Mivel Zoli nincs és annak érdekében, hogy pörögjön a fórum, megpróbálok válaszolni. Ha jól látom, az övé egy Street Triple, emlékeim szerint a Speed Triple-ben nagyobbnak néz ki a blokk. Ha ez igaz, akkor ugyanaz a blokk van neki, mint nekem, Sreetben és Daytonában ugyanaz a blokk és az áttétel is. Nekem eszik a fedélzeti egérmozi szerint 6,8-7,2 között, és én haladósan járok.
Sziasztok!Egy kis segitséget szeretnék kérni.Sprint vásárlás előtt áll egy barátom,én nézném meg neki.Esetleg van valami amire különösen oda kell figyelni?Vagy esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a tipussal?Előre is köszönöm.
Csak? Ez azért nem "csak". Elég fincsi a karbon látványa, van nekem is, csak nem fér a kínai idom alá, azért nincs fent, de majd lehet megpróbálom befaragni valahogy.
Carbon deklivedo.Elso tetel mar itthon,mert egyben nehez kigazdalkodni,a vezerlesre valo meg hatra van.Tengelygombat meg ha osszeszedem magam szerzek teramidot es esztergalyossal leszuratom.
CDM v2.10.00 WHQL Certified.exe a driver, ez sima feltelepítős, ha rádugom a kábelt akkor eszközkezelőben USB serial port (com5) -ként bukkan fel...
De nem tudom milyen kábeled van, jó e ahhoz a driver... (egyáltalán jó e a kábel)
Szólj hol akadsz el...
Igen kell driver a kábelnek.
Pár napig nem leszek otthon sajnos így mobilról nehezen tudok segíteni...
Asszem http://www.ftdichip.com/Driver...]innen[/url] szedtem le drivert, simán feltelepítettem (win8 64bit)
Nem tudom, hogy driver ok-e. Arra sikerült rájönnöm, hogy az OBD2 kábelnek kell valami driver, mert az USB nem ismeri fel. Elvileg van hozzá a tuneecu oldalán, de gyakorlatilag nem telepíti fel, eszközkezelőben meg nem tudom kitallózni, ezért nem tudom feltelepíteni. Kerestem egy másikat "OBD2 USB driver" néven, ezt már feltette, de nem sikerült így sem.
Látod viszont Tuneecu-ban nem állítottam be, hogy USB-vel csatlakozzon. Szóval ha le tudnád írni, hogy pontosan lépésről lépésre mit csináljak, azt nagyon megköszönném, mert millió okosságot olvastam már neten, de semmi nem működött eddig.
Nem tudom mi az oka, de én az istennek nem bírtam csatlakozni. A kábel úgy tűnik jó, már végigolvastam 50 oldal fórumot, de egyszerűen sehogy nem sikerült. Marad az, hogy megpróbálom majd másik géppel, mert már felbasz
Üdv.
Látom más is "játszik" a TuneEcu-val
Én Lonelec kábelt rendeltem annó, mert tartottam tőle hogy befürdök a kínaival...
Használom egy ideje, elég sok térképet kipróbáltam, illetve módosítottam is, de még így sem értek mindent...
Mindenesetre jó móka
Okés, hétvégén megyek haza. Ha videót nem is csinálok, de lövök majd egy csomó képet, hogy mit hogy kell. Remélem nekem működik, mert azért még van egy-két kérdőjel, aztán tudok segíteni.
Ma meg is jött a kábel,majd várom a folytatást hogy honnét,miket kell letöltenem.
Nagy segítség lenne,ha már a linkeket küldenéd,így nem kéne még nekem is keresgetni.Ugyanis hiába keresgéltem,nem találtam honnét tudnám letölteni az ingyenes szoftvereket.
Mondjuk ráérős a dolog,mert még az akksi sincs benn a motorban,meg a kipufogóhoz is kell még közdarabot csináltatnom.
Ahogy írtam az előző kommentben, szerintem mindegy melyiket rendeled :) Egy a cél, hogy a kábel működjön. Eddig én csak egyet vettem, a vaterásat, tehát sajnos kézzel fogható tapasztalatom nincs az ügyben, de nekem az működik, legalábbis eddig nagyon űgy tűnik. Volt, aki azt mondta, hogy 3 kábelt rendelt, egy se volt jó, rendelt egy negyediket, és az működött. Szóval az ebayes kínai elég zsákbamacska. Én még mindig a vaterára szavazok, mert ha nem működik, sztem a 99,99999%-os értékelésű ember tuti kicseréli neked.
Átlagós gyosabb túrában 6-6,5 hülyemód rövidben padlógáz-padlófék 7,5Talán 5,5-et is sikerült már elérnem de akkor bealudtam.