Üdvök!
Tegnaptól egy LC4-es boldog tulaja vagyok
1992, LC4 580, klasszikus modell
Kérdeznék, hátha valaki tud segíteni, mert indítási problémáim akadtak, és lehet hogy csak én bénázok
Hidegen:
Szivató ráad, gázt nem húzok.
Holtpontra tekerem a berugót
Dekompresszor be
Áthajtom finoman
Dekompresszor itt kikattan
Rárugok nagyot (gáz nélkül, teli szivatóval)
Na így nem indult, 10.re sem.
Puffogott meg minden, de nem indult.
10 perc után nagynehezen vhogy elindítottam.
Melegen is néha leállítom, rá 1 percre rugnám, puffan egy halkat,
és onnantól hiába rugom az előző metódussal, csend. Vagy 15.-re talán veszi a lapot.
Melegen néha sikerül elindítani úgy, hogy amint leért a berugókar abban a pillanatban kövér gázt húzok.
A kérdésem: Kell neki melegen is szivató? Esetleg kéne neki gázfröccsöt adni? Esetleg át kéne hajtani néhányszor? Csak XL 500-asom volt még, de az auto-dekompresszoros volt, és 2 rugás szivatóval gyújtás nélkül, aztán gyújtás, és indult. (ezen le sem tudom venni a gyújtást)
Örömmel értesítünk, hogy cégünk - a Motorcenter Kft- fennállásának 25 éves jubileumához érkezett!
Ez alkalomból MINDEN ÁRUCIKKBŐL (motorok kivételével) 25% KEDVEZMÉNYT adunk kedves vásárlóinknak és megvendégelünk egy pohár pezsgőre/üdítőre szeptember 14-én és 15-én (péntek-szombat) a nyitvatartási időben (P:09.00-17.00, Szo:10.00-12.00).
Hi!
Kern és Kern kft öreghegyen.Tel:06 20 950 5020.
Engem olyan fényező érdekelne,aki úgy fényez motorkereket,hogy gumizáskor nem jön le a festék,és szép is.
AIRBRUSH PEPE KIZÁRVA!
Előre is köszi.
ui: referenciát megnéznék.
én elég sokat szenvedtem a husky-m berugásával, de ez a videó segített
Tegnaptól egy LC4-es boldog tulaja vagyok
1992, LC4 580, klasszikus modell
Kérdeznék, hátha valaki tud segíteni, mert indítási problémáim akadtak, és lehet hogy csak én bénázok
Hidegen:
Szivató ráad, gázt nem húzok.
Holtpontra tekerem a berugót
Dekompresszor be
Áthajtom finoman
Dekompresszor itt kikattan
Rárugok nagyot (gáz nélkül, teli szivatóval)
Na így nem indult, 10.re sem.
Puffogott meg minden, de nem indult.
10 perc után nagynehezen vhogy elindítottam.
Melegen is néha leállítom, rá 1 percre rugnám, puffan egy halkat,
és onnantól hiába rugom az előző metódussal, csend. Vagy 15.-re talán veszi a lapot.
Melegen néha sikerül elindítani úgy, hogy amint leért a berugókar abban a pillanatban kövér gázt húzok.
A kérdésem: Kell neki melegen is szivató? Esetleg kéne neki gázfröccsöt adni? Esetleg át kéne hajtani néhányszor? Csak XL 500-asom volt még, de az auto-dekompresszoros volt, és 2 rugás szivatóval gyújtás nélkül, aztán gyújtás, és indult. (ezen le sem tudom venni a gyújtást)
Bocs ha hosszú lettem, remélem bennem van a hiba
Ez alkalomból MINDEN ÁRUCIKKBŐL (motorok kivételével) 25% KEDVEZMÉNYT adunk kedves vásárlóinknak és megvendégelünk egy pohár pezsgőre/üdítőre szeptember 14-én és 15-én (péntek-szombat) a nyitvatartási időben (P:09.00-17.00, Szo:10.00-12.00).
+Ingyenes tesztvezetés: Honda NC700X, S, Integra, NF110 (Wave)
Kösssz!
Telefonba és a képek alapján korrekt az ember.
A táj sem vezet nyomra, semmi megfogható jellegzetességet nem látok.
http://rotter.freeblog.hu/
Hosszú, de érdemes elolvasni
Continental Contimotion 120/70/17
2010.19.heti
8000.-
Nekem túl túrás,alacsony a szög a hátsóhoz képest.
Kern és Kern kft öreghegyen.Tel:06 20 950 5020.
Engem olyan fényező érdekelne,aki úgy fényez motorkereket,hogy gumizáskor nem jön le a festék,és szép is.
AIRBRUSH PEPE KIZÁRVA!
Előre is köszi.
ui: referenciát megnéznék.