hat, most lehetnek geci, de nem leszek, ehhehe. 50es vas tenyleg jo gurgulaszni, de sm-re edeskeves, varosban viszont biztos kurva jo, jobb mint a fostot robogok, hehe
jo dragan vetted?
hello! normális, átlagos motorozásra gondoltál ezzel az 50-el? Mert Supermoto-zni nem hiszem hogy lehet egy ilyennel úgy, hogy az igazán élvezhető lenne:(. Szóval úgy tudom ezeknek annyi erejük nincsen hogy izomból ügyeskedni lehessen velük, anélkül meg elég vicces a dolog asszem. Dumálni, csocsózni inni és bandázni lehet pl. a RaceCafe-ban!
ha tocsog az olajban, akkor teszi tonkre a vasat, benyeli az olajat, par szenzor pedig mehet a lecsoba, motortol fuggo. ha keves rajta a cucc, akkor pedig nem szuri a levegot, attol meg a vasat nem teszi tonkre. erdemes utanaolvasni, milyen rendszeru levegoszuro van a gepben, erdemes egyatlan sportszurovel probalkozni. hozzateszem nem fog jobban menni tole a gep, meg ossze is kell hozni a bearamlo levego tobbletet az uzemanyaggal, kifpurendszerrel, regieknel karbival jatszhatsz, ujaknal lehet programot felulirni, etc ...
jo jatek
Úgy néz ki, h én meg a sportszűrővel csesztem szét a motoromat...
Múlt héten volt nagyszervízen egy nagyon jó szerelőnél, átnéztünk mindent mért kompressziót is: 9,5.
12-14-nek kéne lennie, 10 a szervízhatár.
Az első dolga az volt, h lekapta a légszűrőházfedelet. Meglátta a sportszűrőt és bólintott. Megnézte jobban és csóválta a fejét.
Ugyanis az a helyzet, hogy ha az előírtak szerint pucolod a K&N-t, hazavágod a géped. Azt írja, h fújd be olajjal de ne folyjon túl. Na hát én azt csináltam. Át is engedett minden szart. Tocsogósra kellett volna fújnom akkor nem lett volna gáz, dehát kinek jut eszébe vitázni a gyári papírral?
Mondjuk a vállamat most én is odatettem. Igaz, nem motorral. A minap akkorát tanyáltam a lakásban, hogy öröm volt nézni. Vállammal nekiestem az ajtófélfának, aztán még a küszöbnél is eltaláltam a talajt. Még van rajta egy lila kis pici folt. Remélem péntekre eltűnik. Jön a Gabi és nem akarom, hogy lássa.
Az fasza. Még valamikor tavaly, csak az elsőről tudtam. Akkor ez így nem a legjobb hír. Próbálj meg nem ráesni, akkor talán begyógyul hamarabb. Én is igyekszem betartani az orvis utasításokat, de én sem bírok magammal. Folyton motorra ülök.
áh, 2x sikerult szettorni, orvos szerint 2 ev kell, mire meggyogyul, ra par hetre megint raestem, nem birok a veremmel ....
bar koszi hogy kerded, mar nem lesz soha a igazi, amatorbe elmegy, ehhehe
Szombaton vettem egy 6 hónapos RIEJU MRT 50-es SM-t. Van köztetek, aki 50-es motort hajt? Volt már korábban is SM-m, csak el kellett adnom :-( Most újra vissza szeretnék szokni (25 vagyok). Fehérvár környékén nincs valami jó hely, gyakorló pálya, amit tudnátok ajánlani? Szokott lenni valami kis összeröffenés, amikor jó az idő?
ha mar az 50-es rotyira felrakod a 70-es hengert, akkor valszeg az alkatreszek igenybevetele is noni fog 40%-al, ilyen alap dolgokra gondolni kellett volna. fotengely, hajtokar alapbol cseres izmosabb rotyituningnal. sorkettesre meg nem raksz 40%-al nagyonbb hengert, sot, 1%-al nagyobb hengert sem raksz. ebben az esetben kicsit nagyobb odafigyelessel par loerot ki lehet meg csikarni. a hengert buzeralod legutoljara, mert az kerul a legtobbe nagyvason, a rotyi az mas teszta.
Én a pöckölés alatt a hengerek buzerálását értem. Mint anno a robogómnál. 70-es tuning hengerszett, karbicsere, kipuffcsere... aztán szegény hengerszett egy idő után meg is adta magát. A főtengely meg elcsavarodott, mert nem erre tervezték. akkor motorgenerál volt. Egy sorketttesnél bele se merek gondolni, hogy mi történhet egy ilyen esetben.
baromság .... van egy határ, nem kell átlépni. tuningolni mindig kell picit, hogy érezze a törődést, és ezalatt nem egy új matricaszettet értek ...
karbis mociknal el lehet játszani ... injekkkációsokál meg púderkommander meg dínódzset ....
akkor vágja tönkre a vasat, ha nyéltázon közlekedsz, ami kb a pályamotorosokra jellemző. bár inkább a futóművet meg a féket próbálnám pöckölni elsőnek öregebb mocin, mert egy jó gumi meg egy fasza fék többet ér mint 20 lóerő ... szerintem.
jo dragan vetted?
jo jatek
Múlt héten volt nagyszervízen egy nagyon jó szerelőnél, átnéztünk mindent mért kompressziót is: 9,5.
12-14-nek kéne lennie, 10 a szervízhatár.
Az első dolga az volt, h lekapta a légszűrőházfedelet. Meglátta a sportszűrőt és bólintott. Megnézte jobban és csóválta a fejét.
Ugyanis az a helyzet, hogy ha az előírtak szerint pucolod a K&N-t, hazavágod a géped. Azt írja, h fújd be olajjal de ne folyjon túl. Na hát én azt csináltam. Át is engedett minden szart. Tocsogósra kellett volna fújnom akkor nem lett volna gáz, dehát kinek jut eszébe vitázni a gyári papírral?
Kurvára boldog vagyok, mondhatom
Vagy lekapod az oldalról vagy jogdíjat kérek!
gyk rally, S1600 Zutyuki=Suzuki swift S1600
bar koszi hogy kerded, mar nem lesz soha a igazi, amatorbe elmegy, ehhehe
http://youtu.be/A0d3B7MPqUg
http://www.youtube.com/watch?v...
kint volt a srac erzberg-en is, nem normalis
Szombaton vettem egy 6 hónapos RIEJU MRT 50-es SM-t. Van köztetek, aki 50-es motort hajt? Volt már korábban is SM-m, csak el kellett adnom :-( Most újra vissza szeretnék szokni (25 vagyok). Fehérvár környékén nincs valami jó hely, gyakorló pálya, amit tudnátok ajánlani? Szokott lenni valami kis összeröffenés, amikor jó az idő?
Köszi, üdv:
meregzsakk
Dupla turbót a sorkettes gépedre, aztán erősebb lesz mint a Gixxerem és még csak a motor sem fogja bánni.
Következő gósztrájder
karbis mociknal el lehet játszani ... injekkkációsokál meg púderkommander meg dínódzset ....
akkor vágja tönkre a vasat, ha nyéltázon közlekedsz, ami kb a pályamotorosokra jellemző. bár inkább a futóművet meg a féket próbálnám pöckölni elsőnek öregebb mocin, mert egy jó gumi meg egy fasza fék többet ér mint 20 lóerő ... szerintem.