Ja igen, a szélzaj... azt bekapom én is, az a másik oka, hogy nem szeretek gyorsabban menni, bár az újabb satyakom jobban lefogja. Az előzőben tartós 90-et se bírtam füldugó nélkül. A kis plexi egyenesen rászórja az örvényeket a fejemre.
Ne spórolj, a motorozás nem erről szól. A motorozás arról szól ma Magyarországon (kivéve gazdagéknál), hogy arra spórolok, hogy motorozás közben ne kelljen spórolnom.
Ja és valaki fürdőruhás pucsítós képekkel kecsegtetett ha tiszteletemet teszem itt de úgy látom vaklárma, csak telefonos homályost találtam.
Nekem például az a kényelmes tempó, ott még nem zajos a kupak. Néha belecsorgunk 70-80-ba is. Nagyritkán becsúszik egy kis x70-x80 is. Ja és amikor a rend éber őre kérdezte, hogy "Mennyiveltudmenniamotor?" reflexből vágtam rá, hogy "Autópályán akár 130-cal is! - azt az arcot látni kellett volna.
Sok feltétele van, hogy tényleg elzárja a befecskendezést, F650-en nem nagyon szokott bejönni. De egyébként ha elzárná, általában akkor se lenne jobb, mint alapjáraton kigurulni az adott sebességre. Volt a (asszem) a totalcar-on is egy cikk a témában, ott magyarul is elmagyarázták, miért, a lényeg az, hogy ugyanannyi benzinnel messzebbre jutsz a kigurulásra jutó minimális fogyasztás mellett, mintha rendesen húznád hosszabban, aztán nulla fogyival motorfékeznél. A gyorsítás meg azért jó, mert terhelve hatékonyabb a benzinmotor, mintha csak krúzolnál egyenletes, kis gázzal.
Azt vettem észre hogy az inyektoros kocsiknál (van pillanatnyi fogyimérő)ez az alapjáraton gurulás nem hoz fogyasztáscsökkenést mert motorfék üzemben elzárja az üzemanyagot míg ha kivágom üresbe akkor van pici fogyasztás.
Karbisnál passz.
Móri vagyok:) Az a gáz, hogy kb szeptemberben lesz meg a jogsim így csak:/ jogsi nélkül nem akarok menni, ősszel meg már nem fogok motort venni.. Hajtom apám vasát addig is:) Aztán majd télen ha találok egy jó vételt, arra le tudok csapni. Gajavölgyben ott voltál a hétvégén?
Fő attrakció, amit még láttunk is, az a Gaja-szurdok volt, ott hétvégente szokott elég sok turista járni. Elvileg valahova oda dugták a Sobri Jóska barlangjának nevezett üreget is, amit még meg kell keresnünk, amúgy ilyen kis élvezkedős erdei patakvölgy, oldalról hegyek mindkét oldalon, fával, helyenként sziklákkal.
Végre fönt voltunk azon a fenyvessel borított dombon is, amivel az ablakból szoktam szemezni, utána jöttek a halomsírok, ahol már semmit se láttunk a homályban és az esőben Szerencsére a buckamanük se vettek minket észre, de volt olyan, hogy jött egy csapat, láttuk a közeledő fényeket, aztán eltűntek
Bodajk fölött kiérve az erdőből jó szétnézni, de egyébként fentről is jó, átnézhetsz a Móri-árkon, Csókakő ott van szemben.
De meg is várhatsz bizonyos pontokon. Szeretek magamnak navigálni, papírtérképpel, mint faék. Esetleg a párom majd megpróbál követni, én meg majd megyek, ahogy kedvem van. Olyan makacs vagyok, mint egy öszvér
Jah ti ennyire frissek vagytok itt? Csodálkoztam hogy Csurgóról ismerem nagyjából az összes motorost, téged meg nem, de akkor kezdem érteni
Azért valamikor egy túrát csapathatunk.
Úúú bakker. Öröm és boldogság. Hát remélem ezt kicsit hamarább intézik, mert ha csinálhatom emiatt újra az eredetiséget..ja meg ugye elvileg 15 napom van átiratni, de amíg nincs rendszám én ugyan át nem íratom....remélem ezt nem akarják rákalkulálni...
Mi nagyon, nagyon közel voltunk hozzá, egész jól hallottuk a varjúvári ellenőrzőpontról túra közben, meg később, a halomsírok után újra, mikor a sötétben, ripityára ázva támolyoggtunk, keresve a fákról eltűnt jelzéseket
Május 15-én adtam be a vizsgaigazolást, és ma érdeklődtem, hogy "MIVAMMÁ" erre azt mondták, hogy mehetek érte, mert tegnap megjött.Zörgött az a harmincnapos léc rendesen.
(kár lenne érte)