Na ezzel jobb lett. 5,8-6 átlag, bár nem volt benne a hidegindítás, mert közvetlen "alkalmazkodás" után reseteltem és mentem.
Igaz már máskor is észrevettem, hogy friss térképpel jól evett, aztán ahogy "tanulja" úgy lett egyre rosszabb, na de majd meglátom...
Gyári térképpel biztosan nem, viszont vannak olyan vastag térképek, amivel simán, pl ha jól értesültem a TOR térképek híresen elsokallnak az egész tartományban, ezért sokan inkább az Arrow-hoz írtakat használják nyitott dobnál.
Az már a 3 hengernek írható fel Sokszor én is csodálkoztam, hogy még egy 750es négyhengerest is szorongatok nyomatékból. Nyilván a sornégynek keményebb teteje van, de mióta megvan ez a cucc, azóta csodálkozom, hogy milyen picsa semmi fordulaton el lehet vele karcolgatni. Ok, persze ehhez az is hozzájön, hogy előtte ZXR400-am volt
Most kerültem, 2-4 ezer között cirkáltam, 3-4 között már autókat lehagyva dinamikusan lehet menni, feleslegesnek éreztem tovább forgatni, csak ha épp a levegőbe lóg az eleje...
Délután próbálok másik térképet
No igen, hosszabb kanyar alatt én sem nyírom, mert minek, ha meg bandásan túrázunk, akkor főleg, még a 6ot se nagyon látja. Viszont mikor Bükkben vagyunk, ismerős részen, főleg a Tárkány TT-n, na ott szoktam kapni a törődést. De szereti ám, érezni, hogy a szerpentin az igazi vadászterülete.
Kb ugyanez igyekszem kanyargosban 8-10 kozt tartani.
Apro inkabb korrekcios fekezesekkel.
Bar tul ovatos vagyok.
Nem szeretnek pofaraesni.
Hosszu tura ausztria,olasz,horvat kisebb csapatban es mindig 6 korul tartom.
Jo reszt a turautvonal inkabb a kanyargos meg odavezetoben is.
Ugye én pont városban megyek óvatosan. Nem ismerem még annyira Miskolcot, mindenhol trafi van, úgy vagyok vele, hogy városon belül jobb a békesség a yarddal, meg a többi közlekedővel is. 1-2 rész van, ahol megküldöm, de arról tudom, hogy ott senki nincs és nem lehet baj. Lényeg, hogy városban nem szoktam nagyon nyargalni, arra ott a Bükk És nekem a városi nyugi és Bükki tempósabb menet ellenére eszik kevesebbet a hegyen. Érdekes Mondjuk ez a bükki tempó azt jelenti, hogy max 8-10ig, amíg átérünk a megyehatárig, ott szokott egy kicsit vehemensebb mutató-táncoltatás lenni.
Speciel egeszen pontosan tudom hogy mikor 7,5 et evett rovid esemenydus szinte varosi tizkilometeren mertem oda-vissza ciklikusan ingazva de ott villogott a valtovillanto szinte vegig es kb 170 volt a kerepes utani egyenes vege vissza meg 180 a mogyorodi leag koruli nagy ives.12-13000 et prgott mikor ra mertem nezni.
Borrzaszto ez egy kenyelmes turistanak.
Nekem pont forditott.
Varosban ( mar ha odajutok met utalom.) elkezdek hulyemodban menni lampatol lampaig 12000 ig porgetes gaz fek cikcakkolas.
Turan inkabb kanyargas van egyenletes gaz,lendulet,3-asban kanyartol kanyarig kisfek es gaz finom egyensulya.
Bar en inkabb kulfoldon muvelem ezt hosszuban.
Városban nekem is többet eszik. Furcsa, de valahogy az a tapasztalatom, hogy a nulla fordulaton városban poroszkálás nagyon rossz hatással van a fordulatra. Ehhez képest, amikor feljutok a Bükkbe, vagy elmegyünk valami kanyargósabb nagy körre a környéke és jobban kapja a fordulatot, kevesebbet kajál. Ha 7 körül marad, szerintem az tökéletes, legalábbis egy ennyi lovas motornak ilyen köbcentivel ez szerintem átlagos, vastag térképpel meg főleg.
Köszi a válaszokat.
Most nekem is kis triple van a gixxer helyett és nem tudom megszokni hogy többet eszik 106ló mint 164paci. De triumph budapestnél is azt mondták 7-8 is lehet de ez normális, az újabb már kevesebbet eszik. Ezért is vettem a kábelt, de istennek nem tudtam levinni, bár tény hogy a kipufogó is nyitott lett közben, és most elég dús aftermarket térkép van fent, így most városban 7,3 de nagyon megy
Hja már a SAI-t is kidobtam belőle, hogy ne kavarjon be a lamdba szondának, de igazából csak a visszadurrogás szűnt meg... Bár lehet próbaképp szondát is kiszedem, külföldi fórumon azt olvastam utána "smooth" lesz...
No lefényképeztem, bár az egyik kép egy pöppet szar lett. Más ugye a tengely belső átmérője a két oldalon, de amennyire látni lehet, az "apa" rész kezdete kb ugyanannyira van a gomba végétől, nagyjából 3 centi.
Eleg csak a feket resztol befele a nagyobbik ezust resz vegeig tengely iranyban merni.
Nem vagyok fillerbaxo de 11200 at jobban is elkoltenek.
Ennyibol kb 2 par kijonne.
Én innen vettem. Ugyanez megvan ebay-en is, de arra még rájött volna nem kevés posta, Ágóéktól olcsóbban megúsztam. És igen, nekem télre ez volt betervezve, de azért fájt, mikor odaadtam az árát a gombáknak. Tengelyre viszont ennél igazából csak drágább van, mák, hogy megtaláltam itthoni forrásból. Van viszont 2 fasza kép róla itt, az egyiken jól látszik, hogy kb hol van és mennyire áll ki. Viszont sajnos nincs fent a motoron, várni kell, amíg felkerül pár hét múlva, csak akkor tudok méregetni.
Huhh ugy mindenol.
De vonalzoval nehez.
Kiotlok mereteket.
Max annyi is eleg hogy hany mm el log,ki a telotol kifele.
2600 ft az 50 es teremid rud kiloja.
Parszaz a menetes szar meg onbiztositos anya.
Kicsit huzos nekem a 8-10 rugo ezert.
Á annak nem szabad hinni Még az átlagfogyasztást fenntartásokkal elhiszem, de a pillanatnyi dolog az nem semmi :D Ok, persze arról szólna, hogy ha adott pillanatnyi gázállással, terheléssel, stb mennél 100 kilométert, akkor fogyna annyi benzin. Ez nekem mondjuk még nem is volt túl sok, 14 volt talán a legtöbb. Megnéztem ugyanezt autóval... Toyota Corolla 2001-es, 1,4 VVTi. 2-ben padlógázon 6 ezernél 72 liter
Igaz már máskor is észrevettem, hogy friss térképpel jól evett, aztán ahogy "tanulja" úgy lett egyre rosszabb, na de majd meglátom...
így lett a gyári dobból "Arrow"