Az új motor az csak új motor :) De én azért míg nem húzom be a lottót addig örülök a 10-20e km-es, megvigyázott vasaknak is :D
Neked viszont sok sikert mind az eladáshoz, mind az új géphez! :)
Még körüljárom a témát de öregkoromig ez így kitartana,mást már nem veszek,és egyszer az életben lenne egy dobozból kivet nem mások által levetett gépem.
Jövőre kialakul.
A narancsotel kellene adni előtte meg gereblyézni pízt.
Ennyire új vasakba én nem utazok de a 800-as elgondolás jól hangzik. Nekem ez a 3. nakedem és eddig a legjobb a Street. A jövőbe hogy mi lesz az kérdés de tuti hogy túrássabb irányba mozdulok majd el :)
Azért kéne a 125 ló.De nem csak ez.
Az EURO norma miatt a 675-ös teljesítmény csökkenéssel menne csak át.Emiatt a 17-es modellévet növelt köbcentivel folytatják.Lökethossz marad ezáltal pörgősebb lesz a Tigernél a furatot növelik.
Viszont 80 Nm körüli lesz a forgatónyomaték.
Mindez passzol a kiadott kérdőívben tulajok válaszaihoz és a konkurencia lépéseihez.
Mind nagyobbak már.
Az enyém meg vészesen közeledik a vásárláskor bevállalt 50e-hez.
Nakedbe szerintem ez az erő már elég mert a szél miatt sokszor már ez is kényelmetlen. Én pl Speedet ezért nem vennék. Motorerőre meg nincs olyan hogy sok vagy elég :D
A Tigerek tetszenek nekem pl csak törpe vagyok hozzá :D
Attól függ mi kell.Ha olcsó és jó akkor tömítés vágó emberke,Nálam ő jött be mogyoródon de picit macerás mert le kell venni,elvinni,megvárni vagy ujra értemenni,viszont olcsó.
A tutibiztos és egy métert nem kell mozdulni a worldoftriumph,de az egy márkakereskedés vin szám szerinti részletes netes alkatrészlistával és KB 1-1,5 hetes villámgyors postával,viszont angol márkakereskedéses ár plusz 10 font posta.Tehát drága.
Hát tényleg nincsen sok közük egymáshoz :D
Figyelj te már jártál ezen az úton, tudsz olyat ajánlani ami nyugodt szívvel megrendelhető mert jó is?
Nekem 1 db kuplungdekli tömítés kellene.
Namost a deklit ha jól másoltk kicseszett jó és örülés van,ha nem egy jó drága virágváza lesz és még annak ronda is.
Sajnos a szerelőnél tett látogatás miatt le kellett vennem a karbon védőt mert aszondta megfogja a höt vágjak rá ablakokat mit a GBRacing-os kivitelnél hogy tudjon hülni.A levétel nehéz volt de a hőálló sziloplaszt randán elrontotta a kinézetét.
Huhh anno 2-3 éve csak usákoktól találtam tömítést meg a speedy 6x6 nál de az gyári árú volt,az usákoknál meg daytona,így azzal a felkiáltással hogy ugyanaz a blokk megvettem................most hogy az ipsének torzított a másolója vagy tényleg más az passz de természetesen köszönő viszony nem volt.A szürke-zöld a használt jó a barna és nem használt szürke a rendelt.Azóta dekli alapján gyártatok de picit macerás mert le kell venni generátor ki elvinni majd utánamenni.
Kétféle cégtól is volt az olcsóbb az katasztrófa leszedés után mert mindenhol ottmaradnak a darbjai a mogoyródi ipséé fasza egyben lejön nem kell takarítani.
Szerintem a deklik az első típusoknál még ugyanazok. Ha beleolvasol a service manualba ott látni hogy csak hengerfejnél vannak különbségek meg ugye a kipunál, innen a plusz lovak. Az alap blokk ugyanaz.
Én bepróbálnám a helyedbe. Milyen tömítéssel szívtad meg amúgy?
Akkor sajnálom. Reméljük az új motorral minden rendbe jön. De a német ebayen érdemes körbenézni néha mert szoktak hasznos cuccokat felrakni. Azt hiszem láttam múltkor is 1050-re alapjárati motort.
Hát elèggè vágja a Triumph tèmát. Csinált már egy turbós Rocket 3at is. Amikor odavittem hozzá azonnal rátette a gèpre de semmilyem hibakódot nem adott ki ez a mocsok ángèlus.
Ertem. Nekem csak az furcsa az egeszben, hogy pl az alapjarati motort siman otthon progival lehet ellenorizni hogy jo-e. Meg az elo adatoknal ha injektor baj van azt is lehet latni hogy ossze vissza fecskendez szerintem. Nem vagyok szerelo csak erdekelnek az auto es motor szerelesek gepeszkent.
De remelem a szerelod Triumphokba jartas mert ezek okos ketyerek es hala egnek otthon egy kabellel rengeteg dolog megoldhato.
Szeva zsupek! Èn semmivel mert szerelőnèl van Szóval a szenzorok hibátlanul működnek. Rátett egy másik injektorsort ès azzal hibátlan lett az alapjárat is. Úgyhogy már csak az lehet a hunyó.
Neked viszont sok sikert mind az eladáshoz, mind az új géphez! :)