Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megjött a GoProhoz a cuppanós talp, úgyhogy csináltam már egy tesztvideót a városban.
http://youtu.be/6UvClaaiFCQ
Arra figyelj hogy komplett lábtartót vegyél mindennel együtt ha megtetszik.
A daytona váltókar nem egyforma a street-ével és tippelnem kéne a fékkar sem.
Így már árban még ha bontva nézed ki 20-25 a váltókar,13-16 a lábtartó darabja,25 a fékkar darabja.44e ért meg komplett állítható szettet vehetsz.
Na majd akkor összenézzük, ha sikerül. Van rá esély, de igazán holnap dől el, hogy tud-e kérni szabit az ember szerdára. Én is remélem, hogy tudok és akkor mehet a menet. Biztos fogunk még írogatni addig, de ha már ott leszünk, arany színű Daytona, én meg talpig fehérben, nyugodtan gyere oda, pacsizz le, aztán összespanolunk
Igyekszem spiccelni, kiulni es tukorhoz kihajolni, de a rovid valtott kanyarokban nem mindig jon ossze minden es ha a labam is elore csuszik kezd leerni az orra . A felfogatas szerintem egyforma a vazon mivel ugyan az a vaz, csak a Daytona hosszabban hatra nyulik es felfele. Szivesen megneznem eloben Kakucson osszehasonlitani, ha szerdan esetleg ossze jon.
Egyébként nem inkább azon múlik, hogy hol van a felfogatása? Úgy értem, hogy hiába teszek fel egy másik lábtartót, ha ugyanoda megy. Úgy nem lesz magasabban. Persze átalakító lemezzel, meg állítható lábtartóval rendben van. De magában egy Daytona lábtartó nem tudom mennyit segítene a dolgon
Mielott beruhazol probald ki eloben egy daytonan.bar lehet kapni atalakito lemezeket.
Szinte sosem er le csizma nekem.
Bar alapbol spiccen megyek volt par rossz elmenyem logatott pacskerrel.
A streeten inkabb a spicc a kenyelmes.
A videó lemaradt
Spiccelsz a lábtartón? Vagy hogy tartod a lábad? Egyébként ne lepődj meg, ha Kakucson egy nakeden leér a lábtartó. Ahogy a múltkor voltunk, haver minden kanyarban húzott mindent maga után, ahogy az a mellékelt videón is hallható sokszor. Ez azt jelenti, hogy rendben van a tempód, bár egy kis stílusváltással lehet segíteni a túl sok karcolgatáson. Régi vagy új stílusban motorozol? Úgy értem, hogy ha kiülsz, akkor csak odébb teszed a csípőd és kész, vagy a felsőtested-vállad-fejed is kihúzod oldalra? Utóbbival több szabadmagassága marad a motornak
Nekem sem hosszú, némi vertikális kihívással küzdök és lámpánál sem ér le teli talpal de voltam Kakucson es ott meg a csizma orrát koptattam. Persze inkább rosszul tartom a lábam de kipróbálnám hátha ez is segítene.
Az nem kicsit lesz magasabb.
Már így is a sarkamon ülök,és rövidlábú vagyok.
Eh. Hát nem tudom mi lesz. A banda jövőhét szerdán megy, nekem meg még kurvára bizonytalan. 1 emberben van a reményen, ha ő nem jön, én se tudok menni. Majd írok, hogy mi sikerült.
Én Óbudáról. Innen nekem kb 1ora, így lábon le tudok gurulni, bár haza fele mar gondolom nem lesz sok kedvem motoron ülni.
Biztosan nem szedi le a szél Benzinnel is nehéz letisztítani
Mi megyünk jövőhét szerdán! Nekem meg emberhiány miatt pont nem biztos, hogy összejön a dolog. Honnan jönnél? Mi Miskolcról, illetve ha nagyon muszáj, akkor platós autóval Sárospatakról, de jobb lenne egy horgos autó plusz futó kombó
Elnézést, a sportlegszurohoz nem tudok hozza szólni, de Kakucsra szívesen betársulok ha vki megy.
Sziasztok, esetleg van vkinek felesleges Daytona lábtartó set-je? Eredeti vagy utángyártott állítható is jó lehet. 2008-as Street Triple-re kellene, az eredetinél szeretnem kicsit hátrébb es magasabbra állítani. Füst színű integrált index-es hátsó lámpát tudok ajánlani (új, dobozos), ha érdekes :)
Látod ez nem is hülyeség! Mert így a kóválygó por megtapad a box falán. Mondjuk azt nemtom, hogy egy komolyabb fuvallat az airboxban nem küldi e be az immáron olajos port a levegőszűrőbe
Tényleg 20 ezrenként kell, most néztem a manualt. Hát így jóval hosszabb a megtérülés. Egy évben egyébként sztem olyan max 8at szoktam menni. Tavaly 15300-zal vettem és 20300zal tettem el, de az csak május 1-től számolandó, meg kicsit soványabb is volt, mint szerettem volna.

