Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Együtt èrzek az ismerősöddel, nekem a kèthónapos Hayabusámat kötöttèk el, garàzsból.
Igen, most már logikus. Úgy látszik nem lennék jó motortolvaj
Egyébként egy ismerősöm vadi új gixxerét valószínűleg hasonlóan lophatták el a garázsából. Bár sosem derült ki az igazság...
Ez az alapvető szabály a sejtekre épülő rendszerben.Egyszerűen nem is látod/tudod kicsoda a másik sejt.Így a legminimálisabb a teljes hálózat bukási esélye.
Pl szembesítésnél még csak nem is láttad kivel dolgozol.
Ez jelenleg a terrorizmus legjobb receptje is.Nincs is rá sok ellenszer.
Bár azért kevésbé szervezett bandák csak simán ellopják.Főleg motorokat,egyrészt az autógyárak feladták a nehezítést a zárak területén.
Végig gondoltam, így akárkit küldhetnek a motorért nem kell szarakodni a kulccsal. Végül is érthető, csak egy telefon a címmel és az ismeretlen már megy is.
Ez rendben, de miért kockáztatnak, hogy a tulaj megtalálja a kulcsot, és nem adják csak simán oda az "ismeretlen" embernek a kulcsot? Nem lenne egyszerűbb?
Volt ilyen lopási módszer,kereskedés/szervíz munkatárs rejtette el,ismeretlen ember elvitte,lerakta pihenni másik ismeretlen elvitte a pihenőről a műhelybe,ott megint másik ismeretle szétszedte/legalizálta stb.Igy lebukás esetén nem bukik az egész társulat.
És ehhez minek odaragasztani a kulcsot? Miért nem viszik csak simán magukkal? Kicsit sem logikus. Szerintem egyszerűen csak odarakta az egyik tulaj vész esetére.
Hát sokat telefonálgattam. Szerintem a motort valamelyik előző tulajtól akarták volna ellopni. Ezzel a módszerrel szokták a stiklisebb kereskedések előkészíteni a motort lopásra. ( Eladják a motort, rá 2 hétre meg eltűnik az új tulajtól )
Amúgy két kulcs és egy kulcsszár vagy mi jár hozzá,egy sima fekete triumph feliratos,egy jobb logos triumph felirattal és a fej nélküli,de simán lehet másoltatni mert ebay_en van nyers kulcs is.
Hát mi sem èrünk oda hamar futóval a hátunk mögött
Hát az ötlet nem rossz, mert ha pl. valami kanálisba beesik a kulcs (volt rá pèlda futár koromban) vagy elhagyod valahogy akkor jól jön a pótkulcs
No Vitka, betonbiztossá tettem az autó kèrdèst! Elkezdtek nekem variálni a furgonnal is úgyhogy fogtam magam ès leegyszerüsítettem a dolgot. Kibèreltem egy vonóhorgos, 6os Mazdát úgyhogy bàrmi törtènik együtt megyünk. Csütörtökön elhozom az autót meg a futót, reggel felpattintjuk a vasakat aztán irány a tengerpart Aztán ha leèrünk, le kell innom magam, úgy felbasztak ezzel az autó mizèriával
Sziasztok hétvégén érdekes dolgot fedeztem fel a gépen, gondoltam megosztom veletek. Miután lemostam a motort levettem a rendszámot hogy kicsit megerősítsem mivel eléggé instabil volt. Mikor vissza akartam rakni a rendszámot a hátoldalán találtam egy kulcsot fel ragasztószllagozva. A kulcs pontos mása a pótkulcsomnak és indítja a motort ( Nem gyári kulcs a pótkulcs ). A kulcs kicsit rozsdás volt tehát nem mostanában kerülhetett oda viszont nem találok ésszerű magyarázatot arra hogy miért lett odarakva. Akitől vettem a motort sem tudta hogy ott van és a Balatonboglári Full-Gas is 1 kulcsot adott át a volt tulajnak. UKP-645 a rendszámom ha esetleg tud valaki valamit az érdekelne. Nem feltételezem hogy lopott a motor mivel eredetvizsgán elő kellett volna jönnie a dolognak hacsak nem Indiából vagy Japánból tűnt el.
Joe, Oszi hiánya esetére megvan, hogy milyen autóval megyünk le Lilla meg én?
Köszi,akkor lenn talalkozunk,mivel lábon nem autópályán megyünk én olyan 4-5 kozottre saccolom az érkezést,de lehet 9 is.
Oszival mi a helyzet?
Itt a cím: 53270 Senj-Mundaricevac, Nikole Jurisica 42.
En mar pont nem olvastam reggel, bar velem ugysem lett volna annyira lenuletes :D
Nekem még mivel lábon megyünk kulon kéne egy cím a szallashoz.
Ezek lettek volna Lilla kérdései. Meg is válaszoltad őket, szóval köszönöm, egyedül akkor még az autó kérdés nyitott, remélem akkor is lesz mivel lemenni, ha Oszi nem jön, persze remélem, hogy jön. Ha esetleg lenne még bármi egyeztetnivaló, légyszi csörögj rám és pl skypeon vagy valahogy megbeszéljük, hogy ne kerüljön pénzbe
Sziasztok. 11 körül indulok Fehérvárról motorozni. A cél vagy Csesznek vagy Héreg és környéke :) Van kedve valakinek velem tartani? Lendületesebb motorozásra gondolok :)
No a helyzet a következő! Sajnos a Chrysler projekt megbukott mert egy szervíz vállalta be hogy megpróbálja megcsinálni e hèt csütörtökig de nem sikerült eljutni a befejezèsig. Szóval marad a furgonos megoldás. Ha Oszi jön akkor vele mentek autóval. Ha nem tud jönni, amit nagyon nagyon sajnálnánk (muszáj jönnöd Oszi!!!) akkor szerzek autót amivel tudtok jönni. Vagy ha van valakinek kölcsönbe azt szívesen fogadlyuk. Csütörtökön meg várunk benneteket, gyertek amikor tudtok, termèszetesen itt alszotok nálunk. A platóst itt a szomszèd parkolóban le tudjuk támasztani Pènteken hamar kène indulni hogy, minèl előbb odaèrjünk ès elkerülnük a reggeli csúcsot. Hogy mikor indulunk vissza azt mèg nem tudom majd ott megdumáljuk Lillának mik a kèrdèsei?
No hello! Igencsak közeleg már a horvát karika, ezért lenne pár kérdésünk, Joe leginkább hozzád, hogy minden beton pontos legyen már indulás előtt:
- Lilla csütörtökön még dolgozik, legkorábban 6kor tudunk elindulni Egerből, ez még így belefér?
- ha odaértünk csütörtökön, hol tudunk aludni, illetve a hétvégére hová tudjuk tenni a platós autót, amivel megyünk?
- pénteken mikor akarunk indulni?
- hogy fogunk mi, illetve a motor lejutni, milyen verziók vannak? kész lesz időben a Chrysler?
- mikor indulunk haza?
Üdv az uraknak!
Már régen jártam itt, ennek fő oka, hogy Triumph helyett egy Hondát vettem, CB 1300 S. Sajnos, nem találtam a Triumphok közt hasonló motort, talán a Tiger jöhetett volna szóba. Azért a H szélvédelme sem az igazi, Mosonmagyaróvár-Budapest táv leküzdése után( pályán, 150-nel) okozott egy kis nyaki izomlázat!
Jó utat nektek, itt a szezon!!!
Generátor fedél, jobb oldali motor fedél, tömítések. És ha már lábon lesz, kell egy gumi is.