megéveve.
No anyád,ebay rendel új kínai generátor,bontott gyári szabályzó sok ember kérdezgetése miért?Méricskélés,vállvonogatás ez,lehet meg az de semmi konkrét.
Kínai megjön,gyári bontott szabályzó megjön ami ugyanolyan mint ami nekem van.
Első körben érdeke hogy dióda vizsgálatnál oda-vissza kell mérni az egyik felé más az érték mint oda felé.
De mindkét szabályzó tökugyanazon értéket mutatja.

Egyenlőre ott vagyok hogy statisztikailag nagyon kicsi szite zéro esélye hogy 3 szabályzó egyszerre legyen kuka.
De mégis.Mi van ha?

Ezért nagylevegő és rendel gyári bontott generátor,és túrni kell yamaha FH012AA szabályzó.Mer az van itthonis kis szerencsével.

Talán megoldódik.Ha nem grrrrrrr.