Hát van dumád Zoli! :D De jókat írtál amúgy.
Nekem az oldalkipuval csak annyi bajom hogy a gyári leömlő ugye csak ott szerelhető ahogy már felkanyarodik. Vágni meg nem akarom...
Jó magyar létére meg ki ne akarná olcsóbbra kihozni mint a gyári Arrow 3 in 1-ben :D
Áh tudom,legközelebb felszerelek támkereket hátra.
Amúgy a gyárban tudnak valamit.A kisebb plexinél durcsálltam hogy műanyag csavarok mennek bele a gumianyákba.mondom de igénytelen legócucc.
Nade nem,a plexi simán leszakítja a csavarokat a susnyásban és megkeresve ujra fel lehet tenni.
Mondjuk most próbaként leszedtem a fejidomot és igen tetszetős a sima óraburkolattal a rovarfej.
ennek a gixeres hatso labtartonak majd lehet utannanezek, bar nekem nagyon bejon hatso labtarto nelkul.
Zoli sajnos ez ilyen szakma... a gyari vaznyak csapad meg csoda, hogy nem torik ki ha egyszer kicsit megemeled az elejet
Huhh az a baj hogy nekem van valós tapasztalatom street-el való eséssel és ezen károk mibenlétével.
Nagyon nem mindegy a obok elhelyezkedése.
Általánosságban murván lapon kanyarban szoktam rendezni 5 évente ilyen bulit.
A farok idom kipufogóstól ezen tripla ritbergerek estében 10 centire van az aszfaltól,egy mikronnyi karc sem fog keletkezni,(persze ha megpattan,elekad valamiben és röpköd mindenfelé az más) 3-4 dolgon elvézi a talajgyakorlatot,Kormány vége (érdemes idejében 12-től gyári 28.6-os magura kormányt felrakni mert hihetetlen jól birja,csak a végén lévő kis kerek zárót kell idejében leszuratni egy esztergályossal filérekért)A sima váloat biliacél kormánya változatos formában hajlik összevissza,mint egy szarvasagancs gy fog kinézni.Kezelőszervek,tükrök nem ússzák meg,épkézláb gyári tükröt ebay-en sem találsz 25 alatt.Persze törött van egy rakás 10-15-ért de olyan általában akad az embernek ha tükröt keres.
Továbbá iránytól függően generátor dekli vagy a vezérlés fedél,kuplung fedél (eszméletlen profi a GBracing és a carbonadi féle védő,a papírvékony fajtát mellőzni kéne mert fél centi is eltünik egy 15 méteres csuszától.
A hátsó lábtartó az minden esetben fél centit rövidül kis oldalán mozgásnál fazonra lehet a végét igazítani és jólesz mégegyre.
Aztán fakultatív kikaphat egy picit a teló csizma széléből,horpad a tank csücske és a kiegyenlítő tengely fedele,
Olyan nyalánkságok hogy teleszkópok alsó-felső része is hajlik most haggyuk,esetleg váznyak csapágy kitörik,tank tartó nyúlvány,esetleg a blokk tartó a vázról leszakad,ezeknél már a pilóta is kórházi segítségre szorul.
Na most ilyenkor nem mindegy hogy a 2 kilóért vett arrow sérül e vagy nem,oldalt biztosatyauristen hogy kilukad,fenn 60% hogy karcolás nélkül megússza.
Na szóval érdekes módon at elsó lábtartóm soha semmilyen körülmény közt nem ért még le.
Pedig minden szöghelyzetben előfordultam már a 90 foktól a 180-ig.
Amúgy szerintem is akkor már mindegy lesz ha esel hogy egy vagy két dob :D Utána olvastam és az Arrow 3 in 1-be rendszerénél K6 vagy K7-es 600-as gixer utaslábtartóját szokták felrakni. Jól mutat ha tényleg azé :D
Valaki magyar kipugyártóval nem próbálkozott? Nekem a Martin csinált egyik volt motoromra titán dobot és az igen tetszett. Nála a dupla titán dob Tüv engedéllyel olyan 140-be állna meg. Még ezen is gondolkodom.
Csak szerény véleményem szerint nem mindegy mivel kalkulálok.KB 60-80e-el vagy 180e-el.
Amúgy senki ne szedje le a hátsó lábtartót,igen komolyan véd egy csúszásnál.
R1 dupla Carbon dob yoshitol 2/3 rendszerben magyarul a kat is repült csak a leomlo maradt gyári azért fizettem kb210eFt ,igaz itthon az majdnem 400 lett volna
Én már vagy 2 hónapja rágom a kipufogó témát :( Az elején nem akartam 1 darabosat de most már azt szeretnék. 2 darabos árak 180.000 től kezdődnek (Leo Vince, Arrow) És a határ a csillagos ég. Amit én néztem és 1 darabos és utcára legális az 160.000-170.000 re jön ki postával. Az egy darabosnak valahogy mélyebb teltebb hangja van. A 2 darabosoknak általában ércesebb és valamiért olyan érzésem van a hangjukkal kapcsolatban mint a V2-nél ( Ilyen össze vissza pöfögés :D ) Használtról álmodni se merjen senki mert alig van :D
Ezaz srácok hogy a dupla dob mindig majdnem dupla annyiba is fog kerülni... Igényesen megoldható az oldalt kipu hogy megmaradjon az utas lábtartója?
Vagy valaki tudja hogy csereszavatos-e az újabb Street lábtartója a régivel? :D Valamelyikötöknek van tapasztalata meg képe lenti kipusra alakítottról?
Nem felesleges.Ilyen méregdrága cuccnál a védelem is fontos.Konkrétan letamasztod és a fara sosem ér le,csak ha tetőre érkezik.
Az oldalt kivezetettnél simán kilukad.
Amúgy dá szíp ez a daytona futóműves.
Ha már kiputéma és valaki már nem tudja hova pakolja a garázsba akkor engem is érdekel 1 pár dob a kis Streetre :)
Az Arrow igen tetszik amúgy nekem is. Másnak mi jön be? Mit érdemes nézni?
Nekem az oldalkipuval csak annyi bajom hogy a gyári leömlő ugye csak ott szerelhető ahogy már felkanyarodik. Vágni meg nem akarom...
Jó magyar létére meg ki ne akarná olcsóbbra kihozni mint a gyári Arrow 3 in 1-ben :D