Az Ering nyomvonalát én speciel szeretem. Az aszfalt az én tempómat megfogja. Lezavarok ott 1 napot és után 2-3 hétig nincs kedvem vadulni közúton :) A GSX-R sem azért kerül a házhoz mert másodperchajhászást szeretnék ( Bár vele azért jobban merek menni ) csak a Triumph-ot ha eldobom pályán már visszahozza a Gixxer az árát mert az nem sajnálnám úgy és a javítás is olcsóbb. Jobb fék majd akkor lesz ha ez elkopik. A futóművet már piszkálta az előző gazda ( Zenith Racing matrica, nem gyári rugók más cartrige ) Hátul lila rugó van benne, én Hyperpro-ra tippelnék. A beállítás meg már a kisebb része a dolognak, ki kell tapasztalni. Autószerelő létemre kevés tudással rendelkezem motorfutóművel kapcsolatban úgyhogy ismét tanulhatok valami újat :D
Ott csak valami Honda tesztnapon voltam, igen régen, egy csökkentett nyomvonalon, de nem fogott meg az aszfalt fajtája (ami azóta változhatott). Nem tartom egy lapon említhetőnek a Hungaroringgel, ami k.vajó volt egy sportgépen ülve. Nyilván Kakucs sem az, de szórakozni ár/értékben jónak tűnik, ha túl leszek a szelephézag-ellenőrzésen, megcélzom.
A pályára járkálás nem rossz dolog, de korlátozott, netán szűkös büdzsével valami mindig hiányzik, és kéne a fejlődéshez (jobb gumi/futómű/beállítás/, könnyebb kerekek, fékek, vagy szimplán több pályaidő), azaz jó, de mégis mindig van mellé hiányérzet, kikerülhetetlen akadály (ideg az nincs). Pár sz..ros másodperc százezrekért kergetése helyett kielégítőbb volt visszább kanyarodnom az alapok felé, ahol a motorra ülés, és valamerre csavargás bőven elég kikapcsolódást nyújtott - vele kapcsolatos hiányérzet nélkül.
Én tegnap Lepence felé ugrottam ki, futóműbeállítást kipróbálni (kezdett nem tetszeni a PP3 kopásképe a szélek felé), ott is akadt forgalom. De ilyenkor legfeljebb megy az ember még egy oda-visszát, én legalábbis óvatosban nyomom, balosban lehetőség szerint minél távolabb a záróvonaltól, elkerülendő a Tiédhez hasonló meglepetéseket.
Eheh, az az osztrák dolog fájhatott... (http://www.speedingeurope.com hasznos) Mindenesetre érdekes összeg, főleg.
Mondjuk lehet, hogy itthonról én is kapok valamit, mert *picit* talán feljebb gyorsultam az előzés végére, mint a megengedett (védás kapu látótávolságától függ). Amiatt el is kezdtem gondolkodni az előírásnak megfelelő, de optimalizált rendszám-elhelyezési módokon... :)
Az szép :D Úgy tűnik a Triumph-okat színes előélettel lehet csak megvásárolni :D Az enyémen szerintem eldőltek mert a tankbetöltőnél a tömítés körül hámlik a festék. Szépen lefényezték passzol a szín meg minden csak ha kinyitom a töltőt látszik hogy kicsit felmarta a benya. Meg az egyik oldalon nem a fényes inbusz csavarok vannak a hűtőtakarón..... Az előző gazdinál kilyukadt a hűtő mert fellazultak a ventillátor csavarja is belemart a venti. Nah meg a kulcs a rendszámtábla mögé elrejtve xD Nem panaszkodom mert imádom! :D
Áh semmi különös csak a magyar valóság,valami hülye megtépkedte a gyujtáskapcsoló vezetékét brahiból vagy lopási szándékkal,a védőműanyag rongyászakadva és bizonyos kormányállásnál se kép se hang.
Érdekes mert sehol nem éreztem megszakadást,egy forrasztásnál lejött egy vezeték az lógott.
Amcsiból rendeltem tipusazonos csatlakozókat mert az egészben kicserélem a komplett vezetékezést biztos ami biztos.
Már kész csak rá kell krimpelni a sarukat,összekattintani a csatikat és leszigetelni mindent.
