Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy mondja professzorúr
Mondjuk a motor nem megy,kipufogó várhat.
De legalább androch válaszolt, privátba! Jövőhèten jön vissza Görögországból ès utána nyèlbeütjük a bizniszt. Mègis csak lesz pöpec kipufogóm!!!!
Attól a Pomázi fagyitól semmi nem tántoríthat el Csak az a kèrdès hogy mikor?
Sajnálattal hallom Joe, hogy mi történt veled.
Én most hoztam el a Zsoltitól a Triplát, és mondhatom megint csúcs jó lett.
Akkor a fagyi kilőve?
Holnap visszaviszem.
Hát azért egy asztalcsapkodást megért volna..... Ha már nem lett jó
Szerintem ki kell fizetni.
De legalább megmaradt az 51.000.... vagy nem?
Karácsony Zsoltihoz vidd.
No kèrem szèpen! Elmentem a vasèrt, kifizettem 51000 forintot ès ugyanolyan szar mint ahogy odavittem. Úgyhogy nem sikerült megtalálni az igazi hibát
A magura gyári beszallhatok,a 12-es Street 28,6 os kormányán triumph by magura felirat van.Vicces mert megvolt a magura mefeleloje 30ezer feletti arcetlivel,ez még bontva postával kicsit több mint 20 volt Hollandiából.
Ha amúgy jó állapot nem meg két nyomon,világít,dudás,nem füstöl felesleges aggódni.
Nem is a gyári kormány van rajta hanem Magura... meg Bitubo gátló.
Ha az a fejlovesem a Street-embol is a megfelelő alkatrészekkel tudnék fel nap alatt egy 675 os Daytonat csinálni,daytonabol meg Street szóval ezeknél minden csereszabatos.
Amúgy általában sokan csinálnak daytonabol speedet egy feldoles alkalmából.
Mert csak le kell rúgni az idomot villahidja cserélni kormányt rá meg lámpákat.
Olcsóbb a matek mert a plasztiköt drágán mérik és hianycikk is nálunk.
A forgalmiban 95Kw (128Le) és Daytona... most én is utána néztem a guglin és a villanyakon szereplő "T595 SP" jelzésnek ami valóban ez. De más oldalak szerint az évjárat alapján (1997) T509 (885cm3 110Le)... Ha ez egy rommá tört T595-os 955cm3 Daytona csak visszaalakítva Speed Triple-nek akkor az előző gazdája jövő7től ideges lesz...
Most nem tudom, hogy ennek a hírnek most örüljek vagy elszomorodjak de az tény, hogy mindenképp meglepődtem! A régi forgalmi szerint is "Daytona" de nekem furcsa volt amit várásláskor és az eredetiség vizsgán jeleztem is mivel az idom szerint nem lehet az, forma szerint T509 amiből nincs 955-ös... felettébb érdekes jelenséggel állunk szemben uraim! :D
Valószínű egy daytona a delikvens speed-nek álcázva,vagy lezuzták vagy jobban tetszett a naked,vagy ezek keveredése.
Gugli szerint ez az sp,viszont az 130 ló.
https://www.google.hu/search?q...
Sziasztok! :) Van egy 97-es Speed Triple-m és a villanyakon "T595 SP" van... 97-ben még csak T509-es volt úgy tudom ami 885cm3-es és 110 lovas, a 120lovas 955-ös T595 csak ezután jött ki... mit jelent az SP? Annyit tudok, hogy az SP-t csak 2 évig gyártották? Aki tud valami okosat kérem írja meg! :) Előre is köszi! :)
Csak óvatosan.
Ez az!!! Végre valami jó hír
És igen!!!!! Ma telefonált a Zsolti, hogy mehetek a Tripláért. És újra hasíthatunk.... \m/
Joe. Valamelyik du. összefuthatunk és akkor lesz új lábtartód is ;-)
Az index forumon nézd meg ott is árulta,hátha van email címe,vagy itt privát üzenetben hátha nézi.
Androch meg eltűnt! Mègsem lesz brutáljó kipufogóm?!
Köszönöm a felvilágosítást Rákèrdezek majd hogy vajon megnèztèk e ezeket a dolgokat vagy nem. Mert ha nem akkor majd èn megcsinálom
Ez általános jellegű probléma, úgy értem kinti fórumon más triple évjáratok esetében is előfordul, meg sajátnál is; én szilikonolajjal vagy szilikonzsírral kenem be a tömítő résznél, és úgy rakom össze. Lényegében bármilyen hőtűrő, víztaszító anyag megfelelhet. Az elektromos csatlakozásokból is csak azok között akadt problémás, amiből hiányzott a gyári összerakáskor használatos trutyi (dielectric grease).