Itt:link azt írják, hogy alapvetően forróak a kábelek, tehát nem kézzel fogdoshatók de persze a csatlakozót pl. nem kéne megolvasztaniuk.
Rossz esetben, így futólag nézve pár írást, lehet a feszszab., ami rossz esetben megsüti a tekercset is odalent (idővel). Elviekben a szerelési tartalmazza a feszültségeket, és egyebeket, ki tudod mérni multiméterrel, hogy rendeltetésszerű-e a rendszered üzeme.
Az elsőn a generátor dekliből kijövő 3 db szürke ami a második képen egy fekete csatlakozóba megy.
A tiden valszeg mindkettő az apa-anya is fekete lesz.
No a 3 szürke forrósodik és a két fekete 3 vezetékes csatlakozó.
Meg kéne mosnom, mert elég csatak szegény, szóval ha ma közöm lesz hozzá, akkor megnézem neked. Nemtom melyik 3 nagy vezetékre gondolsz, de majd megtalálom, aztán majd jól megmondom, hogy meleg-e vagy sem. Egyáltalán, normális dolog az, hogy ilyen forró egy kábel a motor működése közben?
Jo hogy jossz.
Tudnal tapogatni kabelt nekem?
Tank alatt a generatorbol jovo 3 nagyfesz vezeteket.
Tuzforro e vagy nem?
Hideg motort inditva 4-8 perc alatt kezzel nem foghato?
A catlakozot se?
Kakucs augusztus 6, azaz előre láthatólag jövőhét csütörtök. 5en megyünk, ebből 4en tuti viszünk motort, az ötödik még kiderul. Ha gondoljátok gyertek, és nem csak ti, bárki más :-)
Na, ezt örömmel hallom. Hungaroringre én még fing vagyok, meg mivel nagyon drága, nem is terveztem menni, de ki akarom próbálni mindenképpen. MotoFestre mentem volna, de ugye az a szar idő miatt elmaradt. Mindenesetre járok fel Bükkbe meg ide-oda tőlem sokkal tapasztaltabb és gyorsabb emberekkel, úgyhogy lassan, de biztosan ragad rám a tempó, igaz, még sokat kell fejlődni, a motor teljesítményének még a közelében nem vagyok. Eszetlen mit tud ez a cucc szerpentinen.
Viszont! Az elmaradt Kakucsot augusztusban pótoljuk, meg lesz még egy Máriapócs szeptember 13-án is, úgyhogy lesz még pályanap az éven. Augusztusban kakucsra vevő vagy?
Szia, végül én sem jutottam le, viszont helyette Hungaroring nyílt nap kezdő csoport lett belőle :) Hát nagyon más élmény, mint Kakucs. Én megfertőződtem és megyek máskor is, bár a motor magas kormánnyal és idom nélkül nem éppen oda való.
Szia vitka!
Szépen megy a paripa és a tempó sem rossz! Élvezet nézni
Mikor nézem a Bükki és Mátrai videókat kicsit sajnálom hogy 29 évvel ezelőtt felköltöztünk Egerből, Budakalászra.
Na de mindegy, a lényeg hogy, Augusztusban át akarok ruccanni Lilafüredre bedobni egy lángost vagy egy kis sült kolbászt. Tolhatnánk együtt, Felsőtárkánytól ha pont te is ráérnél
Hát nem garantálom, hogy fogsz látni. Ahogy az lenni szokott, a halál faszáért nem bír összejönni ez a kurva pályanap. Mindig visszamondja valaki, vagy nem jön és mindig egyedül maradok. Most is annyi megoldásra van még kb 1% esély, hogy külön megy a motor meg én. Úgyhogy a tököm kivan, de remélem összejön valahogy, még ha ilyen szerencsétlenül is
Otmolis laposvasbol ki lehet faragni egy módosítót amivel lehet par centit hatra-fel jatszani.
Ez a legolcsobb,vagy a spicc tartas.
Sv vel en is logattam,ezzel mar tanultam belole,nem jo a leszakadt labfej.
Most mar csak neha er le.Az se azert mert logatom.
Hmmm, köszi a tanácsot, ennyit nem szánok a kísérletezésre, akkor már inkább a lábtartáson javítok . De azért szívesen megnézek egy Daytonát, hogy az mennyiben más.
Hát az pedig füst. Elég ganéj felhős idő volt amúgy, meg sok árnyékos részen mentem. De majd megpróbálom rálőni a spot meter beállítást, akkor elvileg a kép középpontjához igazítja a fényviszonyokat.
Rossz esetben, így futólag nézve pár írást, lehet a feszszab., ami rossz esetben megsüti a tekercset is odalent (idővel). Elviekben a szerelési tartalmazza a feszültségeket, és egyebeket, ki tudod mérni multiméterrel, hogy rendeltetésszerű-e a rendszered üzeme.