Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát van dumád Zoli! :D De jókat írtál amúgy.
Nekem az oldalkipuval csak annyi bajom hogy a gyári leömlő ugye csak ott szerelhető ahogy már felkanyarodik. Vágni meg nem akarom...
Jó magyar létére meg ki ne akarná olcsóbbra kihozni mint a gyári Arrow 3 in 1-ben :D
5evente ilyen bulit .... jo szöveg
Áh tudom,legközelebb felszerelek támkereket hátra.
Amúgy a gyárban tudnak valamit.A kisebb plexinél durcsálltam hogy műanyag csavarok mennek bele a gumianyákba.mondom de igénytelen legócucc.
Nade nem,a plexi simán leszakítja a csavarokat a susnyásban és megkeresve ujra fel lehet tenni.

Mondjuk most próbaként leszedtem a fejidomot és igen tetszetős a sima óraburkolattal a rovarfej.
ennek a gixeres hatso labtartonak majd lehet utannanezek, bar nekem nagyon bejon hatso labtarto nelkul.
Zoli sajnos ez ilyen szakma... a gyari vaznyak csapad meg csoda, hogy nem torik ki ha egyszer kicsit megemeled az elejet
Huhh az a baj hogy nekem van valós tapasztalatom street-el való eséssel és ezen károk mibenlétével.
Nagyon nem mindegy a obok elhelyezkedése.
Általánosságban murván lapon kanyarban szoktam rendezni 5 évente ilyen bulit.
A farok idom kipufogóstól ezen tripla ritbergerek estében 10 centire van az aszfaltól,egy mikronnyi karc sem fog keletkezni,(persze ha megpattan,elekad valamiben és röpköd mindenfelé az más) 3-4 dolgon elvézi a talajgyakorlatot,Kormány vége (érdemes idejében 12-től gyári 28.6-os magura kormányt felrakni mert hihetetlen jól birja,csak a végén lévő kis kerek zárót kell idejében leszuratni egy esztergályossal filérekért)A sima váloat biliacél kormánya változatos formában hajlik összevissza,mint egy szarvasagancs gy fog kinézni.Kezelőszervek,tükrök nem ússzák meg,épkézláb gyári tükröt ebay-en sem találsz 25 alatt.Persze törött van egy rakás 10-15-ért de olyan általában akad az embernek ha tükröt keres.
Továbbá iránytól függően generátor dekli vagy a vezérlés fedél,kuplung fedél (eszméletlen profi a GBracing és a carbonadi féle védő,a papírvékony fajtát mellőzni kéne mert fél centi is eltünik egy 15 méteres csuszától.
A hátsó lábtartó az minden esetben fél centit rövidül kis oldalán mozgásnál fazonra lehet a végét igazítani és jólesz mégegyre.
Aztán fakultatív kikaphat egy picit a teló csizma széléből,horpad a tank csücske és a kiegyenlítő tengely fedele,
Olyan nyalánkságok hogy teleszkópok alsó-felső része is hajlik most haggyuk,esetleg váznyak csapágy kitörik,tank tartó nyúlvány,esetleg a blokk tartó a vázról leszakad,ezeknél már a pilóta is kórházi segítségre szorul.
Na most ilyenkor nem mindegy hogy a 2 kilóért vett arrow sérül e vagy nem,oldalt biztosatyauristen hogy kilukad,fenn 60% hogy karcolás nélkül megússza.
Na szóval érdekes módon at elsó lábtartóm soha semmilyen körülmény közt nem ért még le.
Pedig minden szöghelyzetben előfordultam már a 90 foktól a 180-ig.
Amúgy szerintem is akkor már mindegy lesz ha esel hogy egy vagy két dob :D Utána olvastam és az Arrow 3 in 1-be rendszerénél K6 vagy K7-es 600-as gixer utaslábtartóját szokták felrakni. Jól mutat ha tényleg azé :D
Valaki magyar kipugyártóval nem próbálkozott? Nekem a Martin csinált egyik volt motoromra titán dobot és az igen tetszett. Nála a dupla titán dob Tüv engedéllyel olyan 140-be állna meg. Még ezen is gondolkodom.
Csak szerény véleményem szerint nem mindegy mivel kalkulálok.KB 60-80e-el vagy 180e-el.
Amúgy senki ne szedje le a hátsó lábtartót,igen komolyan véd egy csúszásnál.
Ha eldobod, eldobtad ,lesz ott költség rendesen ,1 dob vagy 2 az mar mind1 szerintem
R1 dupla Carbon dob yoshitol 2/3 rendszerben magyarul a kat is repült csak a leomlo maradt gyári azért fizettem kb210eFt ,igaz itthon az majdnem 400 lett volna
Nekem igen megmaradt az utaslabtarto
Dupla kipuff r1 Ducati es par motornál jol nez ki de a triumph az nincs igazán ülés alatt talán azért nem tecc
Én már vagy 2 hónapja rágom a kipufogó témát :( Az elején nem akartam 1 darabosat de most már azt szeretnék. 2 darabos árak 180.000 től kezdődnek (Leo Vince, Arrow) És a határ a csillagos ég. Amit én néztem és 1 darabos és utcára legális az 160.000-170.000 re jön ki postával. Az egy darabosnak valahogy mélyebb teltebb hangja van. A 2 darabosoknak általában ércesebb és valamiért olyan érzésem van a hangjukkal kapcsolatban mint a V2-nél ( Ilyen össze vissza pöfögés :D ) Használtról álmodni se merjen senki mert alig van :D
Ezaz srácok hogy a dupla dob mindig majdnem dupla annyiba is fog kerülni... Igényesen megoldható az oldalt kipu hogy megmaradjon az utas lábtartója?
Vagy valaki tudja hogy csereszavatos-e az újabb Street lábtartója a régivel? :D Valamelyikötöknek van tapasztalata meg képe lenti kipusra alakítottról?
Nem felesleges.Ilyen méregdrága cuccnál a védelem is fontos.Konkrétan letamasztod és a fara sosem ér le,csak ha tetőre érkezik.
Az oldalt kivezetettnél simán kilukad.
Amúgy dá szíp ez a daytona futóműves.
A dupla amigyis felesleges, pl suly ár ,es a Single sem Az igazi bar lattam mar olyat igaz fekete színű volt ami jol nézett ki
Melyiket?
A két felsőt vagy ami lenn van?
Arrowt en nagynak találom
En Sc nézek de ha lesz akkor jövőre es akkor a mivv elado
Én a MIVV dobjaimat faterom VFR-jére mókolom át :D De Az összekötő valószínűleg megmarad.
Ha már kiputéma és valaki már nem tudja hova pakolja a garázsba akkor engem is érdekel 1 pár dob a kis Streetre :)
Az Arrow igen tetszik amúgy nekem is. Másnak mi jön be? Mit érdemes nézni?
Nekem egy Zard lesz ha minden jól megy. Bár most Androch megint köddè vált. Ezek szerint mèg nem jött meg neki sem az övè.
SC-project vagy a gyári arrow.
Mast felesleges nezni.
Ha mar ra vagy kattanva erre a temara.
Innen rendelhetsz nyugodtan, én is egy rakat cuccot innen rendeltem, hozták kb 1-2 hét alatt.
Kipufogót én is vadászok :D Találtam is egyet csak külföldről kéne rendelnem :( https://www.omniaracing.net/en...
Na uraim, kèèèèsz a vaaaas!!!!!! Megy mint állat!!!!! Már csak a kidörrenő hiányzik Na de majdcsak meg lesz az is A lènyeg hogy újra száguldhatok