Szia anroch!! Osztottam szoroztam ès arra jutottam hogy igènyt tartanèk a kidörrenődre, alku nèlkül Úgyhogy mond meg mikor ès hogyan üssük nyèlbe az üzletet!
Csak ott tud.Ezért kérdeztem.
Hűtőfolyadék nincs,ha a szelepfedél tömítés gyertya körüli része lenne a ludas olaj lenne,az vörösesbarna ráégett szenyeződés.
Berohadt a gyertya mint a múltkor mikor a szabadonfutót cserèltük. De legalább most nem tötèk bele Nem tudom hogy hogyan, a suzukiknál sohasem volt ilyen gondom pedig most sem csinálok máskèpp semmit. Szóval gyertya, lègszűrő csere ès egy szinkron állítás a menü. Hál istennek semmi horror árú kütyü.
Esetleg, ha van a kipufogóban exuphoz hasonló szelep ÉS nincs kiiktatva állandóan nyitottra, azzal is próbálkoznék, ha egyébként a felső tartományban megfelel a hang (amikor a "havan" szelep elvileg nyitott).
(Városban meg tényleg mit sem ér a hangos dob arra, hogy elengedjenek, kivéve, ha nagy fordulaton és/vagy gázcibálva törtet vele a delikvens. Szvsz nem sok jóra vezet, ha szűk helyeken, kvázi szabálytalanul haladva túl nagy a sebességkülönbség a lepattanó (én) javára, lassabban haladva meg a nyitott dob sem hangos. A tükörhasználók észrevesznek halkan is, legalábbis ez a budai alsó rkp. napi du.-i dugóinak a tapasztalata. Többet ér, ha olyan útvonal akad a célhoz, ahol van buszsáv.)
Az enyém ma megy az urológushoz (szelephézag, stb), utána Mátra-Bükk, Tátra, meg elkerülhetetlenül Kakucs, mert közlekedésre is használva kezd problémás lenni a PP3 arányos kopásának fenntartása.
Hát a horvátos 9 motorral leszünk mókából maradtunk ketten... szóval volt már márkaösszeröffenés, csak ketten voltunk. De ja, ahogy Joe mondta, aug elején errefelé lesz, én is itt leszek, szóval gurulhatunk pár kört a környéken.
Még várok ezzel a dob vásárlással, körbejárom rendesebben, szeretnék egy olyat dealt elkapni, ami mind esztétikában, mind fülben teljesen a toppon van.
Ha rendbe lesz téve a motor mindenféleképpen lemegyek/gyünk, hogy meghallgassam a vasad, amúgy is tervbe van véve arrafelé egy nagyobb túra..
Nekem Sebring dobom van, már ezzel vettem. A felesleges hangoskodással én sem értek egyet, csak felhúzzuk vele a közlekedőket es amúgy is csak akkor hall az ember, ha mögötted van. Én szeretem, ha van hangja a motoromnak, de azt nem, ha ordít. A Sebring olyan nekem, hogy alapjaraton gyönyörűen dohog, kellemes mély hangja van a varosban. Magasabb fordulaton kiercesedik, de nem magyon hangos, lehet azért hallani, de én kulturáltnak mondanám. Szóval a hangelmeny rendben van, de van még 2 apróság. A gyári dob 11 kiló! Az enyém meg ha szerényen sacccolom, akkor is max 5-6. Ha lekerul az a kurva nagy tőkesúly a motor legmagasabb pontjarol, az igencsak jo hatassal van a kezelhetőségre. Jusson eszedbe, mikor majd cseréled, orra fogsz esni a gyári dobbal, olyan nehéz. A másik a teljesítmény, igy dobbal légszűrővel térképpel ra merem mondani a 130 lovat, vagy még... Joe úgyis jon augusztusban felém, gyere majd el vele és hallgasd meg. Rögtön dobot akarsz majd venni azt megígérem :)
Hűtőfolyadék nincs,ha a szelepfedél tömítés gyertya körüli része lenne a ludas olaj lenne,az vörösesbarna ráégett szenyeződés.
Nagyfesz trafok szigetelése milyen?
(Városban meg tényleg mit sem ér a hangos dob arra, hogy elengedjenek, kivéve, ha nagy fordulaton és/vagy gázcibálva törtet vele a delikvens. Szvsz nem sok jóra vezet, ha szűk helyeken, kvázi szabálytalanul haladva túl nagy a sebességkülönbség a lepattanó (én) javára, lassabban haladva meg a nyitott dob sem hangos. A tükörhasználók észrevesznek halkan is, legalábbis ez a budai alsó rkp. napi du.-i dugóinak a tapasztalata. Többet ér, ha olyan útvonal akad a célhoz, ahol van buszsáv.)
Az enyém ma megy az urológushoz (szelephézag, stb), utána Mátra-Bükk, Tátra, meg elkerülhetetlenül Kakucs, mert közlekedésre is használva kezd problémás lenni a PP3 arányos kopásának fenntartása.
Megjavult a gép?
Ha rendbe lesz téve a motor mindenféleképpen lemegyek/gyünk, hogy meghallgassam a vasad, amúgy is tervbe van véve arrafelé egy nagyobb túra..
Isten vagyok.