A vezetékkötegben is lecsekkoltam mindent de ott is cserélem a csatlakozót.
Utána légszűrő,tank,műszerfal,fejidomtartó vissza és talán elkerülöm a messzi távolban mérgelődést.
Bár még a spéci csavarokat kell rendelnem a gyártól mert egyenlőre tesztüzemben sima inbuszossal rögzítem.
Ugyanis le kellett fúrni.
Közben a honda megpusztult a karbi miatt így szimultán ezzel takarítom azt is.
Kiváncsi leszek melliket keltem előbb életre.
100-as táblánál 183-al kellett menni ezért az eredményért :D Haver 223-al szaladt bele 1500 Euroval jutalmazták :) Szar volt az a nap. Eltévedtünk, az esőfelhőket kerülgettük, de végül eláztunk, hisztisek voltunk gondoltunk legalább a nap végén egy "kihallt" egyesen gyorsulunk.... Jól sikerült :D
Hát elég naív voltam. Küldték a levelet természetesen németül hogy ki vezette az adott napon az adott szakaszon a járművet.... Ha az írom Nem tudom, velem fizettetik ki. Ha a magyar törvényeknek megfelelően beírom hogy Családtag ezért nem vagyok köteles beköpni, velem fizettetik. Ha nem fizetem be akkor küldték volna a leveleket szépen sorba +50Euro bírsággal. ( Nem úgy van mint régen hogy nem ér el idáig a kezük... sajnos most már elér ide is ) Így hát beírtam hogy Én voltam, gondoltam nagy bajt nem csinálhattam pár 10 euro még belefér. Levél levet követett, ki akarták hallgatni, el akarták venni a jogsimat és végül küldtek egy szép csekket. Befizettem + megírták hogy a levél keltjétől számítva 6 hétig ki vagyok tiltva az országból ( Ez volt márciusban ). Hát így jártam :D
Ez szopás,be is fizetted?
Pedig itt mindenki imádja őket mert olcsóbb a birság is náluk.
Amúgy többször voltam náluk sosem jött ilyen,pedig nem mindig tartottam be mindent.
Jah és én Bridgestone S21-essel mentem ki és nekem megfelelt. Nem vagyok a pálya ördöge nem századokra megyek egy utcai motorral hanem hogy levezessem az ideget ( Euroringen 01:31 erősen kezdő idő ). Nem jön a busz kanyar közepén, nem szerencsétlenkedik az autós előttem. Tegnap kiugrottam Csesznekre mert imádom azt a szakaszt ha nincs forgalom. Tegnap is alig volt, de volt olyan hogy majdnem lefejeltem a kamion bal sarkát a balos kanyar közepén..... Ha másért nem is ezért érdemes kimenni erre a két kispályára. Egyébként a Triumph-al nagyon nem fogok már kijárni mert erre a célra vettem egy Gixxert, azzal lehet idegeskedés nélkül húzni neki Dunlop K106/108 al.
Nem igazán értek veled egyet. Az Euroring szerintem egy teljesen jó pálya és igaz vannak jobbak minimális összeggel többért ( Hring egésznap 30.000 FT a PhoenixRacingel, és a Pannoniaring 25.000 szintén a PhoenixRacingel ) de a jobb pályákra nyílt napot találni sokkal nehezebb, Ausztriába nem szándékozok kimenni, a Slovakiaring pedig több napos program lenne. Kakucs és az Euroring megvan 1 nap alatt, nem nehéz bejutni és meg lehet tanulni motorozni, utána lehet menni nagy pályára. Jah és a 2 nagy pályánknál szervezőktől is függ az ár......
Nálam szerintem sosem fog játszani az euroring azokon az árakon, ha sok időt lehet pályán tölteni, ha nem, mert akkor inkább Tátra v. Ausztriában valami.
Ha majd úgy érzem, tudok motorozni, akkor esetleg a Huring, bár a célegyenest unnám mire végigvánszorogna a gép, meg oda supercorsa, bt003, stb kategóriás gumi nélkül sok értelme nincs menni, hogy aztán lapon, meg kigyorsításnál óvatoskodni kelljen; de egy kakucsnak alig több a díja, jobb és alig drágább mint a smirgli a gumiközép kopás ellensúlyozására, bár ahhoz sokszor kell 20 percet menni, hogy valami hatás is legyen. Persze a legjobb lenne valami pályaminőségű, jól belátható ívű, hosszú, kis forgalmú kanyargós szakasz, amin orrvérzésig lehet fel-alá szaladgálni.
