Nem crdi csak sima td 116 lovas de elhúzza a Gellért hegyet is! A crdi meg még erősebb 140 ló, még brutálisabb lehet. ( én is olyat szeretnék majd de most csak ilyenre tellett De imádom! Úgyhogy ne aggódj a vontatás miatt Fék nélküli:750kg Fékezetten:1600kg ot vontathat.
Egyébként jó véleménnyel vannak róla akinek van csak nem szabad széthajtani a blokkot mert érzékeny de 130-140es tempóval kimegy a világból.
Ez 1997es 2.5 turbódízel 516000km-el, brutális nyomatékkal. És ha nem jön közbe ez a baleset akkor kifogástalanul működne:))
Nincs sok tapasztalatom még vele mert most vettem nem rég, és sajnos történt egy kis malőr. Kölcsönadtam és közben lemerült benne az aksi, (cellazárlatos lett) megpróbálták behúzni de sajnos kettesben tették mindezt, úgyhogy szerintem átfordult a vezérlés. Olyan hangja lett mintha kalapáccsal ütnék a blokkot. De sebaj meg lesz csinálva és akkor faja lesz:))
Hát ha nem is tavasszal de valamikor Augusztus környékén én is benne lennék a 8ason kanyargásban:)) A Grand Voyagerem mögé köthetünk egy három férőhelyes utánfutót:)) Királyi kényelemben letudhatjuk benne az oda és visszautat:)))
Sziasztok. Fogyasztás nullázása, a kèt szélső gomb egyszerre nyomása 3 masodpercig.
Egyenes kormánnyal is lehet 200 fölött menni, csak a döntés a nehezebb. De a pozició az ugyan az, hisz feküdni kell a tankon...
Mi az h kívánja? Ez csak és kizárólag fejben dől el. Nem a motorja miatt megy valaki 200zal. Utassal nem motorozok, de sztem nem szívás, városban még szintúgy nem, de ott itt csak annyit vagyok, amíg odaerek a Bükkbe. Am nekem meg inkább az egyenes kormány a furcsa, annyira megszoktam ezt a stílust, hogy egyenessel nem érzem a motor elejét úgy, ahogy kéne
OÍráról el kell mászni.
De kár vele tökölni.
A trip 1-2-t szoktam törölni tankolásonként.Az egyet mindegyiknél a kettöt tura előtt és után így megvan az össz táv.
Na nekem sportmotorra, vagy legalább csutkakormányos motorra egyenes kormányt tenni felér egy szentségtöréssel. Szeretem az üléspozíciót gyárin hagyni, nem véletlenül találták ki a mérnökök úgy, ahogy sok év alatt.
Megfelelő ruházat kérdése az egész.Ha rádsimulós cuccban vagy akkor szépen elmegy melletted az a fránya szél,amikor meg zavar beülök egy kocsiba.
Amúgy a street pont jó 160-170-ig simán lehet jó hosszan lavírozni ha meg csak egy kis ideig húzod a 200-220-ba tökmindegy.
Ez 1997es 2.5 turbódízel 516000km-el, brutális nyomatékkal. És ha nem jön közbe ez a baleset akkor kifogástalanul működne:))
alkatresz van hozza?
Egyenes kormánnyal is lehet 200 fölött menni, csak a döntés a nehezebb. De a pozició az ugyan az, hisz feküdni kell a tankon...
Streetre nincs fenn.
De kár vele tökölni.
A trip 1-2-t szoktam törölni tankolásonként.Az egyet mindegyiknél a kettöt tura előtt és után így megvan az össz táv.
Nyomkodtam mindent de nem tudtam törölni
Amúgy szerezhetnél egy utánfutót és simán csapathatnánk tavasszal egy jó horvát 8.-as utat.
Ezután mindig oda vágynál.
Amúgy a street pont jó 160-170-ig simán lehet jó hosszan lavírozni ha meg csak egy kis ideig húzod a 200-220-ba tökmindegy.