Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig enyém is idomos motor,mégis kiszúrják a japánok közül és megnézik,kérdezgetnek róla.Ez nekem is tetszik.
Ne aggódj rajta szerintem. Idomos sportmotorokon kell a tempó, hogy legyen hűtés. Nekem a ZXR400-on is ez volt. Hiába volt rajta egy baszom nagy vízhűtő, meg még olajdűtő is, lépésben haladva az égben volt a mutató. De amint mentem 30-40nel, rögtön lement vissza. Meg egyébként mutatnak ezek mindent. Havernak a Hornetben is valószínű a kilépő ágban volt a gomba, mert azon aztán úgy csapkodott összevissza a hőfok, hogy félelmetes volt nézni. Mindenesetre azért sztem cseréld le a hűtőközeget valami normálisra, ki tudja mikor volt utoljára (2 évente kéne ugye) küldd át vízkőoldóval a rendszert, meg legelőször nézd meg folyadék szintjét, hogy rendben van-e.
Az enyémen van és városban 100-105-ig is felmegy ora szerint
Úgya. Nagyon hűvös időben nem is megy feljebb 4nel. A legtöbb, amit láttam talán 7 vagy 8 volt, de ahogy mondod, ahhoz igen sokáig kell szevedni lépésben a melegben. Valahogy úgy el van találva a hűtés, hogy gyorsan bemelegszik, aztán megáll 5 csíkon és nagyon ritkán látom még 6ra is felmenni.
Nincs fok jeloles.
Palcikak vannak.5-6 neha 7 de az nagyon sok araszolas dogmelegben.
Nálatok gyorsan emelkedik 100 fokra városban a vìz hőmérséklete?
Tobb street,speed-el talalkozok kinn mint bandittal,foleg a szigeten volt rendes mennyiseg,a masik a multistrada 1200 es gs 1200.
Én ennek inkább mindig örülök :) Bár néha kicsit szar, hogy el vagyok árvulva ezzel a motorral :D Ha kéne tanács valakitől, akkor nincs, mert ember nincs, akinek Daytonája van. Nem gáz, sokszor jól esik, mikor megállok valahol és páran odamennek nézegetni, tegnap pl kértek, hogy húzgáljam már meg, hogy hallják a hangját. Nem mindenkinél van ez, de avatott szemek sokszor kiszúrják. Meg most érted, tele van gixerrel, meg cbr-rel a parkoló, sekit nem érdekli egyik se. Aranyka azért szépen magára vonja a figyelmet. Főleg tegnap, mikor egy 1098 mellé álltam be
Nem, még ilyenről nem beszéltünk, meg sztem eléggé szét vagyunk szórva.
Szia!
Köszönöm a válaszod! A másik felhasználònevemen nem tudok valami miatt belépni. Esetleg egy Triumph találka tervbe van véve?
Tegnap 15 motorral mentünk szlovéniába. Motorostalálkozón is jártunk,de egy Triumphot se láttam az enyémen kívül.
Haladunk.Egyer tobb van beloluk.
Na hála Istennek. Velem ma, ha minden igaz 2 Speed/Street triple is szembe jött a Bükkben, a harmadik dupla gülüszemű gép meg igencsak 2 hengeresen pöfögött, úgyhogy az sztem nem az volt
Ma mintha lattam volna egy fekete uj streetet dobogoko kornyeken.
Jaj hát ez az előd :) Sajnos pont abból a korból való, á lá 2000es évek eleje, amikor a Triumph éppen leszálló ágban volt. Ehhez adtak ki 2 év alatt 13 injektortérképet Am nem rossz gép ez egyáltalán, sőt! A végére, mikorra beérett ez a modell, már jókat írtak róla. Am én sajnos nem ismerem ezt a gépet, ezért nem tudok segíteni vele kapcsolatban Viszont üdv köztünk! Lassan-lassan ideszokik már néhány ember, szerencsére.

Kábelt pedig igen, most már hárman is vagyunk velem együtt, akik használunk. A lényeg: FT232RL chipeset vegyél, lejjebb link is van róla, hogy milyet. És igen, ezzel többet között a hibakódokat is ki lehet olvasni és törölni. Meg még ezer dolog van a TuneECU-ban
10-40 es az 5100 felszint.
De siman jo bele.
Az lópikula. Mindig a kétezres évek eleji ezres Fazerekből indulok ki. Azoknak az olajfogyasztása ismert, de azért meglepő. 1000 kilométerenként 1 liter. Az gyárilag olyan. A 675ös blokkokról is mondták, hogy hajlamos csipegetni, de nekem valahogy nem. 10w50 full szintetik 5100as Motullal járok, imádja, és nem is eszi. Na de majd a Hungaroring után megnézem, hogy fogyott-e
Az enyém sem eszi az olajat pedig én aztán tekerem neki rendesen ha elkap a gépszíj
Sziasztok!
Ssjnos csak ezt az egy triumph topikot találtam. Tulajdonosa vagyok egy tt600 motornak 1 hete. Van olyan dolog amire oda kell figyelni? Illetve láttam hogy páran használnak itt kábelt! Ki lehet vele olvasni mindent?
Huhh azért nekem egy 8000.-es intervallum alatt utána kell tölteni 2-3 decit.
Nekem ugyanez a tapasztalatom. Az enyemrol azt olvastam vétel előtt, hogy a hosszabb löket, ezáltal magasabb dugattyú-atlagsebesseg miatt hajlamos csipegetni az olajat. Ehhez képest a szezon végén hajszálra ugyanott volt az olajszint, mint vételkor május elsején. Fura
A párom megszokásból rákérdez ha indulok valahova,hogy olaj rendben?Én meg mondom,persze.Ma a kisördög dolgozott bennem hogy holnap megyek szlovénba és vasárnap már olaj csere,megnézem,és ha gázas lenne,felöntöm arra az egy napra a régi lecserélt olajból.Nos,az olajszint fullon volt!A színe majdnem olyan,mint amikor bele töltöttem!42000 km-nél!Jó ez a Triumph szerintem .
Ügyes!
Az nem, de születésnap az van