Szerintem nyugodtan megveheted. Bár nekem még nem ment a csatlakoztatás, de szerintem a kábel rendben van, mert az volt mindig a hibaüzenet a gépen, hogy tudja felismerni az USB eszközt, szóval szerintem a kábel rendben van. Én is vateráról vettem, valami embertől, aki bazi régen fent van és valmi 99,999999% értékelése van. Feléből megúszod vateráról, de ha végképp nem mered onnan, akkor angol ebay-en keress, sztem lennie kell fent.
Ezt a környezetvédelmi baromságot a Banditnál is,meg a Gsxr-nél is vezeték kiiktatással meg tudtam oldani.A Triumphnál meg talán segít a nyitott cső,meg a Tune.A szerelő srác,a Karácsony Zsolti is ezt mondta,hogy a környezetvédelmi előírásoknak köszönhetően sajnos nem tökéletes egyik gyári program sem.
Most akkor szerinted melyik kábelt rendeljem meg?A Zoli azt igérte segít nekem az ebayről rendelni.
Deklivédő nekem is van, csak a kínai idom miatt nem tudom feltenni, mert nem fér alá. Egyébként igen, a bukógomba kétélű fegyver. Tengelyekre teljesen jónak tartom, de hallottam már rémtörténeteket arról, hogy mi történt, mikor beakadt valahová. Az csak hagyján, hogy megpörgette a motort és mégjobban összetört, de mikor vázról fülek törtek, blokkról fülek törtek és még a váz is elhajlott, na az csúnya volt. Mindenesetre szerintem többet használ, mint árt. Ha ne adj Isten eldűlök álló helyzetben, legalább nem töröm össze az oldalát. Viszont pont a fentiek miatt szántam inkább rá egy kicsit több pénzt és vettem minőségit, mert van fent fingból készült ebayen 15ért egy pár, de az olyan is.
Sok motorban van 3-4 ezer környékén egy ilyen környezetvédelmi köhögés. Állítólag ennek a kiküszöbölésére lenne az exup, gyakorlatilag egy háromhengeresnél ez nem nagyon igaz, mert nekem nem működik az exup és mégsem köhög 3-4 között. Sok motor viszont igen és leginkább a nagyobb könbcentis, nagy hengerköbcentis gépek, gondolj csak a literes V2-kre, pl RSV, na azzal pl lehetetlen 3-4 ezer alatt közlekedni, mert ahogy írtad, csak harákol, szusog, rángat, de nem megy. Városban egyszerűen nem tudsz 3. felé váltani, mert csak döglődik. És itt is korábban valaki pont ezt írta a 955ről, hogy ha nagy beesik a fordulat, akkor szenved. Nincs vele tapasztalatom, de az elmondások alapján olyan és kész Viszont ja, hátha egy új injektortérkép, meg egy nyitott dob segít rajta, más motornál hallottam már, hogy kisimult az alja így.
Valószínű hogy ki lehet mert kezembe akadt egy gyári race maual az átalakításokról és abban le lehet vakdugózni mindkét reed szelepet.
Gondom nincs vele de elég szarul szerelhető helyen van (vagyis útban minden munkának és nehéz jól visszarakni hogy ne nyomja el a légszűrőt) így ha nem okoz gondot kikapcsolhatnám.
De levi szerin kinyírná a katalizátort,amit nem akarnék.
Szóval most inkább koncentrálok a nagyobb gondra.
Meg szemezek pár deklivédővel,a gomba tengelyre jöhet amúgy nem szimpatizálok vele.
Nem számít, hogy autókhoz írják, sajnos nem hozza be a linket rendesen, de szerintem én is ezt vettem. Felesleges ebayről venni, jó ez is, de ha mindenképpen ebayről akarsz, akkor kínait ne vegyél, sokan írták, hogy olyat kaptak, ami nem működik. Vagy angliából, vagy európából, esetleg az USA-ból rendelj, de kínait ne.
Egyébként a Triumphokban pont ez a jó. Nem kell hozzá power commander, hanem egy szál kábellel olyat töltesz rá, illetve olyat írsz hozzá, amilyet akarsz, ha értesz hozzá. tuneecu.com-on van sok egyébként, nyitott dobhoz nyugodtan dobd fel a legrissebb arrow-hoz valót. A TOR-hoz való térképeket sokan nem javasolták, mert állítólag eléggé elsokallnak és a motor is mindig egy pillanatnyi fáziskésésben van velük.
Nagyon igaz, teljesen ugyanaz a blokk, úgyhogy simán megvan nélküle, a legtöbb tulaj kiszerelte, kiiktatta, úgyhogy nem látom értelmét. Egyébként igen, tart még a szerelem, csak szegényt kb havonta egyszer látom, mert az ősöknél pihen a fűtött garázsban Sárospatakon, én meg Miskolcon lakom. De sebaj, talán jövőhéten jön a következő járatás, meg akkor megcsavargatom az ECU-t is. Nemsokára kap oldalra, meg első-hátsó tengelyre bukógombákat, úgyhogy alakulunk lassan
Köszi,akár úgy is jó,bár nem olyan sürgős,mert kivonattam,áprilisig nem tudok vele mozdulni,így nem tudom addig megcsináltatni hozzá az összekötő csövet.Akitől vettem a 250-es majámat találtam nála (elfekvőben)egy zsír új Gannelli ovál dobot,gyári csomagolásában db killerrel,E jelzéssel,TÜV igazolással 20 ezerért. Kipróbáltam,csak rá dugtam a leömlőre,és folytás nélkül sem üvöltős,hanem szép dörmögős hangja lett.Megtetszett,így gyorsan megvettem.Pedig hogy mondtam,hogy én csak gyári dobot fogok használni!
