Ha jó, akkor hozzá ne nyúlj :D Enyémre ez most ráfért, és meglepve láttam, hogy teljesen zárt gáznál 3%ot mutatott a gázállás szenzon. Fura De most már legalább jó
Minden szuperzold,nekem regota alacsony aaz alapjarat,de nem all le.konktetan szinkron ota.picit magasabb a tps is mint 6 v.
Eddig azt se tudom mit kell csinalni,mivel megy igy nem bantottam mert csak elrontanam.
Ide nem emlékszem írtam-e, de talán valamelyikőtökkel beszéltem, hogy mostanában vacakol az alapjárat, meg alacsony fordulaton fura. Mikor nyáron megkapta a K&N szűrőt, akkor nem nyomtam reset adaptationt, pedig talán kellett volna. Augusztus közepén kezdte el a hülyeségét, néha nagyon furán beejtette az alapjáratot, volt, hogy le is állt. Utána beindult persze gond nélkül. Összességében alacsony fordulaton, zárt gáznál vagy kis gáznál néha összevissza harákolt, meg ugrált a fordulat, nem tudtam hova tenni. Most, hogy bejött a hűvös idő, még rosszabb lett. Itt már gyanús volt, hogy sok levegőt kap, ezért ma rádugtam gépre és kapott egy reset adaptationt. Az alapjárat egyből rendbe jött, olyan lett, mint volt, most már minden oké. Úgyhogy öröm és bódottá, egész hétvégén le se fogok szállni róla.
Valószinű tényleg fennáló a hiba.
A műszeregység mögött 1db csatlakozó van, és mivel működik,
az a helyén van. A müszeregység leszedése nem okoz hibakódot.
mindenképp érdemes tune ecu-val ránézni mi a hibakód, azzal később törölni is lehet, szinkront csinálni, meg egy tps-resetet...
6dik alapjáraton jó dús lehet, mennyit mutat az átlagfogy?
mikor elhoztam enyém is hajlamos volt erre, és 7fölött mutatott...
de aztán addig bütyköltem...
míg meguntam és eladtam
Ha ment nem tiltja le tehát nem lehet fontos.
Egy szenzort ha leszedsz mindent leállít az ECU.
Az O2 nélkül meg olyan volt mintha 3 hengerezne.
Szal ha megy nincs gáz nagyon.
Általában az exup szokott állandó hibajelként fennálni de itt olyan gyárilag nincs.
210 be belezavartam a német Autobahnon
Nem vettem észre zavaró jelenséget, képes volt alapjáraton "sétálni" is
6.ban, 3 ban körforgalom sem volt gáz, és ment is szépen.
Akkor úgy tűnik ennek utána kell nézni.
Valamit nem dugott vissza rendesen.
Megy a gép mint állat?
Nekem az O2 nyomás szenzor csinált ilyet mikor letörtem.
A tank alatt a légszűrőház hátsó oldalán iszonyú hülye helyen van.
Az mást jelenthet.Inkább fennálló hiba.
Ha nem áll fenn akkor egy 2-3 indítás után törlődik.
De a legszebb hogy egy megfelelő OBD kábel és egy laptop meg a tuneECU ingyen letölthető programmal kiolvasható.
Ha közel vagytok Vitka kollégához a kábelt lehet kölcsönadja meg segít a progival ha szépen megkéred.
Amúgy egy műszerfal leszedés nem okoz check engine dolgot.A sárga motor ikon ég?
Hülye kérdés.
Tulaj elmondása szerint azóta világít az Fi lámpa (bocs hondás voltam)
mióta levette a műszerfalat róla, hogy visszarakja a szélterelőt.
Lehet azt resetelni valahogy, vagy csak szervizben lehet megnézni mi
a hibakód, és ott lehet törölni?
Eddig azt se tudom mit kell csinalni,mivel megy igy nem bantottam mert csak elrontanam.
Felétek mi a stájsz?
Valószinű tényleg fennáló a hiba.
A műszeregység mögött 1db csatlakozó van, és mivel működik,
az a helyén van. A müszeregység leszedése nem okoz hibakódot.
Ha majd segítség kell, szólj nyugodtan...
Csúszunk egy flé egyévet az épülettel ami otthont ad neki.
Most megyeget fel rövidtáv nyélgázon.
Adok érte 5 rugót meg egy kiló füstölt tarját..........az jóféle.
Persze a postát te állod.
6dik alapjáraton jó dús lehet, mennyit mutat az átlagfogy?
mikor elhoztam enyém is hajlamos volt erre, és 7fölött mutatott...
de aztán addig bütyköltem...
míg meguntam és eladtam
Egy szenzort ha leszedsz mindent leállít az ECU.
Az O2 nélkül meg olyan volt mintha 3 hengerezne.
Szal ha megy nincs gáz nagyon.
Általában az exup szokott állandó hibajelként fennálni de itt olyan gyárilag nincs.
Nem vettem észre zavaró jelenséget, képes volt alapjáraton "sétálni" is
6.ban, 3 ban körforgalom sem volt gáz, és ment is szépen.
Akkor úgy tűnik ennek utána kell nézni.
Megy a gép mint állat?
Nekem az O2 nyomás szenzor csinált ilyet mikor letörtem.
A tank alatt a légszűrőház hátsó oldalán iszonyú hülye helyen van.
Igen az világít folyamatosan amit jelöltem a képen.
De kérdés hogy nyitva lesz e?
Ha nem áll fenn akkor egy 2-3 indítás után törlődik.
De a legszebb hogy egy megfelelő OBD kábel és egy laptop meg a tuneECU ingyen letölthető programmal kiolvasható.
Ha közel vagytok Vitka kollégához a kábelt lehet kölcsönadja meg segít a progival ha szépen megkéred.
Amúgy egy műszerfal leszedés nem okoz check engine dolgot.A sárga motor ikon ég?
Tulaj elmondása szerint azóta világít az Fi lámpa (bocs hondás voltam)
mióta levette a műszerfalat róla, hogy visszarakja a szélterelőt.
Lehet azt resetelni valahogy, vagy csak szervizben lehet megnézni mi
a hibakód, és ott lehet törölni?