Szia Oszi!!!! Az a helyzet hogy elment a gyújtásom a sunyiba vagy ilyesmi mert, összevissza jár az alapjáratom meg kèthengerezik meg dadog, ès egyfolytában durrog a kipufogó ahogy megyek, vagyis mennèk! Hètfőn 4re voltam bejelenkezve a Triumphba. Vègigrohantam a napot hogy odaèrjek, háromnegyed 4re visszaèrtem a garázshoz indítózok hát csak nyögdècsel az önindító! Lemerült az akksi!!!!!!!! Mèg jó hogy nem dohányzom mert biztos felgyújtottam volna!!! Úgyhogy jövőhèt szerdán újra próbálkozhatok Tènyleg van lábtartód számomra?! Ès neked rendben van már a kezed???
Én kb megvétel óta motul 5100-al hajtottam.No problem,mikor full autópálya volt Livorno-Budapest távon 150-160-al 8-9000-en forgatva egésznap,meg lenn a szigeten 2500 Km-en keresztül szerpentinezve akkor lefogyott talán 3 deci.Amúgy egy 8000-es intervallumon ha 2x 3 decit kell töltenem rá.
KB ennyit vettem észre.Nem pályagép hogy extrém terhelést kapjon.
Lehet az pályázva több pl. egy 3napos rendezvényen, de vajon mi garantálja, de legalábbis milyen adatok utalnak rá, hogy a 300V-vel a tényleg extrém használatúnak mondható blokkban az oda vonatkozónál tovább kitolható az olajcsere (üzemóra v. km)?
Mintha az olaj valami varázsszer volna, amiért csak ott kell hagyni a prémium árat, be kell tölteni, és egy sor olyan gondot, karbantartani valót meg lehetne spórolni, amit nem hype-olt kenőanyaggal nem. :)
majd megszamolom csak neked
amugy meg nyilvan nem nem ez a minimum amivel elmegy, nem is allitottam ilyet. nem tudom mi a baj vele ha jobb megy bele mint a minimum...
Most elbizonytalanítottatok, mert, ha minimum 300V kell a lélek nyugalmához, akkor ez inkább Tréumph, amin gyorsan túl kell adni ;)
(remélem, az én normál olajommal valahogy túléli a blokk az extrém, jellemzően 3000-6000 közötti fordulatú üzemeltetést)
marmint meg elso tulajdonosanal, aki TriBp-be hordta vissza szervizelni, igy bele van pecsetelve, meg a szamla is megvan; arra van rairva, hogy 300v ment bele :)
amugy igen, engem megnyugtat
A szervízkönyv csak viszkozitást ír,azt hogy melyik gyxár milyen olaját azt nem.
Teljesen jó bele az 5100,halál felesleges a 300v.
De ha ez megnyugtat akkor hajrá.
Nekem most volt olajcsere a speed-en, és én észre veszem a változást.
Nem tudom, hogy mi volt benne előtte, most Motul 15W50.
Jobban veszi a fordulatot, szebben jár.
Na nem mintha előtte panaszkodnom kellet volna. :)
Joe mi a helyzet veled? Van egy jobb oldali láb tartom a számodra.... :)
Nem vészes. Már megszűnt a hiba. Egyszera dekni tömítést kelert cseélni meg végighúzkodni a csavarokat. Másodszor meg a betöltősapka gumija szakadt el.
Minden márkájú olaj jó utcai körülmènyekre. Èn az sv 650 ell anno próbálgattam az olajokat a Repsoltól a Valvolinig ès mindegyik jó volt. Egyik sem volt full szintetikus. 45000 kilómèterrel adtam el, no problèmával. Pedig nem finomkodtam vele sosem. Úgyhogy ez csak paraszvakítás hogy, minèl drágábban tudják eladni az olajat. A Speednek is csak a váltó miatt jobb a Motul 5100 10w50 mert egy picivel finomabban működik vele. Ès persze az ára sem rossz, nem megy rá a gatyám egy olajcserère
Én a Hondába Power 1-et tettem. Azt szerette. Motulra azért tértem át mert szerelő haverom mondta hogy ebbe ez kell :D Kicsit csipegeti de nem vészes :D inkább elfolyatja xD
KB ennyit vettem észre.Nem pályagép hogy extrém terhelést kapjon.
Mintha az olaj valami varázsszer volna, amiért csak ott kell hagyni a prémium árat, be kell tölteni, és egy sor olyan gondot, karbantartani valót meg lehetne spórolni, amit nem hype-olt kenőanyaggal nem. :)
amugy meg nyilvan nem nem ez a minimum amivel elmegy, nem is allitottam ilyet. nem tudom mi a baj vele ha jobb megy bele mint a minimum...
Napi 2 órában?
(remélem, az én normál olajommal valahogy túléli a blokk az extrém, jellemzően 3000-6000 közötti fordulatú üzemeltetést)
amugy igen, engem megnyugtat
Teljesen jó bele az 5100,halál felesleges a 300v.
De ha ez megnyugtat akkor hajrá.
Nem tudom, hogy mi volt benne előtte, most Motul 15W50.
Jobban veszi a fordulatot, szebben jár.
Na nem mintha előtte panaszkodnom kellet volna. :)
Joe mi a helyzet veled? Van egy jobb oldali láb tartom a számodra.... :)
Ha minden jól megy.
Hamarosan lesz motorom is.