Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapjárati leptetomotor áll be vigyazallasba.
Eleinte furcsa volt az üléspozíció naked után, de az első "nagy kör" után betört engem a motor, azóta azt kell mondanom, hogy nekem kimondottan kényelmes, mentem is vele egyhuzamban 200km-t, minden fájdalom nélkül. Na az élmény pedig... Zseniális műszer. Egy fura dolog jött elő, lehet csak nekem az: gyújtás levétele után (függetlenül attól, hogy a motor be volt e indítva) kb 1 perccel (ez változó) egy ilyen sistergő hangot ad ki, olyan, mint a rádió-interferencia. Ez mi lehet?
Menni milyen vele?
Sziasztok

Végre sikerült elcsípnem egy jó ajánlatot, és beszálni a klubba. Mondjuk az, hogy mennyire jó biznisz volt, csak az első átnézésnél derül ki :)
Nekem még mindig nincsenek, pedál-lábtartó-im. úgyhogy. passz.
https://www.facebook.com/group... Ajánlom minden Triumph-os figyelmébe :)
Még nem látom annyira előre a jövőhetemet de nagyon szívesen találkoznék márkatársakkal valami jó szerpentin környékén. Annyi hogy én Székesfehérvári vagyok úgyhogy a bükkbe elzarándokolni kicsit necces lenne.
Ha kész leszek,ami nem biztos,inkább a jövő hét.
Hetvegen en benne lennek valamiben. Tobbiek?
Eléggé kihalt a fórum :) Nem lesz mostanában valahol kisebb nagyobb Triumph-os összeröffenés? :) Egyre több Triumph-ot látok az utakon :)
Előélet + tulaj, ez általában mindent elmond.
Makulátlan állapotban szerzett motorjaim problémamentesek voltak, szakadtan, elhanyagoltan vettjeim pedig kisebb, de annál bosszantóbb gondokkal (kisebb lerobbanások amik megölik a bizalmat) leptek meg. Elsősorban elektromossághoz kapcsolódóakkal, másodsorban az elmulasztott időszakos karbantartások miatt idő előtt tönkrement alkatrészekkel.
A kiszemelt típusnál illik tisztába kerülni a kopási limitekkel, kopó-fogyók állapotfelmérésével, mert ezek, plusz az elhanyagoltság elég nagy összegű kiadásokkal járhatnak (járnak), és a kimaradt szerviz(ek) bepótolása sem olcsó (szabadidő sk vagy szerviz óradíj esetén egyaránt)
Próbálj minél fiatalabbat.
Sziasztok.
Tudom , hogy igazából nem ide illik a hozzászólásom....
Kacérkodom a "márkával".....Kinéztem egy Trophy 1200-t (1999) és egy Sprint St 955i-t(2004)....(egyik túrás...a másik picit sportosabb)
Tudtok -e valami tanácsot adni a vásárláshoz...esetleg tipushibák, gyenge pontok...???Vagy nem is ajánlotok ilyen régimotorokat cak újabbakat...
A választ előre is köszönöm....
egyetértek...
Nem utálok 1 márkát sem félreértések kedvéért. Sőt én megbecsülöm a Simsont is mert valahol el kell kezdeni csak az a baj hogy a hülyéknek is van pénze ezért ők is vehetnek bármit.
nekem suzukim is van de ez a gyökér felbosszantott a tegnapi böfögésével...
Várjál segítek! Vegyél 1 kanna 100-as benzint és egy doboz jóféle gyufát. Locsold körbe a Suzukidat és egy elegáns mozdulattal pöccintsed rá az égő gyufát. Aztán ha ez megvan Vegyél 1 Triumph-ot...vagy inkább ne.... (Remélem a stílusodnak megfelelően tudtam válaszolni.)
Elnézést, hogy elnézést kérek, amiért a suzukis problémádra nem reagáltam azonnal munkaidőben a Triumph Daytona topikban. Mondjuk ilyen modorral nem is fogok ennél többet.
Én nem vagyok itt.
ember...kapjál már észbe...és ne legyél türelmetlen...
beböfögsz a katanáddal a daytona topikba és puffox,ha nem válaszolnak perceken belül??? ébredj már fel!!!!
Hahó.Itt ad is valaki esetlegesen tanácsot?Vagy csak irogat az ember?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Suzuki katanam van és olyan problémával küszködöm,hogy karburátor,fuvokák kitakarítva,indul most már a moci,de az alapjáraton nem tudok állítani csak felpörög a motor .Mit lehetne tenni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Biztos hogy nem.
gratulalok, szedd ki belole a hangtompitot :)
Zoli, nem jartal szombat delutan a regi 2-es uton pest fele? jott velem szembe egy narancs street