A Matska kicsit rondított rajta, de ha jól tudom azt rendbehozták... Nekem igen bejön a minimalista. Nincs túl csicsa. Csak a jányok kevesek rajta! ThomAce egy home fotó?
Utoljára acélhengerrel és egyebekkel kb. 50 eFt sajátkezüleg.
Az olajzás meg akkor se jó ha sok, se ha kevés. Majd kitapasztalod. Én örülök hogy 4 taktosom lett!
De te kevered a supermoto-kat az én kis 50-es "utánzatommal" :-) ezeknek az ára csak 300 körül van +/- 50. Ez egy olasz import. Egyelőre jó vételnek tűnik, majd az idő eldönti. Szóval amelyik gépbe motort is raktak, azok tényleg a milliónál kezdődik. A kedvencem az aprilia sxv 550, gyönyörű :-)
jah, 50km-el az a gaz, hogy az ember hamar megszokja ennek a mocinak a veget, es hajlamos nyelgazon kozlekedni --- az a 2 utemu halala .... 190ezer meg az a kategoria, hogy ha megbizhato a moci, akkor szuper, mert a jo supermotyik azok csunyan 800korul indulnak alsohangon, de inkabb 1milla ... es meg nem is papirosak.
9loero az jo, 2 simson ha jol emlekszem vagy nem? nekem is volt 2utemu okossag poweres, 57 lo, 250, az huzott egyet mikor nyitott a szelep ... meg 5-osben is feljott kerekre kuplung nelkul, jo kis szorny volt, hehhe .. csak hat evett is keveset .... rohadt sokat, ehheheh
Köszi, én az olajzáshoz nem nyúlok, egy 50es motor az legyen 2 ütemű és füstöljön :-)
Az első ragadás után sem adtál neki több olajat? Mennyibe fájt egy-egy ilyen felújítás?
Én is 90-el közlekedtem. Autómata az olajzás, és én elszegényítettem, mert rühelltem a füstöt. Ne tedd. Nagy melegben rossz a hűtése, és ha full gázon nyekteted, előfordúl egy f@sz@ ragadás. Én 3x cseréltem a hengert, dugót, h.fejet, és egyéb nyalánkságokat. 5-6 körül evett... Aztán eladtam és vettem az XJ 600-amat. 4 liter, és csak megy. 50 km nem tétel. 2000 se.
Az eladó mondta, hogy power szelepes, ez nem tuti! Majd utánanézek. De tény, hogy valahol fent "rúg" egyet :-) és megindul.
Hogy érted azt, hogy melegben ne húzzam neki? Egyébként tervezem, hogy barátnőmhöz néha ezzel döcögök le (ok, lehet nevetni) 50 km a távolság. A gép alattam ülve 90-et megy, fekve kicsit többet. Olyan 70-75-ös utazóra gondoltam. Szerintetek kis 50-esnek ez árthat? Lehet hújjogni, meg anyázni, a lényeg hogy infó is jöjjön vele
üdv
Naná! Csak a ponyvám szakadt cafatokra. A motorom jól van. A weboldalt nézd meg kérlek. Ha tetszik, akkor jó. Ha nem, akkor meg majd meglátjuk a második verziót.
Hali!
Nekem is volt egy Minarellis Aprilia Europám. 70-es hengerke volt rajta, de énete megsütöttem a dugóját... hiába a digitális váz! Vigyázz a kenésre, és melegben ne huzasd mint állat (én) A powerszelepben kétkedem..... nézzd meg jobban. az mintha 125 től lenne... (Nem szentírás amit mondok.)
Aztán ha már nagyobb leszel úgyis lecserézed egy 4-500-asra. Van az is ilyen árban.....
A taknyos leveleket kifelejtetted. Először azt hittem, hogy valami gond van velem, mert szitált a motor eleje. Aztán jobban megnéztem, hogy min is megyek. Tele van a katonaság körül az út ilyen apró kis virág szerű lófasszal. Olyan jól csúszik, hogy ihajjcsuhajj. Mindennek a tetejébe még ráadásul nyírják is a füvet. Hűdejó. No nembaj. Még mindig jobb, mint esőben motorozni.
Sziasztok orvil, Kriszkee!
Köszi a szíves fogadtatást :-) Fogom olvasni a fórumot, és ha lesz valami parti, szívesen ismerkednék helybeli motorosokkal :-)
Ja igen, hát tényleg csak 50-es, de ahhoz képest igen jól megy, persze erőből nem emeli az elejét, meg nem is biztos, hogy ezzel fogom kezdeni. Én inkább valami kanyargós pályára gondoltam, döntögetni :-) A robogó nem az én műfajom.. próbáltam, de nem álltam rá :-)
Egyébként info only, am6-os mina blokk, power szelep :-) komoly :-) 8.84 le, 6 seb. Nagyon szeretem a hangját, van egyfajta varázsa :-)
Szerintem nagyon olcsón vettem. 190 pénz.
Nagymotor nekem még sok lenne, és nincs is rá pénzem :-)
Az olajzás meg akkor se jó ha sok, se ha kevés. Majd kitapasztalod. Én örülök hogy 4 taktosom lett!
9loero az jo, 2 simson ha jol emlekszem vagy nem? nekem is volt 2utemu okossag poweres, 57 lo, 250, az huzott egyet mikor nyitott a szelep ... meg 5-osben is feljott kerekre kuplung nelkul, jo kis szorny volt, hehhe .. csak hat evett is keveset .... rohadt sokat, ehheheh
Az első ragadás után sem adtál neki több olajat? Mennyibe fájt egy-egy ilyen felújítás?
meregzsakk
Az eladó mondta, hogy power szelepes, ez nem tuti! Majd utánanézek. De tény, hogy valahol fent "rúg" egyet :-) és megindul.
Hogy érted azt, hogy melegben ne húzzam neki? Egyébként tervezem, hogy barátnőmhöz néha ezzel döcögök le (ok, lehet nevetni) 50 km a távolság. A gép alattam ülve 90-et megy, fekve kicsit többet. Olyan 70-75-ös utazóra gondoltam. Szerintetek kis 50-esnek ez árthat? Lehet hújjogni, meg anyázni, a lényeg hogy infó is jöjjön vele
üdv
Nekem is volt egy Minarellis Aprilia Europám. 70-es hengerke volt rajta, de énete megsütöttem a dugóját... hiába a digitális váz! Vigyázz a kenésre, és melegben ne huzasd mint állat (én) A powerszelepben kétkedem..... nézzd meg jobban. az mintha 125 től lenne... (Nem szentírás amit mondok.)
Aztán ha már nagyobb leszel úgyis lecserézed egy 4-500-asra. Van az is ilyen árban.....
Válaszotokat köszi
Köszi a szíves fogadtatást :-) Fogom olvasni a fórumot, és ha lesz valami parti, szívesen ismerkednék helybeli motorosokkal :-)
Ja igen, hát tényleg csak 50-es, de ahhoz képest igen jól megy, persze erőből nem emeli az elejét, meg nem is biztos, hogy ezzel fogom kezdeni. Én inkább valami kanyargós pályára gondoltam, döntögetni :-) A robogó nem az én műfajom.. próbáltam, de nem álltam rá :-)
Egyébként info only, am6-os mina blokk, power szelep :-) komoly :-) 8.84 le, 6 seb. Nagyon szeretem a hangját, van egyfajta varázsa :-)
Szerintem nagyon olcsón vettem. 190 pénz.
Nagymotor nekem még sok lenne, és nincs is rá pénzem :-)
jó éjt!