Furgon vagy utánfutó! Lábon nyilván nem megyek pályázni Viszont jajj de várom már, végre kikeveredhetek a gép igazi vadászerületére. Mondjuk még pályaszűz vagyok
180-nal amúgy sem merek lapon menni, meg nem is tudok Azt már csak pályán szabad. Viszont az Alpokat azért megkukkantanám. Nyilván nem térdelnék meg minden kanyart, de arra motorozni azért nem mindennapi dolog, hacsak nem osztrákiába született valaki. Dobsinára egyébként szokott menni a banda, majd becsatlakozom párszor, legalább elmondhatom majd, hogy voltam kicsit messzebb is. A többit meg majd meglátjuk :) Viszont május elején meg Kakucs
Meg lehet oldani apránként a dolgot,mint mondtam nincs messze a magas tátra tőled.
Nem kell rögtön nekiállni és csak 2000-3000-es túrákat csinálni.Ez kivitelezhetetlen.
Csak merj néha egyévben 1x-2x elindulni 200-nál messzebb.
Hidd el egy jó utvonalválasztással nem fogsz csalódni.
200-anként ugyis tankolás,cigi,kajaszünet,duma.És ráérzel.
Persze nem fogsz menni 180-al lapon az alpokban de csak azért mert a kanyarok nem engedik,olyan visszafordítókkal vannak tele amiktől csak kamillázol. 100 méterenként.
És lehet kötni olyan biztosítást amivel egy elkottázott susnyás vagy műszaki hiba sem akadály.3-5000-ért kötöd 3-4 napra volt olyan ismerős aki egy felrobbant akku miatt 4 csillagos plazmatévés szállodában töltötte a túra idejét és a hazautat is finaszírozta a biztosító.
Igaz a glocnerre nem ment fel de ez van.
Igen, szerintem is nagyon egy nyomon vagyunk, csak két oldalról :) Lehet, hogy ez a nem megyek messzire dolog egy ragadvány nálam régebbről. Ugye az első "igazi nagymotorom" egy Kawasaki ZXR400 volt. Főiskola alatt vettem, akkor meg aztán mindenem volt, csak pénzem nem, hogy motorozzak. Számolgattam a litereket, meg a kilométereket állandóan, hogy mennyit tudok kifacsarni a keretből, emiatt nagyon szűkösek lettek a gurulások 2008-ban 24300 kilométerrel vettem a Kawát, Tavaly május 10-én 33000-rel adtam el. Ez finoman szólva is lófasz, de legalább igaz volt rá a keveset futott. Most már azért szerencsére nem kell számolgatni, ha kivillan a lámpa, telenyomom és megyek tovább, nem mondom, más érzés azért, mint régen. Nagyon szívesen mennék én is messzire egyébként, Alpok, Dolomitok, Tátra, meg sorba, ami van, de mint mondottam, erre már kényelmetlen a drága Ott van még az a gondolat is, hogy ha elmegyek messzire, ott sosem fogok merni/tudni olyan tempóban menni, mint hazai pályán. Ugye messze van az ember, nem akarja lezúzni magát, nem ismeri az utat, természetesen óvatosabb, mert haza kell érnie. Itt a Bükk meg pont azért jó, mert igencsak kezdem megismerni, és ezért tudok keményebb tempót nyomni, ami az én zöldfülű, szeleburdi lelkemnek kell. Szeretek szerpentinen hasítani, ezért is választottam sportmotort, mert bejön a stílus. Viszont ha tehetném, második motornak újítanék egy FJR-t, aztán irány a horizont. De annyira nem vagyok azért eleresztve, és ez benne a kompromisszum
Asszem egy nyelvet beszélünk csak neked még nincs ilyen irányú tapasztalatod.
Én nem a hosszú egyenesek kedvéért megyek messzire.Pont ellenkezőleg.
Első körben én is a környéken lévő kanyargósokat néztem ki de picit beleuntam hogy 20-djára megyek ugyanazon a 10 km pilis kanyaron.Akkor jött a mátra-bükk.
Nade pesttől mész 150-et falukon át azért a 30-40 Km-ért?
Na neeeeee.Szerencsére olyanok közé csöppentem akik nem csak a lakóhely körül 200 Km-es sugarat ismerték.
A legjobb a messzire indulásban az akár a magas tátraában akár a dolpmitok,alpok olasz,osztrák,szlovén részén hogy a legnyűgösebb 150-200 Km-t kell mondjuk a 8-ason elmenni utána a célig lévő 3-400 Km olyan kanyargóson vezet keresztül ami mellett a mátra-bükk-pilis csak játszótér.Utána a cél körüli 4-500 Km-en bárhova indulsz csak kanyarba botlasz olyan minőségű utakon hogy nem kell azon gondolkozni mi lesz a kanyar mögött.............mert tudod hogy csak mégtöbb kanyar.
Egyszer próbáld ki,volt itt egy srác egyedül elindult a glocnerre és sportgéppel is nagyon élvezte tök tuti videót csinált.Nem volt elgémberedés mert szabályszerűen unod a kanyarokat.
