Szia Nastroazzuro!
Én is a nyár közepén csináltam új rendszámtábla tartót.
Már több mint 3 hónapja semmi atrocitás, és ami a lényeg semmilyen idézés, vagy borsós csekk.
Én a Speed-re csináltam SK. rövid tartót, ami olyan jól sikerült, hogy
hátulról nem nagyon lehet leolvasni.
Milyen motorod van?
Láncspray+kosz,föld,bár egy futár srác mesélte hogy téli medvének öltözős ruhában 2x300 métert kellett futnia vízért a rendörökhöz oda-vissza.
Esse kellemes.
Maad a civilizált túristatempó úgy öregesen.
A gond majd a járőrrel lessz.
A legjobb megoldást eddig spec. banditon láttam.És csak ott.
A doboztartóról úgy lg le egy nagy motorlezáró lánc hogy pont kitakar egy számot.
profi.
Street-en még kapaszkodó sincs nemhogy doboztartó
Hát az általam ismert praktikák, a hátsó kerék elé betett rendszám, ezt a supermotosok használják előszeretettel. Aztán a lengős technika, mikor ki lehet akasztani a rendszámtartót és a menetszél hatására szépen felhajlik. Van olyan ami mechanikusan bovdennel behajtható a kerék fölé. Vagy jól be kell koszolni az egyik számot vagy betűt. Vagy elhajlítod középen és ha szól a rendőr azt mondod neki hogy azok a kúrva kölykök a lakótelepen már megint szórakoznak veled Hát vagy ha nagyon bátor vagy és nagyon tudsz motorozni akkor hanyagolod a rendszámot és nem hagyod magad elkapni Hirtelen ennyi ugrott be
Dex!
Nem mindig borul el az agyunk...
Csak az utolsó két alkalom volt, picit több a jó ízlés határánál.
Szoktunk túratempóban is, igaz akkor is haladósan.
Örülnék ha egyszer jönnél te is.
kupec jövőre megyünk megint.
Gyere velünk, akkor meglátjuk a "gyököt".
Szerintem is nagyon jó menet volt.
Főleg mikor Feri 130-nál felvette a Tuono első kerekét, és 170-ig le se tette.
Zoli, simán befértél volna a csapatba...
Hisz látod gyros is volt..
Ti merre jártatok?
Végül is azért csináltam, hogy rövidítsem a motort.
A gyárival nekem, bután nézett ki.
Ügyes,s hogy csináltad?kép nincs?
Cbr600fs a motrok
Én is a nyár közepén csináltam új rendszámtábla tartót.
Már több mint 3 hónapja semmi atrocitás, és ami a lényeg semmilyen idézés, vagy borsós csekk.
Én a Speed-re csináltam SK. rövid tartót, ami olyan jól sikerült, hogy
hátulról nem nagyon lehet leolvasni.
Milyen motorod van?
És nem is került 300 rongyba..
Művészi többéves kosz volt rajta mindenhol.
Sok meló feküdt a design-ban.
Nem akarok én csak 100-al menni,de azt városba is
Esse kellemes.
Maad a civilizált túristatempó úgy öregesen.
De én se akarok dobozt se,nemhogy láncot
Marad a kosz
A legjobb megoldást eddig spec. banditon láttam.És csak ott.
A doboztartóról úgy lg le egy nagy motorlezáró lánc hogy pont kitakar egy számot.
profi.
Street-en még kapaszkodó sincs nemhogy doboztartó
Te melyiket alkalmaztad 236-ná?
Hát az általam ismert praktikák, a hátsó kerék elé betett rendszám, ezt a supermotosok használják előszeretettel. Aztán a lengős technika, mikor ki lehet akasztani a rendszámtartót és a menetszél hatására szépen felhajlik. Van olyan ami mechanikusan bovdennel behajtható a kerék fölé. Vagy jól be kell koszolni az egyik számot vagy betűt. Vagy elhajlítod középen és ha szól a rendőr azt mondod neki hogy azok a kúrva kölykök a lakótelepen már megint szórakoznak veled Hát vagy ha nagyon bátor vagy és nagyon tudsz motorozni akkor hanyagolod a rendszámot és nem hagyod magad elkapni Hirtelen ennyi ugrott be
Ha tudok elmegyek.
Ma voltam Bajna felé volt "pár" motoros :) .
Nem mindig borul el az agyunk...
Csak az utolsó két alkalom volt, picit több a jó ízlés határánál.
Szoktunk túratempóban is, igaz akkor is haladósan.
Örülnék ha egyszer jönnél te is.
Én nem nyúzom ennyire
Na majd karlobag-ban.
Gyere velünk, akkor meglátjuk a "gyököt".
Szerintem is nagyon jó menet volt.
Főleg mikor Feri 130-nál felvette a Tuono első kerekét, és 170-ig le se tette.
Zoli, simán befértél volna a csapatba...
Hisz látod gyros is volt..
Ti merre jártatok?