Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha olyan mint a street-é (egy alu korong rajta egy 5-ös sülyesztett inbusz csavarnak megfelelő lukkal) abból leszurattam anno jó pár darabot. Csak ki kell fényesíteni 800-as papírral majd ezressel és 1200-assal mert érdes picit nem olyan mint a gyári.
Ez olyan kis visszafogott, de elegáns Elég jól néz ki! Viszont én most megadtam magam az egyediségnek.

Viszont valami fain kormányvéget nem tudsz? Elhagytam a jobbost, aztán most nincs. Gondoltam kéne venni pirosat, de országon belül csak a motoralkatresz.eu-n találtam ezt a teljesen egyszerű kinézetű Oxford-ot. Nem rossz amúgy, csak gondoltam inkább kérdezgetek még, hátha van valami eldugott ebay shop, amit nem ismerek.
No igen, pont ezért van, hogy fényezést-lakkozást csak egy emberre bíznék. Ő fújta a kis ZXR-t, faterom nagyon jó barátja, pénzt sose venne el semmiért, de kemény minőségben dolgozik, a képeken lévőt is ő követte el, a matricákat meg ugyancsak egy ismi csinálta, ingyen Viszont ha vastag a tankpad, hát vastag, én pont nem szeretem a papírvékonyakat, mert az aztán tényleg lejön. Ha le van szépen gömbölyítve a pereme, akkor semmi probléma. A design viszont gyilkos, legalábbis nekem nagyon tetszik
Én nem.A triumph matricáimat úgy csinálta meg hogy vastagok lettek mint egy hegy.Kiáll a tankból.Még lakkozva is beleakad a rongy.
A tartalékra másik cégtől vettem de az i kutyaütő lett mert míg a két oldalidom hátul igen jó lett,a kis street R logo a tankon remek gyári lakk alatti a két triumph felirat kezdésre fincsi lett de egy hét után összement mint a Samu nadrágja,és simán le lehetett venni.
Szóval most van egy triumph alakú két lukam a lakkban.
Már van egy cég aki azt ígérte bele tesznek egy új matricát a lakkban lévő nyílásba méretpontosan és vagy sikerül átködölve lakkoztatnom vagy kap egy átlátszó karcálló védőt.
Amúgy ez a tank egy sérült igen olcsón leütött darab lett.
És kijavíttatam a régi sérültet is.Így lett kettő.
Nekem tartalék tank nincs, csak egy, de legalább ez is meg van ütve. Tankpadom viszont egyáltalán nincs, úgyhogy intéztem már egyet :-) És a Georgedesign-t csak ajánlani tudom, felnicsikok.hu-n bujkalnak
Ez igazi carbon.
Valszeg fekete sziloval nyalazom fel mert nem ontapados.
De csak a tartapek tankra.
Mer azis van.
Tankpadból a karbon az nem az én ízlésem Sárvédő, láncvédő, sarokvédő, vagy index az fasza karbonból vagy karbon mintásan, de ehhez a perzselt sárgához szerintem nem illik. Viszont a piros kawasakimon fasza volt
Nekem van egy gyari carbonom bibiibiii.
Ja majd elfelejtettem, csinált nekem a Georgedesign ilyet. Imádom Jövőhéten fel is kerül, felnicsíkkal egyetemben
Rendben! Nem valószínű, hogy túl sok arany 675 lesz, úgyhogy szerintem megtalálsz Bárhol látod, gyere oda nyugodtan, aztán összespanolunk. Valszínű egy fehér kombi C-s Vectra+utánfutó és egy KTM 950 SM társaságában lesz. Vagy ha gondolod akkor küldök privátban egy telefonszámot, aztán felhívsz Szerintem olyan reggel 10 körül érkezünk, haver 2től megy fel a ringre, én meg 15:40től.

Viszont tessék ám aktívkodni itt a fórumon mert azon kívül, hogy Zoli agyára megyek, nem nagyon történik semmi
Nos igen, nekem is ezek jártak a fejemben, amikor felraktam szezon elején a gombákat. Persze nem lett tőlük bombabiztos a gép, de nyugodtan a lelkem azóta. Tudom, vannak vélemények a gomba ellen is, hogy mi van ha beakad stb, de még mindig többet használ, mint árt. Viszont igen, érdekes, amit írsz, mert ugyanezt tapasztaltam én is. Láttam 1 bukott Z 750-et tavaly, nem esett nagyot a srác, tényleg nem, de a motorból saláta lett. A halála fasza is letört róla körül-belül. Hajlott a kormány, a tankot a kormány beütötte, el lehetett hajítani, fejidom, óra, lámpa, farokidom, ekidom, lábtartó, minden ment a levesbe. Valahogy azt tapasztaltam, hogy ha nakeddel esnek, az valahogy trapára törik, míg egy idomos motor, pont azért mert lényegében teljesen burkolt, ha csak csúszás van, talán jobban megússza a dolgot. Nekem is a sárgaság elég rendesen le volt zúzva, de jószerivel csak az idomok törtek róla le, néhány egyéb dolgot leszámítva. Így kapott egy kínai idomszettet, amiről távolról nem mondod meg, hogy kínai, mindenki szokott is csodálkozni, mikor mondom, hogy hát ez bezony kínai idomszett, ami 60 ropi ebayről, a tank az persze nincs benne. Tehát ha én esek, lényegében 60ezerből makulátlan új külsőt tudok varázsolni a motornak, hacsak a tankot nem zúzom le nagyon, Ok, persze ott van még a generátorfedél és társai, karok, lábtartók, de legalább az idomokat nem sajnálom annyira, mint a gyáriakat és lényegében ha pályán esik az ember, jó eséllyel csak csúszni fog. Nem vagyok és se Rossi, se Talma, úgyhogy úgy fogok motorozni, hogy a tempó a saját tudásomat ne haladja meg és akkor nem kéne , hogy baj legyen. Viszont igazad van, sajnos mindig benne van a dolog, és igenis, mindenki el fog esni előbb-utóbb, ahogy én is elestem. De nem szabad úgy nekiindulni, hogy az eséstől félünk :) Am ne aggódj a Hungaroringhez én is fing vagyok, de még Kakucshoz is. Az életben nem voltam még pályán soha