Nos igen, az enyémen a kényelmet pöppet máshogyan mérik, igazából ezért is nem járok túrázni, meg hosszabb távra. Kanyargóson egyébként nincs gond, szoktunk pl mindenféle Bükkös Mátrás köröket menni, ott teljesen jó, mert sok a kanyar, folyamatosan mozdolódok, ezért nem gémberedek el. A baj inkább az ilyen nagyon sokat egyenesen menős részekkel van. Egyrészt unalmas, másrészt elkezdenek kiállni a tagjaim, nyakam-hátam-derekam, utána a térdem is. Szó, ami szó, azért rá kell edződni tavasszal. Na meg ha egy ilyen hosszú menet, ha meg van szakítva egy csomó lakott területtel, na az a halálom. Mikor már 200 kilométernél járunk, de a kibaszott falu olyan hosszú, hogy 10 percig megyünk keresztül rajta, ráadásul még 30-40es tábla is van, na az kinyírja a nyakamat, ha rosszul csinálom.
Én megyek május elején :-P Viszont nekem is sokszor hiányzik a kényelem, mert mikor 130 kilométert kellett menni nyaralni, a végére már mindenem kiállt. Guruló kínpad, de imádom :-)
Teljesen korrekt! A karbon is, meg a többi is. Szeretnivalo ez a gülüszemű rekedt hangú valami. Végső elkeseredesemben nekem is majdnem street lett amúgy :-)
Sokat figyelem mert kene egy serulesmentes bal hatso.De azokat ez a szemet dragan meri.Az olcsok meg valamiert ugyanott serultek.
Igy megcsiszoltam es lefestettem.
Vallalhato lett.
A lekozelebbinel megint megtamassza.
Idokozben felkerultek a szenszalas vedok.
Nagyon csilivli.
Olyan profinak nezek ki vele.
Ez 675-ös.
A vízpumpa egy tengelyen van az olajpumpával.És nem felújítható.Persze nekem tömszelencés lett.
Pótoltam egy fejlesztett cseredarabbal de ugye a teljes olajhkör új lett és nem voltam biztos abban hogy rögtön felszívja az olajat.Ezért kellett volna üresen megjáratni.
Nem kell rögtön nekiállni és csak 2000-3000-es túrákat csinálni.Ez kivitelezhetetlen.
Csak merj néha egyévben 1x-2x elindulni 200-nál messzebb.
Hidd el egy jó utvonalválasztással nem fogsz csalódni.
200-anként ugyis tankolás,cigi,kajaszünet,duma.És ráérzel.
Persze nem fogsz menni 180-al lapon az alpokban de csak azért mert a kanyarok nem engedik,olyan visszafordítókkal vannak tele amiktől csak kamillázol. 100 méterenként.
És lehet kötni olyan biztosítást amivel egy elkottázott susnyás vagy műszaki hiba sem akadály.3-5000-ért kötöd 3-4 napra volt olyan ismerős aki egy felrobbant akku miatt 4 csillagos plazmatévés szállodában töltötte a túra idejét és a hazautat is finaszírozta a biztosító.
Igaz a glocnerre nem ment fel de ez van.
Én nem a hosszú egyenesek kedvéért megyek messzire.Pont ellenkezőleg.
Első körben én is a környéken lévő kanyargósokat néztem ki de picit beleuntam hogy 20-djára megyek ugyanazon a 10 km pilis kanyaron.Akkor jött a mátra-bükk.
Nade pesttől mész 150-et falukon át azért a 30-40 Km-ért?
Na neeeeee.Szerencsére olyanok közé csöppentem akik nem csak a lakóhely körül 200 Km-es sugarat ismerték.
A legjobb a messzire indulásban az akár a magas tátraában akár a dolpmitok,alpok olasz,osztrák,szlovén részén hogy a legnyűgösebb 150-200 Km-t kell mondjuk a 8-ason elmenni utána a célig lévő 3-400 Km olyan kanyargóson vezet keresztül ami mellett a mátra-bükk-pilis csak játszótér.Utána a cél körüli 4-500 Km-en bárhova indulsz csak kanyarba botlasz olyan minőségű utakon hogy nem kell azon gondolkozni mi lesz a kanyar mögött.............mert tudod hogy csak mégtöbb kanyar.
Egyszer próbáld ki,volt itt egy srác egyedül elindult a glocnerre és sportgéppel is nagyon élvezte tök tuti videót csinált.Nem volt elgémberedés mert szabályszerűen unod a kanyarokat.
Tavaly volt napi 1000 felett.De 5-700 sima autouton sokszor.Az nem faraszto.
Autopalyan a 300 is nyugos.
Nekem jobban passzol a kenyelmes ulespoz.
Bar ha palyazni szeretnek tuti kene egy daytona.
Képek.Nem nagy dolog.És kevés volt a fény.
És elég koszos szerencsétlen.
Le kéne mosni.
Igy megcsiszoltam es lefestettem.
Vallalhato lett.
A lekozelebbinel megint megtamassza.
Idokozben felkerultek a szenszalas vedok.
Nagyon csilivli.
Olyan profinak nezek ki vele.
Ebay.co.uk. A neve.
Nincs valakinek egy 2006os speed 1050hez jó jobb oldali lábtartója?
A vízpumpa egy tengelyen van az olajpumpával.És nem felújítható.Persze nekem tömszelencés lett.
Pótoltam egy fejlesztett cseredarabbal de ugye a teljes olajhkör új lett és nem voltam biztos abban hogy rögtön felszívja az olajat.Ezért kellett volna üresen megjáratni.
Szerencse hogy tőlem tapasztaltabbak már kijárták az utat.
Van különbség a pumpák közt.