Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg a kocsimra vagy a motoromra vagy az asszonyra! Most kapott müszakit a kocsim 1havi cigi árából :) Régen azért el kellett gondolkodni miböl lesz müszaki..:) most nem okozott gondot! ahogy majd most a csizma protektoring térdvédö sem fog! De jó is ez igy! Fehérvári vagy?
Max haverokkal néha vízipipa ha sütögetős est van :)
Elköltöm bringára vagy bakelit lemezre.Illetve most tüzelő lesz belőle :)
napi 1,5doboz elment 1 nap..tehát mindennap 1500ft..azért az rengeteg! igy meg havonta megy el 2000 cigire..
igen nekem is vastagon ment el a lóvé a rendes cigivel! Igy viszont a 10 doboz cigimnek megfelelő folyadék 200ftból jön ki ebben semmi káros csak nikotin van! nincs szaga se semmi,de mégis füstöl és ize van! Idővel ez is letételre kerül! De érezhetően jobb a közérzet a fizikai állóképesség és jóval több guba marad a zsebbe! na és ugye ez az elsödleges
Nekem nagyon kellett a hízás :)
Cigi pénzből vettem a bringát közel 250ezer ft.
Ennyit pöfékeltem volna el másfél év alatt
a dohányzás az itt is megvan...de már csak elektromosat :) de azért nem hizok szerencsére
Én 173/81 vagyok :)
Bár amikor cigiztem akkor 56-58kg voltam
na igen ide szeretnék eljutni én is hamarosan
Ugyan ezek telefonos képek de bringával is sokat tekergek ezeken a helyeken :)
https://picasaweb.google.com/1...
Szépek is ezek a helyek,én is hamarosan elindulok messzebb mint 15km-es kör tervben van várpalota feletti részek stb stb
Én óckodtam a 2T-től mondván hogy nem fog annyira menni..azt tudni kell hogy 165magas vagyok és 63kilo..tehát ugy kellett motort választanom másdjára hogy ne legyen a duplája az én sulyomnak :) szóval igy lett a DT-m ami bevált!
Köszönöm a válaszokat:)
Mindenképpen enduro motorokat nézegetek. Baglyas Vértes Bakony környéken lenne használva :)
Nagyobb túrákat nem tervezek csak itt a környéken 50-80km max egy nap de inkább kevesebb . Igazából a fotózás miatt szeretnék eljutni helyekre erdőkbe sziklás részekhez.
A szerelés annyira nem lenne gond mert mg gépszerelő a végzettségem és vannak motorjavító műhelyekkel kapcsolat ha valami speckót kell csinálni a motoron.
Nehéz döntés lesz ez megint :D
Fasza lett a gép nagyon Ugye nem zúztad le máris nagyon?
Én kihagyom köszönöm :)
Köszi!
Ha valakit esetleg érdekel van egy eladó DS650-es Bombardier quadom, full X-es, teljes felszereltség, többszörös Dakar-győztes. Kepesmotor.hu-n hirdetem
Szia! Javaslat a következő:
Ha sokat akarsz menni 1huzamban akkor 4T..ha ennyit szánsz rá akkor DR350et ajánlok! KTM-et nem ajánlom mert igen szerviz igényes(több ismerös állitása)! 600as gép valóban iszonyat nehéz!Ha hosszu turát tervezel 4T,5literes fogyasztással elég sokáig elmegy! nyomatékos! Nekem egy 500as XL-em volt 83as évjárat..1évig nyuztam de nem tudtam megölni viszont rohadt nehéz volt ezért is váltam meg tőle..ha hozzá kell nyulni az szopacs mert drága hozzá minden!
Ha viszont csak rövidebb távokat akarsz menni vele mondjuk 150km alatt akkor érdemes 2T-t nézi! jóval könnyebb pörgös,könnyen kezelhető! Élettartamra nincs annyi mint egy 4T ez igaz de az alkatrészek is fele annyiba vannak! Most egy Yamaha DT 125LC2-est nyuzok és bizony jobban tetszik mint a 140kilos XL...Erőben sincs hiány bárhova felmászik nincs vele gondom! Semiképpen se gyári crosst vegyél hanem endurot! Elöször gondold át mire kell mire akarod használni és miután ez megvan a leirtak alapján tudsz választani
xr, dr.. ja és 400-as 4T, ha endurózni akarsz olyan mint a kezes bárány és ha kell van bőven erő és nyomaték elég tartósak és nehéz őket szétkergetni
A stílus,vagy a matrica?
pedig lesz az még durvább is,ha minden jól megy;)
Na cső,mi van a matricáiddal? :D
Úgy hallom,nem bírják a stílusod
Hát a Hírlap szerint, úgy látszik.
Miacsipa?! Győr-Moson-Sopron megye már külföld?
jóféle detektor kell...
csak ne menj olyan üzletsor közelébe, ahol fotocellás ajtó van... meghülyül