A Burgmannél meg nem zavar engem, hogy lassú, nehéz stb. 1 dologra kell az a vas: fordítom a kulcsot és elvisz, meg visszahoz 3 literből. Ennyi a lényeg, semmi más
Üdv! Én, és a haver 955i- vel.
Majd meglesem a gépedet, tetszenek a 675-ök
Burgmant ne.Inkább valami majesty,t max,silverwing stb.
Lassú,lomha,nagy,buta futóművel.
Ha úgy van hungaroringre kijutok lábon a kertek alatt 15 perc alatt.
Ha akarnék,futó van,kakucsra realisan másfélóra alatt eljutok csak felakasztom és csá.
Szendvicset viszek,benzinnel megy a verda az egy 5-ösből kijön.

A street-et csak a tank fényezése volt 25,egy kormány 10,egy váltókar 25,kuplungkar 6000,az óra ha törik 250 font,lámpatartó 100 font.Mindez bontva.

Nekem egy tank fényezés,első sárvédővel,egy kormány,tükör fényezés,hátsó lábtartó fényezés,váltókar,hűtő egyengetés,hűtő borító festése,lámpatartó hegesztés,óra füleinek javítása,karima festés,fékkar,kuplungkar na ez volt 110e.
És ebbe se teleszkópjavítás se segédváz se tengernyi idom javítás nincs benne ami egy sportmotoron kuka.
Akkor a dekliről még nem beszéltem kapott az is.Nekem speciel elméleti szinten törpölök rajta hogy megütötte a generátort és egy év alatt meg is sütötte szerencsétlent.
Ha csak ezeket veszem és ez egy óvatos 40-el menős poron megcsúszás eredménye akkor nem gazdagság hanem előrelátás egy lom gép kifizetése.
Nem is beszélve arról hogy egy 3 kilóba kerülő gépen máshogy megy az ember a saját határait feszegetve mint egy 1-1,5 milliós utcai igen ritka motoron.
De lehet ez csak az én véleményem.
Remélem összejön és jövőre kijutok kakucs,ering szinten.Hungaroringhez kevés vagyok még.
Annyit nem tudnék pályára járni, hogy külön pályamotorom legyen, még ha csak 3 kilóba kerül is. Minden alkalom futóbérlettel, vagy Sárospatakról furgonnal elég vaskos áron menne. Ha pl Hungaroring, akkor a gázolaj odavissza szűk 20e, a pályanap díja valami 16 körül van, ha jól tudom, motorba benzin arra a 4*20 percre legyen mondjuk 4 ezer. Kajával, pályabérlettel 50 ezrembe lenne egyetlen pályanap, ha egyedül megyek, szóval ezért marad az 1 motoros megoldás

Viszont melóba járós, meg városban rohangálós motornak kinézőben van egy 400as Burgman...
2-3 kiló egy igenrégi 600F cbr-ért.Hidd el csak egy elcsúszás a daytonával többe fog fájni.
Pláne ha meg is hempergeted jobbra-balra.
Hát hajrá :) Nekem se rokon a nemzeti bank, szóval nem futi 2 motorra, de ha beleférne, biztos állna a datolya mellett egy FJR vagy egy Tiger, vagy valami. Osztán mennék én is a világ végére
Pályázni addig nem szeretnék míg nem szerzek valami relatíve olcsó lom motort amit ha gyurmává hajtok sem fály anyagilag.
Talán ősszel-télen míg picit lejebb nem esnek az árak a hulladék kategóriában és lesz idő meg lé gatyába rázni.Szal 2016-os terv.
És még semmi nincs eldöntve.Csak tevek vannak.
Nosza, ilyen korán van a nyaralás? Mondjuk én beszélek, nekem 25-én irány Parga. De legalább előtte Hungaroring, utána Kakucs
Akkor épp hasítok Senj felé Bosznián át.
De kihaltunk már megint. Hungaroringre a Motofestre 23-án jön valaki?
Köszi a választ. Megnyugtato
Üdv!Nyugi,városban az enyémmel is elég két pirost kifogni,aztán már megy is a hajszárító.103 bekapcsol,fel 105-ig,aztán vissza megy 100 alá,kikapcsol,aztán újra kezdi.Kérdeztem a szerelőt,azt mondta a Triumphok magasabb üzemi hőmérsékleten dolgozna mint a japánok.Enyémen 83 az alap,a Gsxr 750-emen 72 volt.
Őőőőő,ez ausztria,olaszország stb.
De 06 21-28-ig neukirchen-ben lesz pár vagonra való belőlük.
Éves találkozó,rendszerint dolomitok körök rogyásig,sör,nők,motorok.
Ja,hát tudom hogy vannak olyan részek ahol jobban elterjedtek,de ezen a zala,vas részen ritkán látni.