Ami még ide jöhet, hogy az elektromos vezeték az indítóhoz lehet, hogy itt is alulméretezett gyárilag. Kinti fórumon (triumphrat p net), a 955i esetében legalábbis nagyon hasznosnak mondott módosítás, 1V indítási feszültség nyerhető vissza megfelelő keresztmetszetű kábellel. (én hegesztőkábelből készítettem).
A töltésen is lehet segíteni, ha a feszszabtól biztosított ágon direktbe megy az akksihoz, ekkor mindjárt fényesebb lesz a fényszóró is, hát még, ha a kábelezése is feljavításra kerül (erre még lusta voltam).
Ezt a felszívta az olajat-t nem tudom értelmezni, hacsak nem a hengerbe(?).
Már megoldódott.
Felszívta az olajat szal most nem bántom.
Annyi az egész hogy alap esetben nem forog annyi ideig és elég fordulattal hogy elkapja az önindítókuplung.
(Látom, szórakoztok ti is a tuneecuval.. :) én 2-3 éve )
Kompressziómérés: miért nem nyomod az önindítót direktben az akksiról? Oké, hogy kissé szikrázik, mikor a második kábellel zárod az áramkört, de addig teker úgy, amíg akarod/bírja az akku. Annak idején a volt kawa tartalékblokkom átforgathatóságát így néztem meg.
Én tegnap cseréltem olajat, ahhoz pedig segít indítás nélkül megtekerni a motort, ha sebességben van+oldaltámasz kihajtva, ekkor nem indul be - legalábbis a 2002-es triple. Olyat nem vettem észre, hogy ne forogna az önindító, amennyit kell, bár az is igaz, hogyha van elég kraft az akksiban, akkor hamar indul.
Nagyfesztrafót én kivett állapotban nem dugok vissza.
Garantált megrázó élmény.
Amúgy forog 3-4-et az önindító de nem forgatja a főtengelyt.Mintha az önindítókuplung nem kapcsolna össze és mire megvan a megfelelő fordulat levágja a rendszer.
De végülis nem mértem,csak összeraktam és beindítottam.
Szerencsés vagyok,felkapta az olajat,majd kialakul a többi.
Ha mar szet van szedve,bar mint irtam triumph tool nelkul nem megy,vagy csak en nem tudom a dolgot,igy vissza mindeen,hetvegen megy vissza ra a fek,elso sarvedo. Es ha nem lesz vegre tel aprankent proba,egyenlore annyi hogy siman elalodt az olajnyomas lampa,nincs szivargas,de meg a hutokor legtelenites nincs mrgcsinalva,meg valamit el is cseszhettem,olajtekno tomites,o gyuruk,lanckerek rogzites.Nem hinnem mert 2x ellenorizve de azert csak-csak bennem van a felsz.
Szal ezek tesztelese es go.
Nekem ugyanez. Valahogy azt vettem észre, hogy nem lehet a végtelenségig tekerni az önindítót. Egyszer-kétszer, mikor lemerült akksi miatt nem indult a sok kapcsolgatástól meg agyonszívta magát, nekem is csak vagy 3-4 szívóhangnyit teker, aztán hiába tartom a gombon a kezem, nem teker tovább. El kell engedni, kicsit várni és megint nyomni. Szóval sztem ez ilyen, nekem is fura volt a ZXR400 után, amit addig lehetett köszörülni, amíg le nem merül az akksi. Mikor még nem volt Daytonám és csak videókon néztem indításokat, sosem értettem miért csak hármat-négyet forgatnak és nem többet, amíg be nem indul. Aztán rájöttem, hogy nem azért, mert nem nyomják, hanem azért, mert nem teker többet egyszerre.
Viszont már ennyi tekeréssel is meg kéne tudnod mérni a kompressziót, nem? Úgy értem, ha 2-3 ilyen indítósdit végigpörgetsz, sztem ott már meg lehet mérni.
Te kacérkodtál vmi olcsóbb gép vételén, úgyhogy kár előadnod a nagy halált + a többiek már szervezkednek és Te sajnálatodat fejezted ki, hogy nem mehetsz velük. Nem akarok vetetni veled semmit, van elég szarod már úgyis
Tényleg ideje lenne békénhagyni,nem tudod mit mért csinálok,és kérdezek.
Lényeg át kéne forgatni gyertyák nélkül és egy füst alatt lemérném,ha már van műszerem,ha tasi csinál egy ilyen kompresszió mérést mert szinkronizál akkoris vetetsz vele egy motort?
Nem, nem akar telepíteni közben. Eddig mikor bedugtam a kábelt, akkor olyan hangot adott, mikor nem ismeri fel az USB cumót. Most már, hogy telepítettem pár dolgot, felismeri, viszont eszközkezeloben nem az látszik, aki neked, hanem az h "USB serial converter" vagy valami nagyon hasonlót, sorry vonaton vagyok lehet rosszul emlékszem. Mindegy, legalább tudom mi a baj, viszont gáz, hogy 2 gépen se ment. Mivel nem vagyok gép előtt, nem tudom leirni rendesen h mi van, majd ha felértem Miksolcra még írok.
nem telepíti közben még a drivert mikor rádugod? eszközkezelőben mutat valamit?
vezérlőpult/programoknál nekem ez van (kép)
és ezeket rakhattam fel mert ezek vannak a gépen, lehet azért van mindenből 2 a programoknál, mert mindkettőt felraktam (már nem emlékszem)
-CDM v2.08.30 WHQL Certified for Windows 8.1.exe
-CDM v2.10.00 WHQL Certified.exe
előbb dugd a kábelt és utána program, és figyeld az options/interfacénél hogy jó helyen legyen pipa...
más 5letem nincs
Ma felkerültek a gombák, tettem fel róla néhány képet fotókhoz. A hátsó gombák lehet, hogy nem lettek jók, mert az egyik sokkal kijjebb áll a tengelyzáró anya miatt.
Viszont még mindig nem sikerült rádugni a számítógépre Igaz, előrébb jutottam: rájöttem, hogy tudok illesztőprogramot telepíteni a kábelhez. Fel is tette, viszont egyikkel sem működik. Bármelyiket teszem fel, D2XX-est, vagy a VCP-t, mindegyikkel azt csinálja, hogy megfagy a TuneECU. Amint bedugom a kábelt, elkezd karikázni és teljesen válaszképtelen lesz a tuneecu. Amint kihúzom a kábelt egyből jó lesz, csak ugye kábellel együtt kéne mennie.
én mondtam,amúgy addig nem szoktam nyugodni mig fel nem fekszik,ezért vettem egy másikat.De ez is eláll,a gumikat is lecserélem. Sajnos mikor leszakadt kivettem őket (Hogy meg lehessen hegeszteni)és a visszarakásnál összekevertem,ezekután lecsiszoltam belőlük hogy a javított pöcök elférjen.
A töltésen is lehet segíteni, ha a feszszabtól biztosított ágon direktbe megy az akksihoz, ekkor mindjárt fényesebb lesz a fényszóró is, hát még, ha a kábelezése is feljavításra kerül (erre még lusta voltam).
Ezt a felszívta az olajat-t nem tudom értelmezni, hacsak nem a hengerbe(?).