Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ohh akkor karacsony van.
És jó lett a kábel! Bedugtam, felismerte, a TuneECU-ban ki tudom választani az USB-t, minden stimmel. Ma nem volt időm/kedvem megcsinálni, de vagy holnap vagy pénteken nekiállok és összedugom
Én is csak a nyitott dob miatt akartam átírni,meg a környezetvédelmi baromság miatt.De olyan jó lett most,hogy nem merek hozzá nyúlni,nehogy csak rontsak rajt.A japánjaim a nyitott dobtól beállítás nélkül alúl nyomaték szegényebbek lettek,ez meg inkább vaddisznóbb.
Persze ezt csak most mondom,mert ha most túl leszek az autó vásárláson,utána úgyse fogok bírni az eszemmel és veszek másik kábelt,ez meg jó lesz talán az autóhoz.
Én se csavargatni akarom, csak kitorolni a hibakodot, meg kikapcsolni a kipuff szepelet a térképben, hogy ne is jöjjön vissza. Meg később jól jöhet, ha meglesz a sportlegszuro meg a gyertyák, sztem ratoltom a legfrissebb nyitott dobos térképet
Akkor nekem is lesz egy eladó,mert olyat rendeltem mint a tiéd.
Bár én még nem próbáltam,mert ami promblémám volt a motorral az gyakorlatilag megszünt mikor lecseréltem a gyári dobot kb 2 hete.Ráadásúl akkor kerültek le róla a pályára való Sportmax gumik is,amivel olyan magas volt a hátsó kerekem,mint egy autókerék.
Így megszünt a hosszabb áttétel,meg a motorból is eltünt a fulladásos lyuk .Teljesen más lett a motorom ! Azóta volt pár akaratlan egykerekem.
Mondjuk egy jó órával ez előtt nem volt olyan vicces mikor egy jól ismert út szakaszon egy sebességet vissza rugva kanyarban el emelte az elejét!Tehát egyenlőre nagyon elégedett vagyok és nem nyúlok hozzá.
Könnyen előfordulhat.
Es a vegen kabelnagykert nyitsz?
Nem lett jó, megrendeltem ebayről azt, amit linkeltél Tornado. Meglátjuk.
Nagyon köszi! Ez tényleg nagy segítség. Én TuneECU-ban nem is tudom átállítani USB-re az interfészt, mert nekem az USB mező szürke, nem is engedi kiválasztani. Eszközkezelőben egyébként ezt látom, amit te, tehát h USB serial converter és ugyanúgy a COM3 porton van, de mégse megy. Viszont ki is írta, amikor telepítettem hozzá kézzel az illetsztőprogramot, hogy nem kompatibilis vele és valszínű nem fog megfelelően működni. Ezt én arra vezetem vissza, hogy illesztőprogram oldalról rendben vagyok, viszont a kábel nem hajlandó működni ezzel a szoftverrel. Ezt nem csodálom, mert nekem ez a totál fapados VAG-KKL van, amiről mondta egy ismerősöm, hogy tényleg nagyon fapados és igencsak véges az, amit tud. Leszedtem most egyébként egy külön illesztőprogit pont a VAG-KKL kábelhez, majd felteszem, ha lesz érkezésem és megnézem azzal megye-e. Ha nem, rendelem azt, amit te mondtál és meglátjuk.
Ja meg a USB alatt ez kell tátnod :

USB Serial Converter - csatoltam is screenshot
Hát ja kb ennyi. Csak nálam fut Ubuntu-n egy Virtual Box-on amin fut Windows XP de ez csak részletkérdés :D

XP-en kell még a netframework 2.0 épiteni.

Csináltam-csatoltam két screenshot ahogy nálam néz ki a device manager és a TuneECU.

Nálad mit történik ha ráteszed TuneECU-n az USB ra? (Options - Interface - USB) ?

Bocs a helyesirás nem magyar anyúnyelvű vagyok
Látod ez jó kérdés, még nem is néztem, így csak annyit tudok mondani, hogy elvileg ok, nem hiszem, hogy piszkálták volna. Eddig a kábel és a számítógép között volt a baj, ez tuti, talán a kábel fajtája a gond. Hazamegyek este megnézem, aztán ha nem jó, akkor rendelek egy másikat.
A motorban jó a diga csatitól a kábelezés?
Szia!

Nagyon köszi! A nagy részét ennek tudtam is, csak azt nem, hogy pontosan milyen kábel kell. Driver fent volt stbstb, de a halálba se akart működni. Megrendelem sztem ezt a kábelt, megtaláltam ebay-en is, aztán megnézzük. Mert elvileg nagyon egyszerű lenne: felteszem a drivert, bedugom a gépbe a kábelt, felismeri, TuneECU-ban átállítom USB-re és tádám. Hát ehhez képest szétszopom magam vele és nem és nem és nem.

Neked is így ment, hogy kb csak összedugtad és kész?
FTDI chipset kell. (FT232RL) Nézd meg milyen verzió a kábel.

Meg hozza is kell a driver :

http://www.ftdichip.com/Driver...

Én ezt a kábel használom:

http://www.lonelec.co.uk/index...
Szinte ugyanaz, mint az enyém. Sajnos a karaktereket nem tudom elolvasni rajta. Nekem ugye ez a VAG-KKL van. Erről mondta egy ismerősöm, hogy elég ratyi, van tőle fejlettebb. Vaterán látom ezt az ELM327 típusút, de mivel azt sem tudom, hogy eszik vagy isszák, jó lenne valami info. Nektek milyen van? Úgy értem van ráírva valami, ami alapján lehet tudni? Mert ha nincs, akkor marad, az hogy melyikőtök lakik közelebb Miskolchoz
Ha a fekete OBDII kabel nelkul nem tudsz aludni.
A TT600-at nem ismerem. Viszont a többi wartburg tulaj igazán lőhetne fel képet, hogy hogy is néz ki pontosan az a bizonyos kábel
Esetleg irnátok a típusról.
Sziasztok!Valaki ismeri a gépet?http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_tt_600-8894876
Nekem meg fekete romániából.
Alakul
Nekem Lonelec Angliából.
No gyerekek, még mindig a kábellel harcolok. A saját gépemen annyit sikerült elérni, hogy most már felismeri a kábelt USB serial port COM3 néven. Viszont, ha megnyitom a TuneECU-t és átteszem a COM3-ra, akkor azt írja ki, hogy nem tudja megnyitni azt a portot. Nektek milyen OBD2 kábeletek van? Mert nekem ez a totál fapados kék VAG-KKL, mint a képen. Nektek nem valami másabb?
Ha elkészült volna a szájbavert Hell ring Szikszón, tőlünk 10 kilométerre, én is lábon járnék pályázni, és mennék is kb minden hétvégén. De így, hogy Kakucs 210 km csak oda, egy pöppet messze van. Egész napos pályázás után hulla fáradtan biztos, hogy nem lenne kedvem/erőm hazamotorozni mégegyszer 210 kilométert. Így marad a furgon vagy futó kombó