Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli baaa meg...csak a baj van veled
Jó mind,ami akad.
Én speciel az extraszűz olivába vagyok szerelmes.
Sziasztok!Kérdés: Milyen olajat javasoltok Speedbe? Nekem 10-40 van Motul 7100, Oszi 15-50-t rak az övébe én pedig most lost in action...és hogy jó legyen a buli: Bridgestone s21el valakinek tapasztalata?
Állítgatni, mint a videón csinálják, előbb érdemes, mint betolod a transitba. Akkor a pályán már jó alapról indulsz.
Eséllyel jó a cucc, amid van. Rugó úgy 20-35eFt körül / eleje/hátulja (használt...új pl. öhlins rugó, ha van a futóművesnek; esetemben elsőt rendelni kellett, hátsó akadt). Én addig nem látnám értelmét nagy alakításoknak, míg a versenyszinthez nem közelít a köridőm (nyilván tág határon), mert odáig max a gumiból kell jobb, meg a meglévő finomhangolását kell elvégezni, meg persze motorozni tanulni az aktuális típuson.
(mert pl. vicc, de egy korábbii gépen tökéletesen otthon voltam az első km-ektől, az az utániakon meg küzdöttem-küzdök, hogy a legszéle is kapjon a guminak)
A kipufogódra olcsó megoldás: ne nézegesd. Arra akkor adnék ki pénzt, ha érezhető változást hozna, ha már nyitott dobjaid vannak, erre semmi esély.
ugyan, azt irjak legalis utcai hasznalatra is, hangtompitoval :D
Ezért simán főbelövés jár,és hosszú távon halláskárosodás.
Jah néztem ezt is de ez is olyan Bleh :D
nekem a 3-1 jon be jobban, izles kerdese :D
de az uj streeten a gyari 3-1 meg az arrow se tetszik.
ezeket szerintem kitalaljak a mernokok, hogy ne erjen le :)
http://www.sc-project.com/triu...
Az ülés alatti megoldás nagyon bejön nekem egyrészt. Másrészt félnék hogy pályán, kanyarban leér :D Meg kicsit csúnyácska is mert az új Streetnél más lengőkar van, több hellyel az összekötőnek. Jah és nem utolsó sorba így nem kell basztatni az ECU-t :) Azzal meg már kéne.
akkor mar inkabb sc project-bol 3-1 :D
Vagy ha találok akkor MIVV Souno
Konkrétan semmi csak szeretnék a motornak kicsit modernebb kinézetet csinálni és így azok a hurkatöltők annyira nem tetszenek külsőre és a DB killer is csúnya, ha kiveszem akkor meg egy kisebb kólásdoboz is beleférne a dobba :D . Jó hangja van egyébként még DB killerrel is. Arra gondoltam hogy teszek fel egy SC Project ovált vagy a kisebb kerek verziót.
mi a baj a mivv-el?
Annyira ne,sokba fog kerülni.
Brembo szinter cuccok vannak elöl/hátul. Ha bemelegszenek kibaszott jók. Hát még egyenlőre csak az ötletelés megy :D Tudjátok ti is hogy ez nem egy olcsó biznisz :D Egy motor soha nincs kész xD

Éppen kérdeztem volna hogy miért válsz meg a géptől de így már értem :D Irigyellek. xD
Ha keményebb eleje kell némileg lehet olajjal és rigócserével variálni,a hátsó gátló meg nem akkora összeg daytonából.Féket meg egy Brembo,ebc betéttel lehet úgy tuningolni hogy kihozd a kevesebb pénzből a maximumot.
Én úgy számoltam ha el tudom adni a komplett motyót 200-220e-ért már jól jártam.
Tavasszal meg marad a sima szezonkezdésre és ha tényleg kiadják év végén a 800-ast.
Hát igen..... télen tervezek jópár átalakítást de az egyben nem lépné túl a 100.000 forintot. Üléstakaró idom, hátsó látbartó leszerelés, MIVV kidörrentőket lecserélném meg egy két kozmetikai dolog :S
Ha szerencséd van KB 2-2,5 kiló.Bontott cuccok sima daytona nem R-es.
Anno amikor vettem a sajátjaimat találtam R-es öhlins teleszkópot sérülten 1000 dollárért.Az darabja 285 e plusz vám,plusz posta.És az öhlins cuccot nem tudod görgőztetni csak alkatrészt venni hozzá,hamar belekarcolhatsz ilyen mókánál a gép bekerülési árába.A brembo fék is talán 100-150e.
Hidd el hogy nem fogod tudni kihasználni.Kevés ahhoz a 106 ló.

Amúgy a tél folyamán nekem vissza fog kerülni a gyári sima setup és eladásra megcsináltatom a két daytona teleszkopot,kap a fék egy alapos takarítást új folyadékkal,EBC betétem van egy félutas szett,a hátsó gátló is le lesz szervízelve.Ha addig is vágyni fogsz ilyesmire keress meg.
Ha nem ebay-en elpattintom.
Ha már így a rugóknál tartunk. Szerintetek mennyibe fájna ha az Triumph-nál kicserélném az első telókat és a hátsó rugóstagot a R/Daytona cuccaira? Mozgatja nagyon a fantáziámat a dolog. Havernap a Daytona R futóműve van a gép alatt Brembo fékekkel és nagyon ütős a cucc.
Még egy istenverte métert nem tudtam szerencsétlennel menni. Vasárnap mentem volna de a cégnél nem volt ott a transit amit el szoktam kérni. Eléggé frusztrál a dolog. Már nagyon mennék. Az állítgatással játszadozás majd csak most jön :D Először legyen egy értékelhető nap :D
Az én tudomásom szerint meg pont, hogy a rugók hozzád való megfelelősége a lényeges, utána jön a beállítás (csillapítás, geometria). Ha a rugók túl lágyak vagy épp kemények a súlyodhoz, akkor előfeszítéssel már csak kompromisszumos javulás, csillapítással meg méginkább az hozható ki belőle.
Tehát kezdd el ott, hogy az összeülést (sag) ellenőrzöd (méred, beállítod), aztán a kirugózási csillapítást lövöd be. Pl.:
http://youtu.be/awq-S8CSmB8
http://youtu.be/Ikjw4IheeF4
Jó szórakozást! ;)
(E-ring megvolt?)
Nah már tepsiben van? :D Hogy szól tovább a recept? 200 fokra előmelegített sütőbe 30 perc? :D
Speciel ebben pont nem én voltam.
Csak az élet és a vasoxid,megállt mint a szög,mintha elzárták volna a benzincsapot,csak itt tele a tank és nincs elzárva.
Cbr600f3