Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanezt mondták a szervizben is, hogy elég ritkán kell rendelni ilyen cuccot. Még egy olyan kérdésem lenne, hogy elég halknak tartom a gépet alacsonyabb fordulaton, főleg ugye városban, szinte 'láthatatlan' vagyok. Arrow slip on gondoltam felrakni, de a videók alapján, nincs szignifikáns változás, bár ezt be lehet tudni a videó minőségének is. Ahhoz meg irdatlan drága, hogy rárakják, aztán nem teljesíti a felé támasztott elvárást. Van esetleg más alternatíva, vagy valaki, akinek ilyesmi gépen ARROW dob van? Lehet elgurulnék meghallgatni
Én meg a tankomat ami díszíti a szobát.
Full savazva és ujrafényezve pihen,finom rozsdával a belsejében.
Amit ki kell majd takarítani ha rá akarom tenni.
Láttam már olyat hogy a kutas benzinben úszkáltak a feloldódott műanyagdarabok. Mint a takony.
Zoli a szmötyi dolog nem is butaság mert ha beragad a szelep alá akkor több gyújtásráadással fel tudja termelni a 3.5 bár és akkor enged indítani.
Viszont a szmötyi eltömheti.
Föleg ha javított a tank.Vagy állt egy ideig benzin nélkül.
De lehet kontakt hiba,megtőrt vezeték a gyujtáskapcsoló k9tegében és a csatlakozó körül a bal oldalt elöl.
A gyertyacseréhez mindent szét kell dobni még a műanyag takarot kivenni szűk szemét helyen és ez sok mozgatással jár pláne ha valaki nem ért hozzá,namost kábelek kitöredezhetnek.
Hát a bontott is megoldás bár én nem szeretem mert lutri.
Itt van a Street szivattyúja és a képen látni hogy cserélhető. Bár nem értem hogy tud tönkre menni mert szerintem az a cucc a benzinnyomás szabályozza egy rugós szeleppel... Egyszerűnek tűnik.
A speedy 6x6 kifejezetten megbízható korrekt de nem túl olcsó bontó.
Viszont csak működö cókmókot kapsz,nemúgy mint egy német bontóból a benzincsövem.
Vagyis a triumph előírja hogy csak egy egységben lehet.
A vízpumpát is csak úgy lehet szervízkönyv szerint cserélni hogy leveszed az egész rohadt kuplungot.............pedig nem.
Elsö körben én tuti vettem volna egy bontott pumpát.
Annyi van belőle mint az állat,talán még a ricsibontónál is.
Másodiknak nekifeküdtem volna az eredetinek.
És csak harmadik hogy egy újat veszek.
Mondjuk nálam ezek tetszőleges kombinációja megvan.
Van egy teljes bontott vízpumpám egy szar és a motorban egy új.
De most épp a nagynyomású cső szivatott meg.De az élböl a hefal kft megoldotta.
Bár jön egy csatlakozó tudok majd akár mérni is benzinnyomást.
Tudtommal külön nem lehet cserélni a regulátort, vagy ez nem így van?
És pofára ez az.
Kéne egy nyomásértéket túrni accorhoz hogy passzol e.

http://www.ebay.com/itm/Fuel-I...
Úgy húzós lesz.
Ragaszkodtam a szevizkönyvhöz, triumphtól rendeltem meg, nem nagyon néztem körül, bár már lehet másképp tenném.... LEHET....
Hopp, összemosódott AC, és a benzin pumpa, nem szabad szünetet tartani írás közben... :D
Ő szimpatikus.
http://www.ebay.com/itm/Triump...

De túrhasz újabbat is.

Ja egész okosak a srácok a 675net-en.
Érdekes, ez alapján nem is kellett volna ragaszkodni a Triumph benzin AC-hez...
A komplett bontott pumpa 20-30 rugó körül megvan,vagy ki lehet találni melyik autóé jó.Ha accordé 3 bar-os akkor bingo és bontóban fillérek.
Angolul tudóknak egy kis összehasonlítás mi milyen gyártmány.
http://www.triumph675.net/foru...
Én csak azt mondom, amit nekem mondtak . Néha úgy érzi, megvan a 3 bar nyomás, miközben nincs, és ezért nem tudom beindítani. Amikor újra és újra ráadom a gyújtást, akkor pedig egyszer valóban meglesz, és beindul
Amúgy ez tiger 1050 de képre ugyanaz és BMW meg honda accord regulatort emlegetnek.

http://www.triumphrat.net/tige...
Na várjunk van benne.
Mivel nemigen láttam egy elektromos pumpán egy benzinszűrőn és az üzemenyag visszajelzőn kívül semmit az AC egységben csodálkozom.