Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Regulátor? Nem a nyomásszabályzó szelep lesz az?
Regulator?
AC-val együtt?
Hmmmmm.
sziasztok

az első gond elő is jött a géppel: eleinte nehezen indult, majd egyáltalán nem. Ekkor elvittem szervizbe, mondván amúgy is itt az ideje, hiszen használtan vettem. Megállapították, hogy a regulátort kell cserélni. Na már most a '06 Daytona regulátora az AC pumpával együtt van, ezért kompletten kell cserélni, ami már jó móka...
Alkatrész jövőhéten lesz csak. Hazahozhattam, azzal a trükkel tudom indítani, ha épp nem akarja, hogy le- majd felrakom a gyújtás, mindaddig, amíg nem hallom a kis jellegzetes sipító hangot.
Èrdekel a kidörrenő, csak meg kell várnom hogy mennyibe fog fájni az autóm ès a motorom javítása. Szólok ha tudok már konkrètumot ès ha mèg meglesz akkor majd megalkuszunk
60ezer forintot szeretnék érte.
Dobsz fel róla egy kèpet?
Mennyit kèrsz èrte?
sziasztok! Nemrég vettem a 2006os speedemet, és szeretném eladni róla a Zard kipufogót. EU bizonylat van hozzá.
Mivv csere érdekel.
Szia Vitka!! Èn augusztus 6-13ig szabin leszek. Akkorra tervezek egy több napos kiruccanást Eger környèkère, unokatesómhoz. Napközben motorozás, estènkènt fürdőzès, sütögetès, lazulás
Nem ismerem azt a típust, de gondolom, hogy nem sokat variáltak később, tehát az ülés alatt, a biztosítéktábla környékén keresném, a főkötegből leágazók közt.
A kábel csatlakozója hol van? Mennyire és mit kell megbontani hozzá?
Ha van állítócsavar, az hozzáférhető helyen lesz, de nem hinném, hogy van, mert sok értelme akkor nincs a léptetőmotornak, ami viszont gondolom azon a típuson is van.
Amelyik szerelő rendelkezik a megfelelő szoftverrel, kábellel és ismerettel, annak majdnem csak két enter. Kivéve, hogyha 1200 helyett sikerül annyin járnia, mert akkor a "szerelő" esetleg 1400 beírásával tudja elérni az 1200-as alapjáratot, a valós ok megszüntetése nélkül.
Ha leszeded a tankot, akkor a léptetőmotor csöveit mindenképp ellenőrizni kéne, a gumik a végeiken hajlamosak elöregedni és szétrepedni, ami befolyásolhatja az alapjáratot. De lehet, hogy csak a légszűrőház leszedése után férsz hozzá rendesen. Hozzányúlni akkor érdemes, ha 6-os és 8-as jó tartású csöved van tartalék / nyitva van autósbolt: nekem leszedésnél szétmállott.
Csattan alatt nem azt értem, hogy reccsen egy nagyot, mert szar, hanem jó értelemben. A csattanós váltót én szeretem, mert érzésre jó használni, minden fokozat szépen, simán olajozottan, egy határozott csattanás kíséretében bemegy a helyére. A Daytonán is jó a váltó, nem jellemző, hogy lyukat váltsak, és fel is le is jól kapcsol, de néha érzésre olyan, mintha a mosogatószivacson lépkednék, vagy egy adag rántottán. Nincs vele gondom, teljesen jó, csak néha jó lenne bele egy kis suzukis-yamahás precizitás.
Köszönöm! :) Leveszem a tankot és megnézem van-e állító csavar... ha nincs akkor szerelő és majd 2 Enter a laptopon mert ez így engem zavar és egyértelműen szebben jár 1200-1300 között amikor gázon ott tartottam.
Elméletileg az már elektronikusan vezérelt, befecskendezéses modell, aminél a motorvezérlőben beállított értéken (üzemmeleg motornál 1200, hidegebb v. melegebb annál is több) kéne járnia.
Gyakorlatilag persze lehet valami külön tekerentyű, lehet átírva kevesebbre, és persze lehet rendellenes működés eredménye, pl. ha az is léptetőmotoros, és ott valami fizikai probléma van.
Sziasztok! 97'-es Speed Triple motoromon hol és hogy tudok alapjáratot állítani? 1000 alatt van egy picivel és emelni szeretném... A választ és ezzel a segítséget előre is köszönöm!
Azért halkan jegyzem meg a köcsög hondámon sem az a kifejezett bálnahájja megkent angolnasíkosságú villámkapcsolás van.
