tökéletesen egyetértek veled ez így van hisz ha mindegy lett volna, hogy milyen mocit veszek vehettem volna vfr-t is, eszméletlen tartós, egyedül a régebbieknél hallottam panaszt a teleszkópok elfáradására/behintázására, de tényleg elnyűhetetlen motor, ez jó benne
más: Viktor ha úgy nézzük neked is versenyendurod van
elárulom, ebből nincs ,,nem verseny verzió", a cross az tényleg üzemórás, ez nem, ennél jobban ki vannak tolva a szervízintervallumok, és hát vmit vmiért, de ha 36 lóerőt akarnék és soha nem hozzányúlást, vettem volna ...-t, de nem azt akartam
a vfr meg messze nem az én műfajom, nekem az a műfaj nem bejövős, lehet akármennyire tartós is
de a vfr sztem nem is nyújt ekkora élvezetet (legalábbis nekem nem nyújtana), és nem is tudsz terepezni vele, nem véletlen a wr oda való
píísz
engem sem zavar hogy kinek milyen a motorja csak azt írtam le amit gondolok.Monster a duki "alap"modellje én egy ss600-nál tudom hogy a komplett vezérléscsere(szíj+görgők)100e ft
jaja, hát a ducati kemény cucc, és az alkatrész valóban húzós hozzá, nézegettem én is, nem vétel miatt csak mert érdekesnek találom magát a motort, a váz stb. miatt
mondjuk engem nem zavar , hogy kinek milyen motorja van, ha van rá pénze (szervízelés stb.) tetszik neki, akkor használja
Eriket megértem , megvették, szervizelni ő fogja , tudja akkor csinálja , tetszik neki ( nekem is ) akkor csak nyugodtan, a cserés dolgokat meg el kell fogadni ilyen motoroknál, sajnos ez van ( de nem hiszem, hogy zavarná, hisz tudta mikor megvette )
teljesítményt meg kimotorozni szerintem nem sokan tudják ( ha csak nem profi az illető ) azért ezekben van már bika, enyhe rutin, tapasztalat elkél mellé ( most megmondtam én a BÖLCS )
teljesítményben meg ugyan ott van az LC4 mint az exc kb. csak a 2 motort más-más célból használják ... meg tetszik is az lc4 igaz a prestige típus és 2005 felett
mondjuk pl. emiatt van tervben egy lc4 mint egy nagyobb tesó exc 450,525 (kérdezősködtem, mondták h az EXC túrát nem bírná annyira, de érthető, hisz nem is arra való igazából, mégis sokan használják SMnek ... biztos jó, de az még mindig szervízigényesebb )
Kérdésedre már más válaszolt de én is leírom kb soha,de 100e km felett érdemes megnézetni nem elég csak a lapkákat cserélni Lehet én gondolkodok hülyén de minek olyan motor aminek szinte ki sem használod a teljesítményét(ne vedd sértésnek) viszont szervizelni meg sűrübben kell mint egy úgymond nem verseny verziót.Megéri egy ilyen mocit fentartani tudom a válasz igen lessz,mert olyat nyújt hogy beszarsz,de ha jól megkergetem a viffert én is vigyorgok a bukó alatt rendessen
Nem is kicsit sőt vkinek még a fogyasztás is ott van
Am lassan kész a vidi, feldobom ide, nem nagy szám, 2 részből lett összerakva a Bence-kutyaelütős részéből meg a Viktoros közös gurulásosból hamarosan jön...
jó csak az afrika geci nem versenymotor, a hülye értelmetlen hozzászólásokat meg hagyd inkább, nem vok rá vevő
és sztem te is belátod h a te kisdétéd meg az afrika twin meg az én verseny endurom nagyon nem egy kategória, és igaz még messze állok a cseréktől jóval, de idővel kell, és nem bánom mert amilyen menetdinamikát ad ez a gép azért ez belefér
afrika twin 750-el nem is tud 1 ember anyit menni hogy szelepeket kelljen cserélni
DE az én kisdétémbe 3000km és szelep + szelepszárszimering meg dugattyúviszarántórugó csere xD
okés, megvagy:D de lírom ide is szivesen,
Samsung S5230-as mobilt tűztem a jobbfelső zsebembe:)) sony vegassal elforgattam a képet 90 fokkal, hogy egyenesen álljon, ha konvertálni kell akkor superconverter-t meg any video convertert használok:)
szeva, felveszlek majd msn-re mert kérdeznék pár dolgot, láttam hogy volt jó néhány kamerás vidid, azokról kérdeznélek, hogy hova rögzítetted, milyen kam, konvertáló progi stb
Ezt soha sem fogom megérteni mi szép abban, hogy átlagban minden ducatinak, szelephangja van és visít-csörög a szárazkuplung...