Akkor marad a csövezés
Tankra is láttam már karbon védőt, meg deknikre.
Az tuti, hogy csicsázás helyett ilyesmire fogok költeni.
Egy hasidom talán elférne még, meg hátsó sárvédő nincs rajta,
azt karbonmintásat, vagy karbont magam sem tudom láttam
15 ezerért.
Fekete és narancs után kicsit elkeseredtem, hogy nehéz lesz taláni
egy szép állapotút, aztán jött egy telefon hívás
Bandiéknál a szürkét nem néztem meg, mert az nem gyári, annyira nem
tetszik, keretből is kilóg plusz úgy álltam a fehér mellett, hogy
vagy ez, vagy semmi.
Tapasztalatból mondom ne gombázz,csövezz.
A tipuson először a két dekli ér le majd a konkrét pofáraesés változójaként a hátsó lábtartó,kormány és a tank kiálló "sarka".
Opcionálisan a lengőkar és a teleszkópok sarka is szokott csiszolódni.
Így én védelem gyanánt javasolnék egy carbon deklivédő szettet és tengelyvédő gombákat.
A kormány a sima verziókon acél cső az rögtön hajlik és nemigen lehet visszahajtani mert a vékony fal miatt hullámos marad melegítésre a crom réteg szineződik tehát kuka.A későbbi verziók alu magura fatbar kormányai igen jól birják.Az nem hajlik olyan könnyen csak a végén a borítót kell cserélni.
Én leszurattam vagy 10 db-ot eszergályossal bagóért.Szerencsére azóta se kellett.
Ricsi már bont ilyet is szoval no para.
Én kifogtam egy enyhén sérült tankottalán 40-50-ért de általában kicseszett nagy bukta kell hogy használhatatlan vagy javíthatatlan marad a tank.
Idom nem igen van rajta kipufogo extrém esetben sérül.
Teleszkóp nehezebb eset.
Ebayról mindig lehet vadászni.Csak nem olcsó magyar viszonylatban.
Mindenképp!
Már bújtam az ebay-t, hogy milyen árban van tankpad, bukócső, bukógomba.
Amin töröm a fejem az még casco... ritka motor, bontott cuccokat itthon
szerintem nem lehet hozzá találni.
No akkor nem rossz a helyzet.
Ha esetleg e mellett döntesz mindenképp rakj rá valami tankpasot.
Nekem nagyon karcosodott és meggyűlt a karcban a kosz amitől rohadtul látszott.
Nincs hirdetve, csak ismerősön keresztül jött az infó, hogy nézzük meg az
övét, mert nem nagyon használja. irányárra 1,27-1,28 at mondott.
Árban is jó, tetszik is, de a gempa még most van összeállóban
Azt mondta, ha kell a motor, akkor nem hirdeti, jobban örülne, ha
"ismerőshöz" kerülne, és tud várni.
Meglátjuk
A hővédő lemez is megvan elvileg. Csak karcos.
Kiderült ott a helyszínen, hogy a srác nagypapája a szomszéd utcában
lakik azon a településen mint én. Tehát majdnem falumbéli
Kicsi a világ!
Ezt is a Bandiék hozták be tavaly tavasszal.
rendszámtáblatartó ez volt rajta, (baracuda) indexeket valszeg leszedték még olaszban.
A srácnak 600 rr volt előtte, ez annak az indexei.
Patent fék, futómű. nincsenek leverődések, nem rozsdás a blokk (a narancs Londonból származik azt eléggé megviselte az időjárkálás)
Na végre valaki! Elárvultunk már itt a fórumon. Én a legjobban, mert Daytonája aztán rajtam kívül szinte senkinek nincs :D A streetet nem ismerem, de Zoli apánk már mindent leírt szerintem, ami tudható. Amiket olvastam róla, azok alapján merem ajánlani, mert pont az fiatalos, rosszcsont élménymotor, amit keresel. A blokkról tudok csak mesélni, mert az ugyanaz, mint az enyémben, annyi, hogy lecsíptek a tetejéből és ezt hozzátették a közepéhez. A CBR után meg fogsz lepődni, hogy hogy megy alulról. A 3 henger hangja az meg valami nagyon különleges. Nemtom hol van szabolcsban, de ha van kedved elnézni Miskolcra, gyere el, aztán mutatok egy kicsit a Triumph érzésből :)
A szürke Kékcsén van. Holnap megyek megnézni őket.
Választ nem kaptam, hogy az R szín honnan jött, és a felszereltsége miért
sima triple-é.
A narancs esetében meg csak a lámpát cserélték az újabb modellére.
Holnap okosodom tovább a témában
Nemtom ez kisvárda mellett valami kisebb település végén egy gyorsbeszédű sima modorú nepper volt.
A duma lassab de több a kupecnél is.
Momentán lukat dumál a hasadba.
De tuti szerez neked jót.
Kisvárdán tudok olyan egyént, aki sok mocit hoz olaszból.
A feketével kereskedő srácot ismerem személyesen korábbról, motoroztunk együtt, van nála minden, de javarészt fiatal jó állapotú motorokat hoz be. Van nála egy 2000 km futott 2014 es street R. De a 2009 es egy kicsit elhanyagolt. Talán olcsóbban elgondolkoznék rajta, és apránként rendbeszedném. Nem a karcmentes 5 ezret futott motorra vágyok, de lássam, hogy igen is törődtek vele. Ezért is jó, hogy ide írtam, mert árulkodó jeleket hamarabb észreveszi aki használ ilyen mocit. Egy horneten, vagy Cbr-en én is észreveszem az ilyesmit.
Spec én kisvárdáról vettem.
Szerintem mind olasz vagy német imprtos.
Én pest mellet vagyok.
A narancs 2009-es de mért van a 10-es lámpája fenn a 10-esekre jellemző óraborító helyett 09.-esé.
A szürkén mért van az R-esekre jellemző mattszürke szín és oldalt bazinagy R-betű ha a normál verzió fék-futómű páros van rajta.
A fekete egyértelműen nepper kérdés miket szokott behozni a cég tákolt,balesetes olcsókat vagy jó minőséget.
A kupec majd jön nefélj és beszól nekem..........pedig táblája van hogy netegye.
Ezért is kéne kihagyni.
Szerintem egy cső profi cégtől többe kerül mint egy renoválás.