Szóval a románoktól rendelted,de kínai?
Mondjuk,nekem nincs semilyen kártyám,így nem tudok rendelni.
Te nem tudnád megrendelni az én címemre,én meg kifizetném?
Egy jó éve megnézettem,nem találtak semilyen hiba kódot,de van ami elejétől fogva nem tetszik benne,de nem tudott a szerelő se kezdeni vele semmit,mert gyakorlatilag mindent rendben talált rajt.Ha épp a 3és 4ezres tartomány közt kezdek gyorsítani,akkor fulladósá válik egy darabig,mintha csak falsot szívna.Ez ritkán fordul elő,kis odafigyeléssel kiküszöbölhető,de egy hírtelen előzésnél bosszantó tud lenni,ha vissza kell váltogatni,amikor különben nem lenne indokolt.Ezt a lyukat valahogy ki kéne belőle szednem.
Köszönöm a válaszod!
Ezt találtam a Vaterán,de ezt autókhoz írják. http://auto-motor.vatera.hu/sz...
Megpróbálnám az ebay-en is,csak én onnét még semmit sem rendeltem,tehát hülye vagyok hozzá,hogy kell.
Amint lesz kábelem,jelentkezem hogy hogyan tovább.Videó róla mindenképp érdekelne.
Már csak azért is kell ez nekem,mert van hozzá egy sportdob,csak még összekötőt kell hozzá csináltatnom,és akkor nem kellene egy csomó pénzért átíratnom a térképet.
Azért kapcsolom ki, mert nem működik, ugye Daytonákon típushiba és nem akarom, hogy folyamatosan világítson a hibajelző lámpa, mert akkor az ECU valami puha, még éppen haza tudj menni üzemmódban van. A nyitott dobos térképem amúgy sem használ exupot, úgy lett megírva, de inkább csak kikapcsolom és nincs gond, mert nincs kedvem tizensokezerért venni egy kis kütyüt, amit a helyére kell dugni. Így egyszerűbb
Most akkor szerinted melyik kábelt rendeljem meg?A Zoli azt igérte segít nekem az ebayről rendelni.
Ez a kettő legolcsóbb a Vaterán.De gondolom ezek is kínaiak.
Az ebay-en ez lenne ami talán nem kínai,de mennyi lenne,míg ide ér hozzám?
http://www.ebay.com/itm/VAG-CO...
Igaz az generátor volt az jobban kiáll.
Láttam vacsi újat csingcsungból de nem merem megvenni.
Deklivédő meg na hát...........jól mutat a mekdönci előtt.
Racsingos tőle a járgány.
Gondom nincs vele de elég szarul szerelhető helyen van (vagyis útban minden munkának és nehéz jól visszarakni hogy ne nyomja el a légszűrőt) így ha nem okoz gondot kikapcsolhatnám.
De levi szerin kinyírná a katalizátort,amit nem akarnék.
Szóval most inkább koncentrálok a nagyobb gondra.
Meg szemezek pár deklivédővel,a gomba tengelyre jöhet amúgy nem szimpatizálok vele.
Egyébként a Triumphokban pont ez a jó. Nem kell hozzá power commander, hanem egy szál kábellel olyat töltesz rá, illetve olyat írsz hozzá, amilyet akarsz, ha értesz hozzá. tuneecu.com-on van sok egyébként, nyitott dobhoz nyugodtan dobd fel a legrissebb arrow-hoz valót. A TOR-hoz való térképeket sokan nem javasolták, mert állítólag eléggé elsokallnak és a motor is mindig egy pillanatnyi fáziskésésben van velük.
Amúgy a SAIS-t nem lehet kikapcsolni TuneECU-val?
En kesobb megrendelem.
Mondjuk,nekem nincs semilyen kártyám,így nem tudok rendelni.
Te nem tudnád megrendelni az én címemre,én meg kifizetném?
Tuneecu progival románoktól.
Az autóst aliexpressen láttam 10 dollár körül.
Ezt találtam a Vaterán,de ezt autókhoz írják.
http://auto-motor.vatera.hu/sz...
Megpróbálnám az ebay-en is,csak én onnét még semmit sem rendeltem,tehát hülye vagyok hozzá,hogy kell.
Amint lesz kábelem,jelentkezem hogy hogyan tovább.Videó róla mindenképp érdekelne.
Már csak azért is kell ez nekem,mert van hozzá egy sportdob,csak még összekötőt kell hozzá csináltatnom,és akkor nem kellene egy csomó pénzért átíratnom a térképet.
Tart még a lávcsi a géppel?
Én most mechanikával küzdök.
Mondjuk amilyen szar helyen van a SAIS-t kidobnám ha nem küldene hibajelet.