Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha a szerelés lemegy a jövő hét 2. felében mehetünk balcsizni
meik Petiék?
olyat mint a régim vagy az új?
Helló kolléga nem jössz du,gurulni,Bencével nyomulunk majdnem arra amerre a múltkor
nah én léptem mert 8-ra kellett volna bonyhádon legyek
hát igen, van amikor Viktornak is iparkodnia kell a 200assal de nem arról szól a dolog, hogy lerázzuk a másikat, én is tök jókat gurultam a Viktorral is, a Balázzsal is, épp az aktuális társasághoz kell állítani a jobb csuklódat amikor a Petiékkel mentünk akk a tökig húzom állásban volt
Én örülnék egy ilyen túrának is szerencsére holnaptól pihenő napon vagyok!
olyat szerettem volna mint a tied, csak nem találtam sehol 21-est
remélem tapad is én az előző bt092-esemmel majdnem pórul jártam párszor, tapadás az csak néhanapján volt esőben 4.ben elkapart, 2x egymás után majdnem estem vele esőben, igaz nem is új gumi volt, az egyik 2002es a másik 2003as volt, csak azt sajnálom hogy a csere elött nem füstöltem le a hátsót a mostaniak nagyon tapadnak amikor kell, és kanyarban visszaváltásnál meg nagyon szépen csúsznak keresztbe
Maradok bonyhádnál közelebb van, ott vannak a barátok, de fogok menni szekire is Csak ha veletek megyek gyenge még a 125-ös xD
nah grat végre akk jöhetsz te is be szekire állatkodni
megvan :P bridgestone utcai gumma, képet nemtudok most mutatni.
jah meg milyen gumát veszel? cross? enduro? utcait?
megvan már a jogsid? mert gondolom a naggyal tolod a kicsin csodálkoznék is ha 100-110
nekem a wr-en nem kell komplett szelepcsere, elég a lapka, 1,3ig bőven
Igen ez még a fogaskerékvezérléses fütyül mint a hájderménykű
mostmár egyre énis elmennék, 100-110-et brj a dété is, hétfőn kap uj gumit. Szóval én benne lennék egy gurulásba.
keki, a tiedé is még az a viffer amiben nem lánc van hanem fogaskerekek?
Azt a technikát átvehetnék mások is... Honda, ennyi legjobb
Más,kéne szervezzünk egy olyan túrát amin részt tud venni Viktor is,mondjuk elmennénk Szálka,Bátapáti azt vissza,meg egy kis "s"kanyar lehet többen lennénk legalább egyszer Vélemények
Cserélni kell és állítani is de mi a szelepcseréről beszélünk még mindig(vezérműlánc,szeleplapka,kuplunglamella alap hogy kell)
mondom nekem nem a 100k-s futásteljesítmény hihetetlen hanem az hogy nem kell benne semmit sem cserélni mivel ez köztudott hogy a mai világban arra mennek hogy mindent minél hamarabb cseréljünk, ez nekik nem éri meg ha nem vesz senki sem hozzá alkatrészt mivel tökéletes a motorja, régebben még talán, de gondolom nem 2009-2010es modell volt
Hondákon garantált a 100e km-es futásteljesítmény,a fekete cbr-be 62e volt amikor eladtam,és bontatlan volt a blokk,csak a generátor felöli oldaldekni volt cserélve(én hibám miatt)
nekik ez a feeling bár nekem szvsz nem jön be ez a ,,hangos" működés
nekem hihetetlennek tűnik (nem a 100k-s futásteljesítmény) hanem a 0 szelepcsere ennyi idő alatt egy utcai motoron, de most egy véglet lett kiragadva mert az afrika twin az tényleg hosszú futásteljesítményű, de ha kicsit is sportosabb motorokat nézel (nem versenyendurora gondolok, hanem erősebb utcai vasakra) azon biztos h elfelejtheted ezt h nem cserés soha, vagy csak 100k-nál cserés, és most nem azokra a motorokra gondolok ami pl 1000res létére lead 20 lóerőt mert azon tényleg nem kell cserélni, hanem egy olyanon ami egy kicsit is több erővel, vagy pörgősséggel rendelkezik (manapság már lassan ezek a normál utcai motorok) azon ez felejtős