ülj vissza az iskolapadba helyesírásból egy-két leckét venni!
az meg hogy a haverokkal hogyan húzzuk egymást,ne zavarjon...
sör mellett ennél durvábban is basztatjuk egymást
Az nem márkaspecifikus hanem előzőleg fakezű mekk mester általi elba.szás eredménye. Amúgy ezek a Kawák olyan sz@rok, hogy még olajat és szűrőket is kell cserélni benne néha napján...
Húha...erről még nem is hallottam...hát, megpróbálom. Tehát szivató ráhúz, gyújtás rajta, felső holtpontra tekerem, semmi dekompresszor, csak kicsit rugóztatom a berugókart. Utána dekomp, átmehet a holtponton, és start?
Szivató ráhúz,semmi gázkar,azt felejtsd el!
Megkeresed lassan a holtpontot ,aztán mielőtt elérnéd ,sűrítési stádiumban ráhüttyögtetsz-megrúgod finoman,a holtpont előtt visszarugózik,aztán még néhányszor ezt megcsinálod,akkor szívja meg kissé magát,aztán finoman áttolod a holtponton,visszaengeded a berúgókart,aztán testsúllyal rárúgsz!
Ez a régi vasak indítási technikája!
Ne ijedj meg,ez sokkal egyszerűbb,mint ahogy hangzik!
Amit írtál azért nem indul,csak sokadikra,mert kimaradt a 'hüttyögtetés" -megszívatás stádium!
Sziasztok szakik sajnos úgy néz ki mostanában nem lesz sport túra meg sport motor sem. Melóhelyen kicsit megtréfált minket az időjárás.
Viszont motor nélkül nem szeretnék maradni.
Nézegettem ki enduro motorokat. Csak nem tudom 2ütemű vagy négyütemű legyen.
125ccm es 2t mennyire elegendő itt a bakonyban? Néha ugratni kicsit ,de alapvető dolog a túra lenne ,elvétve csapatás.
Négyüteműben min 400ast javasoltak. De félek hogy 15-20éves mocinál már több a gond, és a 4 t t drágább javítani gondolom. Amivel most szemezgettem az az Aprilia rx 125 tetszenek nagyon meg néztem erőben is ott vannak a toppon. Ktm ek szerintem mocsok drágák. Meg igazából 220-240ezer ft lenne a max. Írtam itt a cross enduro topicba de egyből vegyek 600as 4 t t . Azért annak már van súlya. Nem lenne hátrány ha könnyebb lenne a motor. Nektek esetleg tapasztalat ill tanács? Köszönöm szépen
Csak így hívják a lézerblokkolót amióta tilos