Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kemény de lehet hogy sürübben kell cserélni benne a szelepeket mint a wr-be....

Ezt soha sem fogom megérteni mi szép abban, hogy átlagban minden ducatinak, szelephangja van és visít-csörög a szárazkuplung...
normál utcai motoron milyen gyakran kell szelepeket cserélni am?

hát ebben a kérdésedben nincs benne hogy versenyendurokra gondolsz.....
huuh el is felejtettem bedobni ide a linkjét, nézze meg mindenki és nyomja a tetsziket
köszi, igyekszünk
tökéletesen egyetértek veled ez így van hisz ha mindegy lett volna, hogy milyen mocit veszek vehettem volna vfr-t is, eszméletlen tartós, egyedül a régebbieknél hallottam panaszt a teleszkópok elfáradására/behintázására, de tényleg elnyűhetetlen motor, ez jó benne

más: Viktor ha úgy nézzük neked is versenyendurod van
elárulom, ebből nincs ,,nem verseny verzió", a cross az tényleg üzemórás, ez nem, ennél jobban ki vannak tolva a szervízintervallumok, és hát vmit vmiért, de ha 36 lóerőt akarnék és soha nem hozzányúlást, vettem volna ...-t, de nem azt akartam
a vfr meg messze nem az én műfajom, nekem az a műfaj nem bejövős, lehet akármennyire tartós is
de a vfr sztem nem is nyújt ekkora élvezetet (legalábbis nekem nem nyújtana), és nem is tudsz terepezni vele, nem véletlen a wr oda való
píísz
Alakul az on board jó a vidi
engem sem zavar hogy kinek milyen a motorja csak azt írtam le amit gondolok.Monster a duki "alap"modellje én egy ss600-nál tudom hogy a komplett vezérléscsere(szíj+görgők)100e ft
ducati monster típusra gondolok most
jaja, hát a ducati kemény cucc, és az alkatrész valóban húzós hozzá, nézegettem én is, nem vétel miatt csak mert érdekesnek találom magát a motort, a váz stb. miatt
mondjuk engem nem zavar , hogy kinek milyen motorja van, ha van rá pénze (szervízelés stb.) tetszik neki, akkor használja
Eriket megértem , megvették, szervizelni ő fogja , tudja akkor csinálja , tetszik neki ( nekem is ) akkor csak nyugodtan, a cserés dolgokat meg el kell fogadni ilyen motoroknál, sajnos ez van ( de nem hiszem, hogy zavarná, hisz tudta mikor megvette )
teljesítményt meg kimotorozni szerintem nem sokan tudják ( ha csak nem profi az illető ) azért ezekben van már bika, enyhe rutin, tapasztalat elkél mellé ( most megmondtam én a BÖLCS )

Legyen már Vasárnap! majd csinálunk pár képet
Meg hát el kell dönteni ki mire akarja használni a mociját,pl pályára nem mennék egy gs500-al
Hát igen én is tudtam volna többször is fasza ducatit de kurva drága hozzá az alkatrész"ithon"
teljesítményben meg ugyan ott van az LC4 mint az exc kb. csak a 2 motort más-más célból használják ... meg tetszik is az lc4 igaz a prestige típus és 2005 felett
mondjuk pl. emiatt van tervben egy lc4 mint egy nagyobb tesó exc 450,525 (kérdezősködtem, mondták h az EXC túrát nem bírná annyira, de érthető, hisz nem is arra való igazából, mégis sokan használják SMnek ... biztos jó, de az még mindig szervízigényesebb )
Kérdésedre már más válaszolt de én is leírom kb soha,de 100e km felett érdemes megnézetni nem elég csak a lapkákat cserélni Lehet én gondolkodok hülyén de minek olyan motor aminek szinte ki sem használod a teljesítményét(ne vedd sértésnek) viszont szervizelni meg sűrübben kell mint egy úgymond nem verseny verziót.Megéri egy ilyen mocit fentartani tudom a válasz igen lessz,mert olyat nyújt hogy beszarsz,de ha jól megkergetem a viffert én is vigyorgok a bukó alatt rendessen
Kár pedig jövő szombaton megyünk a Mátrába
Nem is kicsit sőt vkinek még a fogyasztás is ott van

Am lassan kész a vidi, feldobom ide, nem nagy szám, 2 részből lett összerakva a Bence-kutyaelütős részéből meg a Viktoros közös gurulásosból hamarosan jön...
ez minden üó.-s vagy versenymotornál így van, de ezt gondolom Erik is tudta, mielőtt megvette , viszont cserébe ott van az élvezet , az meg kicsit jó
jó csak az afrika geci nem versenymotor, a hülye értelmetlen hozzászólásokat meg hagyd inkább, nem vok rá vevő

és sztem te is belátod h a te kisdétéd meg az afrika twin meg az én verseny endurom nagyon nem egy kategória, és igaz még messze állok a cseréktől jóval, de idővel kell, és nem bánom mert amilyen menetdinamikát ad ez a gép azért ez belefér
százezer :D

afrika twin 750-el nem is tud 1 ember anyit menni hogy szelepeket kelljen cserélni
DE az én kisdétémbe 3000km és szelep + szelepszárszimering meg dugattyúviszarántórugó csere xD
de azért ma mentek pár száz km-ert .....

aki az r1-el volt a rendszám miatt nem baszogatják a r endőrök?
azt hiszem várok egy fizut:D le vagyok égve:))
okés, megvagy:D de lírom ide is szivesen,
Samsung S5230-as mobilt tűztem a jobbfelső zsebembe:)) sony vegassal elforgattam a képet 90 fokkal, hogy egyenesen álljon, ha konvertálni kell akkor superconverter-t meg any video convertert használok:)
szeva, felveszlek majd msn-re mert kérdeznék pár dolgot, láttam hogy volt jó néhány kamerás vidid, azokról kérdeznélek, hogy hova rögzítetted, milyen kam, konvertáló progi stb

thx Erik