Olaj szvsz: mivel a szűrés kezdetleges a motorokon is, nem azért válik szükségessé a csere, mert kimerültek a képességei, hanem mert szennyezett. Az olajszűrőt feladata szempontjából egy előszűrőnek lehet tekinteni - komoly, mellékáramű rendszerekhez képest - ami ráadásul egy bizonyos nyomás felett szűretlenül engedi át az anyagot (kinyit a bypass szelep), meg benne a ki nem szűrt kopadékot. Emiatt azt gondolom, rövidebb csereperiódussal többet tehetek, mint amennyit drágább olajjal. Extrém üzemhez sem jobb olajat, hanem sűrűbb csere ÉS szerviz a gyártói ajánlás.
A fogyasztás függhet a blokk előéletétől is, ha van neki, de az olajtól, meg a használat módjától is. Van pl. a párolgás teszt (Noack volatility test), adott hőfokon és időtartam alatt mennyi párolog el = egyik fajta olajfogyás. Lehet vékonyabb is, több kerül-marad az égéstérben, ill. az esetleges gyengébben tömítő elemeknél "emigrál". Nekem az 5w30 volt az egyik előző motornál, amiből érzékelhető mennyiség hiányzott a max jelöléshez képest, ahová töltöttem. Rossz olaj eddig egy volt, szintén korábbi motornál: motoros fullszint. "racing" 10w60, a hringen csúszott tőle a kuplung a célegyenesben 5. 10e körülnél.
Váltó: hát, nem a japánon "felnőtt" lábfejnek való, de azért ugyanúgy lehet fel-le kuplung nélkül váltani (egy alkalommal épp felmentem a Megyeri-hídra, mikor a kuplungbowden megadta magát - mákom volt, meg nem kellett állni sehol hazáig). Kezdetben voltak gondok, pl. 8-9000 körül, mikor igazán kellett volna, nem sikerült felváltani, leginkább a darabos jelző illett / illik hozzá (viszonylag talán hosszabb úton jár, határozottan át kell pakolni, kawa, yamaha szinte tudta magától, ha már félúton túl lett pöccintve), amíg át nem áll rá az ember. De mostanság ezekből egyikre se panaszkodnék, lehet akármennyit egymás után. A kinti fórumon volt aki a Tr. váltót "agrikulturálisnak" nevezte a másokhoz képest.
Egyes: kis fordulaton, 1-2mp alattrakva nem fog csattanni, de mint Zoli is írja, gyorsan és/v. pl. melegítési üzemnél a megemelt fordulaton, v. gázfröccs mellett mind csattan. Amúgy meg valamelyest még a láncfeszesség is bele tud szólni a váltás milyenségébe.
Ha lassan lökd be sima,ha gyors egymás után fél vagy le csattan.
Érdekes. Az én váltóm csak akkor csattan ha balfasz vagyok :) (Nem célozgatni akarok nálam így van ) Amúgy hang nélkül veszi még az egyest is.
Meg jöhetnétek már Eger felé is valamikor :) Bükk-Mátra közepén szívesen látnálak már titeket.

De ha már olaj téma, hát leírom én is az én véleményemet. Daytonánál picit kihegyezettebb blokkról beszélünk ugye...Motul 5100 10w50. "technosztintetikus", magyarul kb 70% szintetikus, illetve 30% ásványi részből áll a nyál, nekem megteszi. Hallottam rémtörténeteket a mátészalkai Dayonáról, ami a gyártósorról garanciálisan legurulva akár a Lada becenevet is kaphatta volna... nekem ehhez képest nem hogy egy decit, de egy cseppet nem eszik meg egy szezonon keresztül! Amennyit beleteszek tavasszal, annyi van benne szezon végén, nemtom, hogy miért, de egy csepp olajam nem fogyott, annak ellenére, hogy a mindenféle neves motoros újságok azt írták, hogy a Daytonák a magasabb dugattyú átlagsebesség miatt hajlamosak csipegetni az olajat. Hát ehhez képest nekem 0 olajfogyasztás. A váltó az nem egy tolózáras puska Yamaha, vagy Suzuki cucc, mert csattanni csattan, de egy picit bizonytalanabb, beveszi mindig a fokozatot, de nem olyan határozott az érzés, mint némelyik kifinomultabb japán váltón. Tehát érzésre néha lehetne pontosabb, de nekem tökéletesen az 5100 utcai használat mellett, úgy, hogy néha táncoltatom a fordulatszámmérőt.
Hàla istennek! A kezed volt a lènyeg Jól van akkor ehetnènk egy fagyit majd pomázon
Az is lehet majd szerdán kiderül vagy beborul!
Igen. A kezem is teljesen rendben, ésha a jövő héten vissza adja a motort, a Zsolti akkor az is meg lesz...
Megint. A lábtartó teljesen komoly, nekem új szett kellet sajna, de majd elmesélem.
Ilyen a letört nyomás szenzoromnál volt.