Áhá, tényleg elment túrázni R6R-rel. Hát reszpekt. Nem mondom, hogy nem menne, de én még nem próbáltam. Vagy csak puhány vagyok Viszont reggel 8tól délután 4-re az a 600 km teljesíthetőnek tűnik, annyi, hogy talán többször állnék meg, mint más. Ha megállnék pl 100-150 kilométerenként és rendesen átmozgatnám magam, nem hiszem, hogy baj lenne. Persze este úgy szednének le a motorról, szó, ami szó, az enyémen keményen el lehet fáradni. Bár az is lehet, hogy az R6R ennyire kényelmes, nem tudom. Pl a K5 Gixer 600ról is azt mondják, hogy sportmotors fejjel mérve kényelmes. Tényleg le a kalappal a srác előtt, ilyen videók után én is nagyon vágyom az Alpokba, meg ideoda. De nekem akkor is a hasalós csapatás kell És ha megnézem, azt a 600 kilométert csak az első napon autópályázta le, utána lényegében 200-400 között teljesített, ami viszont simán vállalható az én kínpadomon is. Bár 300 után már nem élvezném
Van bizony, bár még nem volt szerencsém ülni sajnos egy R6R-en sem. Rendben van, hogy más a 2 motor, de végeredményében mindkettő egy hasalós speed cucc, tehát akkora különbség azért nincs. Sajnos nem látom a videó címét, mert be van ágyazva, de ha jól sejtem, akkor ez a Glochner lesz. A csóka viszont alig vitt valami cuccot, egy mini táksát láttam csak a hátsó ülésen. Szóval ez most túra akar lenni? Vagy csak a szomszédban lakik és felment a hegyre?
Hát igen, a passo akárhová én is elmennék, de a motoromat ismerve Miskolcról Pesten fordulnék vissza, mert fájna a hátam De azért egy glochner, stelvio, transzfogaras és a többi befigyelhetne egyszer. Csak nem tudom, hogy leszek-e valaha annyira normális, hogy kényelmes motort vegyek Vagy annyira gazdasg, hogy egy kényelmeset másodiknak
Nem merek/nem akarok. Le akarom szedni indexet, tükröt, rendszámot stb. Az úgy nem street legal, a ringen meg nem állok neki szerelni. Lábon cuccot se tudok vinni, ha meg netán perec. haza se tudok menni. Futó/furgon/platós a nyerő nálam
elkezded nyomni a felsó gombot amíg a setup feliratot nem látod, alsó gombbal választasz, felsőt nyomogatos tovább és azt hiszem először 12/24-et választasz utána jön az óra ,alsóvaé okézod felsővel állítod és így tovább ez a logikája. az lehet hogy pont fordítva van és felsővel okézol alsóval állítasz de nem egy nagy fénytörés. én már kb. 1 hónapja beállítottam. sok sikert és nyugodjál le attól megnyugszol
Nézd meg a másikat.
Kétféle terjedt el.
Az egyikbe üres a kormányvég és egy gumidugóval feszíted be a másik pl az enyém egy M5-ös csavar megy bele a lefalazott kormányvégben kialakított menetbe.
Nekem nem ilyen, guglizz róla képet, csonkolt kúp alakja van. Kérdés, hogy univerzális-e ez vagy sem. Úgy néztem Rizomabol van szép, csak már nem találtam boltot, ahol van. Majd holnap :-)
Pöpec tankpad, tényleg jól néz ki! Nekem csak egy Britt zászló mintás van a speed-en Próbáld majd ki a kecsó ringet is bár kicsit messzebb van de ott jobb az aszfalt mint kakucson!
Én kevesebből megoldanám.
Egy sw-motech tailbag-ot használok.
Meg egy tanktáskát.3-4 napra bőven elég a 24+10 liter.
Majd megkeresünk
Tudna nekem valaki segiteni hogyan kell beállitani az orát a kijelző mert sehogy sem jövök rá?
Kétféle terjedt el.
Az egyikbe üres a kormányvég és egy gumidugóval feszíted be a másik pl az enyém egy M5-ös csavar megy bele a lefalazott kormányvégben kialakított menetbe.