Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neeem
Csak így hívják a lézerblokkolót amióta tilos
Asszonka?
Urak,
Olcsó, hatékony lézeres "parkolássegítőt" keresek, használtok ilyesmit?
ülj vissza az iskolapadba helyesírásból egy-két leckét venni!
az meg hogy a haverokkal hogyan húzzuk egymást,ne zavarjon...
sör mellett ennél durvábban is basztatjuk egymást
Fel kellene nőni a hordából! leülhetsz 1-e!
ülj le
olajat? meg szűrőt is? mik vannak...
Én a hondákról hallok sok váltó és egyébb problémát!
Az nem márkaspecifikus hanem előzőleg fakezű mekk mester általi elba.szás eredménye. Amúgy ezek a Kawák olyan sz@rok, hogy még olajat és szűrőket is kell cserélni benne néha napján...
meg a váltójavítás...
Nem olyan drága a karbiszinkron... Kész szerencséd, hogy a fűnyírón nem kell ilyenre költeni.
a Piller többet keresett rajtatok,mint az összes más motoron az elmúlt pár évben
Dehnem. Csak még nem tudom mi
Nem lesz motorizált kétkerekű a háznál?
tam.
Minap vitték el, csak még nem szedtem le.
Még eladom az öreg LC4-est meg a 250 quadrattyot is, aztán kész is
Az MTD sem rossz, szépen vágja a gyepet és még olcsóbb is a Hondánál de ez amúgy egy motoros fórum.
Árulod a GS-t?
Jahm, kicsit érzékeny az oldalszélre, plusz nem hajthatok be teremgarázsba
OK! Csak ilyen vészleállító-nyomógomb van rajta, uh szépen nyomni fogom addig
Körülbelül,de a gyújtást csak akkor add rá,mikor már megszívattad,mert különben hajlamos átemelni a kormányon!
Húha...erről még nem is hallottam...hát, megpróbálom. Tehát szivató ráhúz, gyújtás rajta, felső holtpontra tekerem, semmi dekompresszor, csak kicsit rugóztatom a berugókart. Utána dekomp, átmehet a holtponton, és start?
Szivató ráhúz,semmi gázkar,azt felejtsd el!
Megkeresed lassan a holtpontot ,aztán mielőtt elérnéd ,sűrítési stádiumban ráhüttyögtetsz-megrúgod finoman,a holtpont előtt visszarugózik,aztán még néhányszor ezt megcsinálod,akkor szívja meg kissé magát,aztán finoman áttolod a holtponton,visszaengeded a berúgókart,aztán testsúllyal rárúgsz!
Ez a régi vasak indítási technikája!
Ne ijedj meg,ez sokkal egyszerűbb,mint ahogy hangzik!
Amit írtál azért nem indul,csak sokadikra,mert kimaradt a 'hüttyögtetés" -megszívatás stádium!
Sziasztok szakik sajnos úgy néz ki mostanában nem lesz sport túra meg sport motor sem. Melóhelyen kicsit megtréfált minket az időjárás.
Viszont motor nélkül nem szeretnék maradni.
Nézegettem ki enduro motorokat. Csak nem tudom 2ütemű vagy négyütemű legyen.
125ccm es 2t mennyire elegendő itt a bakonyban? Néha ugratni kicsit ,de alapvető dolog a túra lenne ,elvétve csapatás.
Négyüteműben min 400ast javasoltak. De félek hogy 15-20éves mocinál már több a gond, és a 4 t t drágább javítani gondolom. Amivel most szemezgettem az az Aprilia rx 125 tetszenek nagyon meg néztem erőben is ott vannak a toppon. Ktm ek szerintem mocsok drágák. Meg igazából 220-240ezer ft lenne a max. Írtam itt a cross enduro topicba de egyből vegyek 600as 4 t t . Azért annak már van súlya. Nem lenne hátrány ha könnyebb lenne a motor. Nektek esetleg tapasztalat ill tanács? Köszönöm szépen