Ugyanezt mondták a szervizben is, hogy elég ritkán kell rendelni ilyen cuccot. Még egy olyan kérdésem lenne, hogy elég halknak tartom a gépet alacsonyabb fordulaton, főleg ugye városban, szinte 'láthatatlan' vagyok. Arrow slip on gondoltam felrakni, de a videók alapján, nincs szignifikáns változás, bár ezt be lehet tudni a videó minőségének is. Ahhoz meg irdatlan drága, hogy rárakják, aztán nem teljesíti a felé támasztott elvárást. Van esetleg más alternatíva, vagy valaki, akinek ilyesmi gépen ARROW dob van? Lehet elgurulnék meghallgatni
Én meg a tankomat ami díszíti a szobát.
Full savazva és ujrafényezve pihen,finom rozsdával a belsejében.
Amit ki kell majd takarítani ha rá akarom tenni.
Viszont a szmötyi eltömheti.
Föleg ha javított a tank.Vagy állt egy ideig benzin nélkül.
De lehet kontakt hiba,megtőrt vezeték a gyujtáskapcsoló k9tegében és a csatlakozó körül a bal oldalt elöl.
A gyertyacseréhez mindent szét kell dobni még a műanyag takarot kivenni szűk szemét helyen és ez sok mozgatással jár pláne ha valaki nem ért hozzá,namost kábelek kitöredezhetnek.
Itt van a Street szivattyúja és a képen látni hogy cserélhető. Bár nem értem hogy tud tönkre menni mert szerintem az a cucc a benzinnyomás szabályozza egy rugós szeleppel... Egyszerűnek tűnik.
Vagyis a triumph előírja hogy csak egy egységben lehet.
A vízpumpát is csak úgy lehet szervízkönyv szerint cserélni hogy leveszed az egész rohadt kuplungot.............pedig nem.
Elsö körben én tuti vettem volna egy bontott pumpát.
Annyi van belőle mint az állat,talán még a ricsibontónál is.
Másodiknak nekifeküdtem volna az eredetinek.
És csak harmadik hogy egy újat veszek.
Mondjuk nálam ezek tetszőleges kombinációja megvan.
Van egy teljes bontott vízpumpám egy szar és a motorban egy új.
De most épp a nagynyomású cső szivatott meg.De az élböl a hefal kft megoldotta.
Bár jön egy csatlakozó tudok majd akár mérni is benzinnyomást.
Én csak azt mondom, amit nekem mondtak . Néha úgy érzi, megvan a 3 bar nyomás, miközben nincs, és ezért nem tudom beindítani. Amikor újra és újra ráadom a gyújtást, akkor pedig egyszer valóban meglesz, és beindul
Full savazva és ujrafényezve pihen,finom rozsdával a belsejében.
Amit ki kell majd takarítani ha rá akarom tenni.
Föleg ha javított a tank.Vagy állt egy ideig benzin nélkül.
De lehet kontakt hiba,megtőrt vezeték a gyujtáskapcsoló k9tegében és a csatlakozó körül a bal oldalt elöl.
A gyertyacseréhez mindent szét kell dobni még a műanyag takarot kivenni szűk szemét helyen és ez sok mozgatással jár pláne ha valaki nem ért hozzá,namost kábelek kitöredezhetnek.
Viszont csak működö cókmókot kapsz,nemúgy mint egy német bontóból a benzincsövem.
A vízpumpát is csak úgy lehet szervízkönyv szerint cserélni hogy leveszed az egész rohadt kuplungot.............pedig nem.
Elsö körben én tuti vettem volna egy bontott pumpát.
Annyi van belőle mint az állat,talán még a ricsibontónál is.
Másodiknak nekifeküdtem volna az eredetinek.
És csak harmadik hogy egy újat veszek.
Mondjuk nálam ezek tetszőleges kombinációja megvan.
Van egy teljes bontott vízpumpám egy szar és a motorban egy új.
De most épp a nagynyomású cső szivatott meg.De az élböl a hefal kft megoldotta.
Bár jön egy csatlakozó tudok majd akár mérni is benzinnyomást.
Kéne egy nyomásértéket túrni accorhoz hogy passzol e.
http://www.ebay.com/itm/Fuel-I...
http://www.r6-forum.com/forums...
http://www.ebay.com/itm/Triump...
De túrhasz újabbat is.
Ja egész okosak a srácok a 675net-en.
http://www.triumph675.net/foru...
http://www.triumphrat.net/tige...