hát jó lenne, de ez nem oda való, nem túra gép , egy ilyen 200km-es, a seggem szétmenne az tuti, meg a fogyasztás, 100on végig pörgetni 4T-vel jobb majd jövőre ha lesz valami gép, meg pénz akkor egy nagyobb , azzal már jövök én is, csak legyen , amiket felsoroltam
igen, késessel , annyiban más a damiltól, hogy ez nem szecskázza annyira, nem darálja szét hanem szépen faszán sorokat, rendezett vágást lehet csinálni vele, meg persze nem eszi meg ezt a fű, damilnál ajjaj, fogy rendesen, hát most annyi, hogy vasvillával utána összekel szedni kupacokba .... meg ez most erősebb motor is volt, mint amivel eddig csináltam, azt a régit kézzel simán fogva, de ehhez már kellett az a derékpánt féleség ... nehezebb sokkal
Vagyok, de jah, én pihenek, holnap erdő :) megtankoltam fullra, kelleni is fog ( faszom a fűkaszába .... méteres fű volt öreganyámnál 3 óra alatt végeztem ezzel a kaszával is ... élveztem ) ennek a Brigéciol vagy hogy kell írni mennyi literje? vagy megnézem neten, mind1 végülis
Reggel voltam a Ramirentnél, kaszáért, aztán megint kint álltak a rendőrők a csap utca, buszmegállóban, kifele igazoltatták az embereket ..., elvoltak 3an
Stihl FS 350 legyen veletek is ( ekkora fű volt kb. , mint a 2.képen a kolegánál ) na de adtam neki a kicsikével, vitte is szépen ... okos ember volt aki ezt kitalálta, szaros elektromos fűnyíró már ... fulladna szegény, mondjuk én direkt meghagyom lent ekkorára, ezt élvezetesebb vágni na jolvan, elég volt ennyi a kaszálásról
Nincsen Yamaha Aeroxom,
Nem vagyok versenyző és nem
hordok overált. A világ egyik legszebb és legjobb motorját vezetem, és rajtam kívül még több ezer motortulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom: Xt. Általában mindig tőgázon közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre,és nem örülök, ha az emberek
összekeverik az Xt-t, az Mtx-el.
Büszkén gondolok az R1-re, a Wr-re, az R6-ra ,és számos más Yamaha típusra.Szeretem az Japán alkatrészeket, a hidraulikus fékrendszert, a 4 ütemet, a léghűtéses blokkot, a 260mm-es első tárcsaféket és a Pirelli gumikat.
Itt élek Európa szívében,
Fordulatszámban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb motorok!
Xt-m, én így szeretlek!
Thx Keki bácsi ! Jók ezek a kis kétütemű mocik csak pörgetni kell kicsit őket:)Azért a te 750-es mocid se semmi ! Az abaliget után szakasz eszméletlen jóvolt
miért kérdezted?
Reggel voltam a Ramirentnél, kaszáért, aztán megint kint álltak a rendőrők a csap utca, buszmegállóban, kifele igazoltatták az embereket ..., elvoltak 3an
Stihl FS 350 legyen veletek is ( ekkora fű volt kb. , mint a 2.képen a kolegánál ) na de adtam neki a kicsikével, vitte is szépen ... okos ember volt aki ezt kitalálta, szaros elektromos fűnyíró már ... fulladna szegény, mondjuk én direkt meghagyom lent ekkorára, ezt élvezetesebb vágni na jolvan, elég volt ennyi a kaszálásról
Vki más?
Maradjunk a Hondánál ők talán nem adják le arra szintre hogy egy olasz blokkos robeszra vagy kismotorra rátegyék a honda nevet
Nem vagyok versenyző és nem
hordok overált. A világ egyik legszebb és legjobb motorját vezetem, és rajtam kívül még több ezer motortulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom: Xt. Általában mindig tőgázon közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre,és nem örülök, ha az emberek
összekeverik az Xt-t, az Mtx-el.
Büszkén gondolok az R1-re, a Wr-re, az R6-ra ,és számos más Yamaha típusra.Szeretem az Japán alkatrészeket, a hidraulikus fékrendszert, a 4 ütemet, a léghűtéses blokkot, a 260mm-es első tárcsaféket és a Pirelli gumikat.
Itt élek Európa szívében,
Fordulatszámban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb motorok!
Xt-m, én így szeretlek!