Viszont ismidet kérdezd már meg nekem erről a sportlégyszűrő dologról, hogy eszi-e vagy nem a blokkot, mert most rámjött a para.
Én a szűrőház tetejét is be szoktam fújni szivacsszűrőhöz való spray-vel. 5000 után még fehér a szűrő de a box tetejét egyszer már kimostam ami dugig volt porral.
A gyári szűrő csere intervallum 20e km-enkénti cserét ír.
Mész ennyit évente?
Köszi! Ez mindenképpen hasznos tapasztalat. Leginkább azért vettem K&N-t, met hosszútávon olcsóbbnak gondoltam. 22 volt egyébként, a tisztító meg talán 4. Mivel 10 ezrenként cserélni kell, így már a második éven behozza az árát. Viszont ezzel most kicsit megijesztettél. Nyilván nem akarom, hogy szétkopjon, de ismerősöd szerint ennyire eszi a motorokat a sportlégszűrő? Nem lehet, hogy csak azokat, ahol elhanyagolták, nem tisztították rendesen és már minden szart átengedett? Engem nem zavar, ha azon múlik hát tisztítom havonta egyszer. Megy majd rá faszán a szűrőolaj is, aztán meglátjuk. Gyakrabban kell tisztítani persze, de mint mondtam, én szívesen csinálom.

Viszont most jól megijesztettél hejj.
Persze............álomban és pizsiben.
A gyári szűrcsit 10-11e km-enként dobom mert katasztrófálisan néz ki.Volt még benne darázs,légy és falevél is.De közvetlen kapja a vizet is nagy dózisban.
A sportszűrőt az ajánlásnál gykrabban kell tisztítani mert ha elveszti a szűrőképességet akkor átengedi a por részecskéket nem úgy mint a gyári papír ami csak eldugul és max fuldoklik.
A sportszűrő mivel a nevében is benne van sportszűrő nem pénztárcát kímélő szűrő.
Sportcéloknál meg mikor volt követelmény hogy kompresszióvesztés nélkül szétkophat 40-50 Km alatt egy blokk?
Ismerős méricskéli a gépeket és még egy sportszűrőst nem talált gyári értékeken,durván alacsony kompressziós értékek jöttek ki.
Persze ha tizenhúszezrenként hasbaakasztasz egy vásárlót az aktuális géppel és veszel egy másikat az a te dolgod.
Én alapból nem vennék sportszűrős gépet.
Jah és a slusszpoén hogy tavaly vettem szűrőt 9200.-ért és egy szezont elpötyög,a K&N meg mennyi 20-30 rugó+löttyök?
Nagy spór,pláne hogy cseréhez le a tank,ha úgy jön ki a lépés a légnyomásszenzor simán letörhető és megy a fejvakarás.
No én 10k után ilyesmi szűrőket szoktam kivakarni belőle,a második kép szerintem egy 20e-res darab.Ezt nem fogja ki semmilyen sportszűrő.
Jó téma.
Nem kell olyan gyakran. Ahogy én tudom, elég szezon után és kész, de majd a user manualban jól elolvasom. Nekem inkább az nem tetszik, hogy a gyári papír szűrú 15 ezer. Ezt meg egyszer megveszem 22ért és örökgaranciás.


Szóhoz se jutok.

De hogy rühelleném 2-3e-renként azt a macerát amivel a mosás-olajzás jár az fix.
Ok. Nemsokára jön a K&n levegoszurom. Most nyitott dobos térkép van fent. Elég, ha nyomok egy reset adaptationt, vagy keressek valami nyitott dob plusz sportszűrő térképet. Ok, a legjobb lenne fékpadon összeloni mindent, de arra most nincs keret. Esetleg konkrét térképet tudtok e ajánlani?