Huhh a segédváz tuti mostani street,a teleszkóp az valszeg ez lesz mert a street r-ek teleszkópjai feketék,ez is az a speedeké és a sima streeté arany ugyanúgy mint a daytonáé.
Brrr de kavarnak.
Fejidom tuti speed a lámpákkal együtt csak a tartó más.
Én még az új műszerfalra lennék kiváncsi.
A pályára járkálás nem rossz dolog, de korlátozott, netán szűkös büdzsével valami mindig hiányzik, és kéne a fejlődéshez (jobb gumi/futómű/beállítás/, könnyebb kerekek, fékek, vagy szimplán több pályaidő), azaz jó, de mégis mindig van mellé hiányérzet, kikerülhetetlen akadály (ideg az nincs). Pár sz..ros másodperc százezrekért kergetése helyett kielégítőbb volt visszább kanyarodnom az alapok felé, ahol a motorra ülés, és valamerre csavargás bőven elég kikapcsolódást nyújtott - vele kapcsolatos hiányérzet nélkül.
Én tegnap Lepence felé ugrottam ki, futóműbeállítást kipróbálni (kezdett nem tetszeni a PP3 kopásképe a szélek felé), ott is akadt forgalom. De ilyenkor legfeljebb megy az ember még egy oda-visszát, én legalábbis óvatosban nyomom, balosban lehetőség szerint minél távolabb a záróvonaltól, elkerülendő a Tiédhez hasonló meglepetéseket.
Eheh, az az osztrák dolog fájhatott... (http://www.speedingeurope.com hasznos) Mindenesetre érdekes összeg, főleg.
Mondjuk lehet, hogy itthonról én is kapok valamit, mert *picit* talán feljebb gyorsultam az előzés végére, mint a megengedett (védás kapu látótávolságától függ). Amiatt el is kezdtem gondolkodni az előírásnak megfelelő, de optimalizált rendszám-elhelyezési módokon... :)
Érdekes mert sehol nem éreztem megszakadást,egy forrasztásnál lejött egy vezeték az lógott.
Amcsiból rendeltem tipusazonos csatlakozókat mert az egészben kicserélem a komplett vezetékezést biztos ami biztos.
Már kész csak rá kell krimpelni a sarukat,összekattintani a csatikat és leszigetelni mindent.
A vezetékkötegben is lecsekkoltam mindent de ott is cserélem a csatlakozót.
Utána légszűrő,tank,műszerfal,fejidomtartó vissza és talán elkerülöm a messzi távolban mérgelődést.
Bár még a spéci csavarokat kell rendelnem a gyártól mert egyenlőre tesztüzemben sima inbuszossal rögzítem.
Ugyanis le kellett fúrni.
Közben a honda megpusztult a karbi miatt így szimultán ezzel takarítom azt is.
Kiváncsi leszek melliket keltem előbb életre.
Már ha tényleg összerakom.
Picit óvatosabb vagyok ha közúton mászkálok.
Pedig itt mindenki imádja őket mert olcsóbb a birság is náluk.
Amúgy többször voltam náluk sosem jött ilyen,pedig nem mindig tartottam be mindent.
Amúgy a mediterrán terület sem rossz.
Ha majd úgy érzem, tudok motorozni, akkor esetleg a Huring, bár a célegyenest unnám mire végigvánszorogna a gép, meg oda supercorsa, bt003, stb kategóriás gumi nélkül sok értelme nincs menni, hogy aztán lapon, meg kigyorsításnál óvatoskodni kelljen; de egy kakucsnak alig több a díja, jobb és alig drágább mint a smirgli a gumiközép kopás ellensúlyozására, bár ahhoz sokszor kell 20 percet menni, hogy valami hatás is legyen. Persze a legjobb lenne valami pályaminőségű, jól belátható ívű, hosszú, kis forgalmú kanyargós szakasz, amin orrvérzésig lehet fel-alá szaladgálni.
Brrr de kavarnak.
Fejidom tuti speed a lámpákkal együtt csak a tartó más.
Én még az új műszerfalra lennék kiváncsi.