Eleinte furcsa volt az üléspozíció naked után, de az első "nagy kör" után betört engem a motor, azóta azt kell mondanom, hogy nekem kimondottan kényelmes, mentem is vele egyhuzamban 200km-t, minden fájdalom nélkül. Na az élmény pedig... Zseniális műszer. Egy fura dolog jött elő, lehet csak nekem az: gyújtás levétele után (függetlenül attól, hogy a motor be volt e indítva) kb 1 perccel (ez változó) egy ilyen sistergő hangot ad ki, olyan, mint a rádió-interferencia. Ez mi lehet?
Még nem látom annyira előre a jövőhetemet de nagyon szívesen találkoznék márkatársakkal valami jó szerpentin környékén. Annyi hogy én Székesfehérvári vagyok úgyhogy a bükkbe elzarándokolni kicsit necces lenne.
Előélet + tulaj, ez általában mindent elmond.
Makulátlan állapotban szerzett motorjaim problémamentesek voltak, szakadtan, elhanyagoltan vettjeim pedig kisebb, de annál bosszantóbb gondokkal (kisebb lerobbanások amik megölik a bizalmat) leptek meg. Elsősorban elektromossághoz kapcsolódóakkal, másodsorban az elmulasztott időszakos karbantartások miatt idő előtt tönkrement alkatrészekkel.
A kiszemelt típusnál illik tisztába kerülni a kopási limitekkel, kopó-fogyók állapotfelmérésével, mert ezek, plusz az elhanyagoltság elég nagy összegű kiadásokkal járhatnak (járnak), és a kimaradt szerviz(ek) bepótolása sem olcsó (szabadidő sk vagy szerviz óradíj esetén egyaránt)
Sziasztok.
Tudom , hogy igazából nem ide illik a hozzászólásom....
Kacérkodom a "márkával".....Kinéztem egy Trophy 1200-t (1999) és egy Sprint St 955i-t(2004)....(egyik túrás...a másik picit sportosabb)
Tudtok -e valami tanácsot adni a vásárláshoz...esetleg tipushibák, gyenge pontok...???Vagy nem is ajánlotok ilyen régimotorokat cak újabbakat...
A választ előre is köszönöm....
Nem utálok 1 márkát sem félreértések kedvéért. Sőt én megbecsülöm a Simsont is mert valahol el kell kezdeni csak az a baj hogy a hülyéknek is van pénze ezért ők is vehetnek bármit.
Várjál segítek! Vegyél 1 kanna 100-as benzint és egy doboz jóféle gyufát. Locsold körbe a Suzukidat és egy elegáns mozdulattal pöccintsed rá az égő gyufát. Aztán ha ez megvan Vegyél 1 Triumph-ot...vagy inkább ne.... (Remélem a stílusodnak megfelelően tudtam válaszolni.)
Elnézést, hogy elnézést kérek, amiért a suzukis problémádra nem reagáltam azonnal munkaidőben a Triumph Daytona topikban. Mondjuk ilyen modorral nem is fogok ennél többet.
ember...kapjál már észbe...és ne legyél türelmetlen...
beböfögsz a katanáddal a daytona topikba és puffox,ha nem válaszolnak perceken belül??? ébredj már fel!!!!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Suzuki katanam van és olyan problémával küszködöm,hogy karburátor,fuvokák kitakarítva,indul most már a moci,de az alapjáraton nem tudok állítani csak felpörög a motor .Mit lehetne tenni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Végre sikerült elcsípnem egy jó ajánlatot, és beszálni a klubba. Mondjuk az, hogy mennyire jó biznisz volt, csak az első átnézésnél derül ki :)
Makulátlan állapotban szerzett motorjaim problémamentesek voltak, szakadtan, elhanyagoltan vettjeim pedig kisebb, de annál bosszantóbb gondokkal (kisebb lerobbanások amik megölik a bizalmat) leptek meg. Elsősorban elektromossághoz kapcsolódóakkal, másodsorban az elmulasztott időszakos karbantartások miatt idő előtt tönkrement alkatrészekkel.
A kiszemelt típusnál illik tisztába kerülni a kopási limitekkel, kopó-fogyók állapotfelmérésével, mert ezek, plusz az elhanyagoltság elég nagy összegű kiadásokkal járhatnak (járnak), és a kimaradt szerviz(ek) bepótolása sem olcsó (szabadidő sk vagy szerviz óradíj esetén egyaránt)
Tudom , hogy igazából nem ide illik a hozzászólásom....
Kacérkodom a "márkával".....Kinéztem egy Trophy 1200-t (1999) és egy Sprint St 955i-t(2004)....(egyik túrás...a másik picit sportosabb)
Tudtok -e valami tanácsot adni a vásárláshoz...esetleg tipushibák, gyenge pontok...???Vagy nem is ajánlotok ilyen régimotorokat cak újabbakat...
A választ előre is köszönöm....
beböfögsz a katanáddal a daytona topikba és puffox,ha nem válaszolnak perceken belül??? ébredj már fel!!!!
Segítséget szeretnék kérni.Suzuki katanam van és olyan problémával küszködöm,hogy karburátor,fuvokák kitakarítva,indul most már a moci,de az alapjáraton nem tudok állítani csak felpörög a motor .Mit lehetne tenni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Zoli, nem jartal szombat delutan a regi 2-es uton pest fele? jott velem szembe egy narancs street